Vem är din GTA V-favorit?

Robot
Vem är din GTA V-favorit?

Nu har fått stifta bekantskap med den omaka trion Franklin, Trevor och Michael - vem är favoriten?

#rockstar, #grand-theft-auto-v


Medlem
Vem är din GTA V-favorit?

Radio Gaga var bäst.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Svårt att säga, röstar nog på Frankling då han känns lite som CJ, o San Andreas är ju ett av de bättre spelen. Ogillar gängkulturen, men ingame är det ju riktigt underbart

En del grönklädda nissar i klippet, groove street?

Hursomhelst lär man ändra sig när spelet väl är igång, och det ser ju helt fantastiskt bra ut.

Medlem

("Franklin" är felstavat bland röstalternativen.)

Min favorit har varit Trevor sedan protagonisterna först visades upp, men efter att ha fått se en lite mer ingående förhandstitt på karaktärerna måste jag lägga min röst på Franklin.

Trevor känns som om han tar för mycket plats och att man lätt blir trött på honom, och Michael känns bara allmänt torftig och passiv.

Franklin känns som den enda seriösa karaktären, och jag fick några härliga flashbacks till Grand Theft Auto: San Andreas när jag såg hans trailer.

Någonting säger mig dock att jag kommer falla för alla tre karaktärerna när jag väl spelar spelet. Det är ju trots allt Rockstar vi har att göra med.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Medlem

Min röst faller på Michael med Trevor tätt efter

Varför?

Vem fan vill inte vara en snitsigt klädd föredetta gangster med buk som begynner till ölbebis. Svart/Vit CLK AMG i garaget, troféfru som medverkar i Real Housewifes of Hollywood och bortskämda snorungar? Känna hur det rycker i snoken, famla i fickorna desperat efter de sista linorna koks. Gnälla på sin egen advokat om skattefusk målet! Ligga med horor och fruns egna syster tills allt brakar samman! Fly hals över huvud med koks i snok och portfölj med omärkta sedelbuntar, från familjen och uppblåstna livrémän!

Återfalla i gamla banor, ta mera koks och supa. Hota och stjäla, och så mer koks tills man en dag har en ny villa med livs levande tiger som husdjur och snoken sönderfrätt av all koks! Samt en automatkarbin i handen...

Sa jag ännu mer koks då?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Puscifer:

("Franklin" är felstavat bland röstalternativen.)

Min favorit har varit Trevor sedan protagonisterna först visades upp, men efter att ha fått se en lite mer ingående förhandstitt på karaktärerna måste jag lägga min röst på Franklin.

Trevor känns som om han tar för mycket plats och att man lätt blir trött på honom, och Michael känns bara allmänt torftig och passiv.

Franklin känns som den enda seriösa karaktären, och jag fick några härliga flashbacks till Grand Theft Auto: San Andreas när jag såg hans trailer.

Någonting säger mig dock att jag kommer falla för alla tre karaktärerna när jag väl spelar spelet. Det är ju trots allt Rockstar vi har att göra med.

Fixat. Tyvärr blev omröstningen nollställd. Rösta igen!


signatur
Redaktör
Ponny

Säger Michael. Ska bli kul/knasigt/vansinnigt att se hur han kombinerar familjeliv med maffialiv.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Då San Andreas var GTA:s sämsta del så går definitivt all "gangsta","Hood","Yo" skit bort.Dessutom hatar jag rap.Dom andra 2 ser desto mer underhållande ut.


signatur

More COOP for the masses

Medlem
Skrivet av IceTeus:

Då San Andreas var GTA:s sämsta del så går definitivt all "gangsta","Hood","Yo" skit bort.Dessutom hatar jag rap.Dom andra 2 ser desto mer underhållande ut.

Och självklart var IV det bästa?

Själv tycker jag Micheal kommer vara mest intressant.

Medlem

Jag gillade inte någon av dom :D. Jag hade redan byggt upp en bild av hur dom skulle vara på grund av deras utseende. Jag trodde Michael skulle vara mörkare och mer maffia lik och att Trevor skulle vara mer lik Bob Thornton i Bad Santa och inte en intensiv hillbilly pajas, men jag har enkelt för mig att anpassa mig till något nytt, speciellt när det gäller karaktärer från Rockstars, och nu gillar jag dom, men jag måste ändå påpeka att Rockstar games är ganska bra på att
skapa karaktärer som hörs eller ser annorlunda ut än vad man hade trott.

Medlem

Röstade på Trevor

Inaktiv

Trevor!

Får mig att tänka på T-bag från Prison Break haha!

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av IceTeus:

Då San Andreas var GTA:s sämsta del så går definitivt all "gangsta","Hood","Yo" skit bort.Dessutom hatar jag rap.Dom andra 2 ser desto mer underhållande ut.

Och självklart var IV det bästa?

Själv tycker jag Micheal kommer vara mest intressant.

Nope,Vice city är lätt det bästa....so far...


signatur

More COOP for the masses

Medlem
Skrivet av Timotheus:

Min röst faller på Michael med Trevor tätt efter

Varför?

Vem fan vill inte vara en snitsigt klädd föredetta gangster med buk som begynner till ölbebis. Svart/Vit CLK AMG i garaget, troféfru som medverkar i Real Housewifes of Hollywood och bortskämda snorungar? Känna hur det rycker i snoken, famla i fickorna desperat efter de sista linorna koks. Gnälla på sin egen advokat om skattefusk målet! Ligga med horor och fruns egna syster tills allt brakar samman! Fly hals över huvud med koks i snok och portfölj med omärkta sedelbuntar, från familjen och uppblåstna livrémän!

Återfalla i gamla banor, ta mera koks och supa. Hota och stjäla, och så mer koks tills man en dag har en ny villa med livs levande tiger som husdjur och snoken sönderfrätt av all koks! Samt en automatkarbin i handen...

Sa jag ännu mer koks då?

Wow, blev ju nästan rädd när jag läste det där. Du skulle nog må bättre av att hoppa över Gta 5. Verkar ha ett speciellt inflytande på dig

Medlem

Trevor!


signatur

Meep!

Medlem

Do you want me to get my dick out again??! 'Nuff said!

FM-guru
F.d. Sisyr

Michael, förstås. Galna psykfall och motvilliga gangsters finns det gott om i spelvärlden!

Medlem

Besviken på hur de har skapat Michael. Han borde vara mer klockren. Istället strular hans fru med andra män, hans dotter är kaoz, han verkar allmänt mesig.

Det känns som om utvecklarna ville ha en "white bread dad" som de ville driva med, problemet är bara att han inte är trovärdig för sin roll.

För övrigt, visst är det Kate Upton(eller iaf en väldigt lik kopia) på spelets omslag?

Utvecklarna har en bisarr fetish med blonda kvinnor som sexobjekt. Tycker att man kan få lite variation på den fronten. Asiatiska tjejer? Latinas? Detta är ändå LA vi talar om. Vita är under 30% av befolkningen.

AW8
Medlem

Vill säga Franklin, men Michaels trailer var ju helt förbannat klockren. Sen får man inte glömma vansinnige Trevor...

Lägger rösten på Franklin men hade röstat "Alla tre" om alternativet funnits.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

"Rikisen" Michael såklart!

Off topic: Mitt sug efter det här spelet är obeskrevligt. Om det är något jag älskar så är det GTA-spel!

ELF
Medlem
Skrivet av Prixm:

Alla tre.

Ja, var är alternativet "Jag gillar alla"?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Har väldigt svårt för ghettokulturen i USA, så den svarta gangstern är den som intresserar mig minst medan de andra två verkar vara skoj.

Medlem

Trevor=Michael>Franklin, känner jag.

Medlem

Efter snarkfesten man kallade GTA 4 så är jag inte särskilt förväntansfull inför detta...

Får väl se om de lyckas rycka upp sig, man kan väl alltid hoppas.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Franklin utan tvekan. I Los Santos är man gangbanger, kickin' it oldschool.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

1
Skriv svar