The Secret World Issue #7 bjuder på spiontema

Robot
The Secret World Issue #7 bjuder på spiontema
Medlem
The Secret World Issue #7 bjuder på spiontema

Trevligt! Grym stämning i spelet.

Medlem

Alltid lika skoj med nytt Issue!

Medlem

Benägen under en glaciär?

Secret world är verkligen inte ett spel för alla, men jag älskar det. Mer kan inte skada.

Medlem

Jag tycker att de lyckades bra med Issue #6. Delen med tåget var riktigt trevlig och jag har gillat Indiana Jones stuket sedan jag var liten. Jag hoppas att de kan producera lika intressant innehåll i kommande tillägg.

Medlem

Slutade spela vid Issue #4 med fullt QL 10.2/3 gear, hoppades spelet skulle ta sig, men att bara lägga till något nytt uppdrag, och typ en raid hjälper inte, det måste finnas mer att välja på bland det repetitiva i spelet,

Medlem

Jag är kluven till Secret World. Stämningen i världen var svårslagen men gameplay kändes oinspererande och striderna var rentav tråkiga i längden. Får se om det kan vara värt att plocka upp igen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Jag är kluven till Secret World. Stämningen i världen var svårslagen men gameplay kändes oinspererande och striderna var rentav tråkiga i längden. Får se om det kan vara värt att plocka upp igen.

Samma här


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar