Call of Duty: Ghosts är officiellt!

Robot
Call of Duty: Ghosts är officiellt!

Activision tog idag första steget i avtäckandet av nästa del i Call of Duty-serien. Nu kan du se första teasern för spelet.

#nyhetstips, #call-of-duty-ghosts, #microsoft, #infinity-ward


Medlem
Call of Duty: Ghosts är officiellt!

Det har ju varit officiellt sedan... - alltid? Det är först nu vi vet att det heter Ghost.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Moderator | Testpilot

Ny spelmotor...? Kan man äntligen börja hoppas på det nya cod kanske?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Det har ju varit officiellt sedan... - alltid? Det är först nu vi vet att det heter Ghost.

Men officiellt officiellt då!

Skrivet av uberpwnage2.0:

Ny spelmotor...? Kan man äntligen börja hoppas på det nya cod kanske?

Ja, vi får väl göra det. Det kommer inte se ut som en påse skit längre i alla fall


signatur

I am the black wizards.

Medlem

På tiden att dom skrotar Q3 motorn, om det nu stämmer.

Medlem

Tror jag först när jag ser det.

Skrivet av Hannu:

På tiden att dom skrotar Q3 motorn, om det nu stämmer.

Det har ju dock hänt en hel del sen dess.
http://i.imgur.com/YJKA0GK.png

Medlem

Gäsp.


signatur

Nämen!

Medlem

Not a single fuck was given

Medlem

Sen blir det

Call of Duty: Soap
Call of Duty: Piers


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Loxus:

Tror jag först när jag ser det.

Skrivet av Hannu:

På tiden att dom skrotar Q3 motorn, om det nu stämmer.

Det har ju dock hänt en hel del sen dess.
http://i.imgur.com/YJKA0GK.png

Man kan sminka en gris hur mycket man vill, det är fortfarande en gris. Känslan och det underliggande är identiska i BO2 som i CoD1. (Känslan i hur din karaktär rör sig och interagerar med sin omgivning, vissa effekter (titta på hur explosioner genereras och ser ut - även om upplösningen ökar ser de förbaskat lika ut), vapenbeteende och -känsla, inget egentligt stöd för fysiksimulering i spelmotorn i sig o.s.v. o.s.v.)

Det var en av få ruggigt bra saker med en konkurrent som Battlefield 3, känslan av kulor som ven runt huvudet, explosioner som rörde upp jord och rök, lite mer tyngd i vapnen etc., för att inte tala om ljudeffekterna - det kändes bra mycket mer autentiskt än vad ett spel baserat på en Q3-motor kommer göra.

Fram för mer känsla i FPS-spel, något som CoD i mina ögon misslyckats kapitalt med de senaste 5-6 åren.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Wow... Amerikansk ultra-cheese.

Medlem

Då antar jag att vi får se det den 21:a tillsammans med den nya xboxen...

Medlem

Skönt med en riktig uppföljare till MW1

Medlem

Är ju i o för sig en wii u loga på hemsidan www.theghostsarereal.com/.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Loxus:

Tror jag först när jag ser det.

Skrivet av Hannu:

På tiden att dom skrotar Q3 motorn, om det nu stämmer.

Det har ju dock hänt en hel del sen dess.
http://i.imgur.com/YJKA0GK.png

Man kan sminka en gris hur mycket man vill, det är fortfarande en gris. Känslan och det underliggande är identiska i BO2 som i CoD1. (Känslan i hur din karaktär rör sig och interagerar med sin omgivning, vissa effekter (titta på hur explosioner genereras och ser ut - även om upplösningen ökar ser de förbaskat lika ut), vapenbeteende och -känsla, inget egentligt stöd för fysiksimulering i spelmotorn i sig o.s.v. o.s.v.)

Det var en av få ruggigt bra saker med en konkurrent som Battlefield 3, känslan av kulor som ven runt huvudet, explosioner som rörde upp jord och rök, lite mer tyngd i vapnen etc., för att inte tala om ljudeffekterna - det kändes bra mycket mer autentiskt än vad ett spel baserat på en Q3-motor kommer göra.

Fram för mer känsla i FPS-spel, något som CoD i mina ögon misslyckats kapitalt med de senaste 5-6 åren.

Imo är CoD serien den bästa serien atm, man vet vad man får när man köper ett nytt CoD jämfört med bf3...

Inaktiv
Skrivet av Loxus:

Tror jag först när jag ser det.

Skrivet av Hannu:

På tiden att dom skrotar Q3 motorn, om det nu stämmer.

Det har ju dock hänt en hel del sen dess.
http://i.imgur.com/YJKA0GK.png

Så mellan 1-9 ändringar per spel?

Men för att vara lite seriös, vilka är de stora ändringarna som genomförts sedan 2005? Vad har vi som är nytt som definierar serien?

Dvs varför ska man man köpar CoD 2013 i jämförelse med säg CoD 2010?

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Man kan sminka en gris hur mycket man vill, det är fortfarande en gris. Känslan och det underliggande är identiska i BO2 som i CoD1. (Känslan i hur din karaktär rör sig och interagerar med sin omgivning, vissa effekter (titta på hur explosioner genereras och ser ut - även om upplösningen ökar ser de förbaskat lika ut), vapenbeteende och -känsla, inget egentligt stöd för fysiksimulering i spelmotorn i sig o.s.v. o.s.v.)

Det var en av få ruggigt bra saker med en konkurrent som Battlefield 3, känslan av kulor som ven runt huvudet, explosioner som rörde upp jord och rök, lite mer tyngd i vapnen etc., för att inte tala om ljudeffekterna - det kändes bra mycket mer autentiskt än vad ett spel baserat på en Q3-motor kommer göra.

Fram för mer känsla i FPS-spel, något som CoD i mina ögon misslyckats kapitalt med de senaste 5-6 åren.

Man kan se det så, absolut. Men man kan också se det som att alla CoD-spel har byggt på samma speciella känsla och det har varit bidragande till att göra spelserien den enorma framgång det är idag. Jag tror att man kommer forsätta utveckla efter denna känsla, fansen av serien skall kunna KÄNNA att det är ett äkta CoD-spel, det är en framgångsfaktor.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Loxus:

Tror jag först när jag ser det.

Skrivet av Hannu:

På tiden att dom skrotar Q3 motorn, om det nu stämmer.

Det har ju dock hänt en hel del sen dess.
http://i.imgur.com/YJKA0GK.png

Så mellan 1-9 ändringar per spel?

Men för att vara lite seriös, vilka är de stora ändringarna som genomförts sedan 2005? Vad har vi som är nytt som definierar serien?

Dvs varför ska man man köpar CoD 2013 i jämförelse med säg CoD 2010?

Jag spelar det inte i multiplayer så det kan jag inte säga nåt om.

Men jag tycker att dom flesta spelen i serien förbättrar tidigare koncept. MW1 var nice, MW2 var inte lika trevligt dock. Men Black Ops och MW3 tyckte jag var helt okej och Black Ops 2 tycker jag var en klar förbättring. Svårt att säga specifika detaljer, så jag pratar övergripande.

Medlem

Löjligt, det var nedräkning tills idag för att få reda på att det är nedräkning till den 21....Undrar vad man får veta då egentligen?

Medlem

Så upphetsad att jag råkade gäspa

Medlem

Första gången jag är taggad för ett nytt cod sedan fyran

Medlem

Kul, hoppas att man får lika roligt i det som man fick i 3an


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

nice graffa! är det inte fotorealistiskt så blir jag besviken

Medlem
Skrivet av Kuci:

...man vet vad man får när man köper ett nytt CoD jämfört med bf3...

Du har helt rätt, man får samma som föregående spel i serien.

Medlem

Ganska bra trailer faktiskt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Andersson:

*Bild på mellanmjölk*

Mellan? Det närmar sig ... grädde? Nej.... Fil? ...Vad är motsatsen till lättmjölk?

Medlem

Oavsett vad man tycker om spelserien i dagsläget så tycker jag att det var en mycket välgjord trailer. Väldigt häftigt!


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem

Framtid är jääääkligt svårt att ro iland. Vågat att satsa men med så många släpp s¨kanske man kan faila en utan att det är så mycket med det...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Döm inte ut det på förhand, de kan nog överraska trots allt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Men hurra en till cod arakad shooter del nr 4756362746.


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar