Hetaste spelen i maj

Robot
Hetaste spelen i maj

Efter den hetaste spelvåren i mannaminne har det på sistone sett svalare ut. Men i maj får vi se vansinnig retro och vilda västern-action. Och till sist anar vi ljuset – det sista ljuset.

#metro-last-light, #thq


Medlem
Hetaste spelen i maj

Metro 2033 var grymt härligt. Lagom på alla fronter. Längtar spänt efter Last light!

Medlem

Metro: last light <3

Medlem

Metro: Last Light är nog favoriten av majsläppen för min del.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Persona 4 Arena ser jag mest fram emot, förutom att det har tagit oss nästan ett år att få hit det.

Medlem

Grid 2! Men ska man köpa det till ps3 eller pc.. hm..

Medlem
Medlem
Skrivet av Naida:

Grid 2! Men ska man köpa det till ps3 eller pc.. hm..

PC!...för att...för att....jag vet inte, jag har ingen PS3...

Medlem

Fan va höga förväntningar jag har på Metro.

Förövrigt var det nog Call Of Juarez & Grid 2 som verkade lite små intressanta denna månaden!.


signatur

Nämen!

Medlem

Metro och Grid 2 är mina favoriter, men gunslinger verkar najs med. Riktigt rika färger det verkar vara i Gunslingers grafik, det gillar jag skarpt!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Härlig maj månad vi har i allfall om vi inte nu får värsta spelen! Men måste ge en ny chans till CoJ igen! Tror denna kommer bli bra. De har fattat att 1:an var bäst nu kanske de ta sig tillbaka ditt igen! Men i andra sidan så har vi en solig maj! PEACE!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Call of Juarez ser riktigt härligt ut.

Medlem

Metro var enda intressanta för mig.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar