GTA V – Allt du behöver veta om spelet

Robot
GTA V – Allt du behöver veta om spelet

Förhandstittarna attackerar oss likt ilskna mördarbin, vi ger dig godbitarna från årets kanske hetaste spel.

#grand-theft-auto-v, #rockstar-games, #skyrim, #max-payne, #grand-theft-auto, #grand-theft-auto-iv


Medlem
GTA V – Allt du behöver veta om spelet

Noice

Skribent

Jag blev intresserad.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Myspys, jag är lite orolig det jag läst om hur styrandet av tre personer under uppdragen kommer att spela ut. Hoppas det inte tar bort för mycket av inlevelsen.

Allt annat verkar kanoners!


signatur

Nämen!

Medlem

Från att ha gillat Gta spelen och lirat dem en del (den senaste dock inte lika mycket pga gillade inte att det blev för mkt av samma) så blev jag väldigt intresserad av detta spel nu! Från att ha trott det vara en simpel uppföljare bara till att förstå att det verkligen har blivit riktiga improvements i spelet. Fin fint!


signatur

The King is Back

Medlem

Där har vi spelet som lägger ribban för de framtida sandlådespelen.

Jag blir f.ö. arbetslös i början av september - perfekt med andra ord.

EDIT: Stavfel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

I WANT THIS GAME MORE THAN SEX!!

Skribent
Skrivet av Puscifer:

Där har vi spelet som lägger ribban för de framtida sandlådespelen.

Jag blir f.ö. arbetslös i början av september - perfek med andra ord.

SOM VI SKA FIRA!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Med över 5 år sedan GTA IV så känns det som de kunnat skjuta på det ytterligare 6-12 månaderna och fokuserat på de nya konsolernas kraft (samt PC givetvis).
Ska bli intressant att se hur detta flyter på gamla PS3, Xbox360 och inte minst hur bra PC optimeringen är.
Annars är det naturligtvis riktigt roliga nyheter.

Geeks Gaming

Hoppas dom släpper de till PC också... då jävlar lägger jag inte sjukskrivning redan nu

Medlem

Låter nice, det var kul att ta en paus från thug life ghetto slaktandet för att träna m.m i San Andreas, men jag vet inte vad jag tycker om det där med specialförmågor, det känns som det kan bli noobtube av det hela


signatur

Game long and prosper

Avstängd

Kotaku skriver att Demot visades på Ps3 versionen

Här finns mer bra sammanfattad info för den hungrige
http://www.gtav.net/news/4521/gtav-online-previews-and-screen...


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Skribent
Skrivet av Javas:

Låter nice, det var kul att ta en paus från thug life ghetto slaktandet för att träna m.m i San Andreas, men jag vet inte vad jag tycker om det där med specialförmågor, det känns som det kan bli noobtube av det hela

Nä, det är ju det och som nämnts med att det är tre karaktärer. Fast, det fungerade ju med specialförmågor i RDR.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hm... Med den rubriken trodde jag det var världens största Q&A typ...

ZF
Medlem

undrar om träningspassen även gäller multispelandet... trolling will be epic.

Skribent
Skrivet av totte1015:

Hm... Med den rubriken trodde jag det var världens största Q&A typ...

Man kan gå på yoga, det är allt du behöver veta om spelet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Lite besviken att dom inte skippar 360 och PS3 helt och hållet.
Återigen inte ett knyst om PC versionen fastän hela serien faktiskt föddes på PC... Tråkigt.

Ett samtidigt släpp till båda next gen konsollerna samt PC hade varit otroligt skönt.

AW8
Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Här finns mer bra sammanfattad info för den hungrige
http://www.gtav.net/news/4521/gtav-online-previews-and-screen...

VARFÖR INGET PC-DATUM ÄNNU AJDSHKAGDIAGBAHDD


signatur

PC gamer 'til I die.

ZF
Medlem
Skrivet av Tobblish:

Lite besviken att dom inte skippar 360 och PS3 helt och hållet.
Återigen inte ett knyst om PC versionen fastän hela serien faktiskt föddes på PC... Tråkigt.

Ett samtidigt släpp till båda next gen konsollerna samt PC hade varit otroligt skönt.

den föddes mer specifikt på DOS, därför borde kanske samtliga spel efter klamrat sig kvar där istället? dessutom så kom det första som liknar de som nu är GTA på PS före PC, så nån förtur av hävd känns rätt långsökt både juridiskt och moraliskt.

Inaktiv

Får verkligen hoppas att det blir bättre än 4an. Men av döma verkar det bli bra!

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Tobblish:

Lite besviken att dom inte skippar 360 och PS3 helt och hållet.
Återigen inte ett knyst om PC versionen fastän hela serien faktiskt föddes på PC... Tråkigt.

Ett samtidigt släpp till båda next gen konsollerna samt PC hade varit otroligt skönt.

den föddes mer specifikt på DOS, därför borde kanske samtliga spel efter klamrat sig kvar där istället? dessutom så kom det första som liknar de som nu är GTA på PS före PC, så nån förtur av hävd känns rätt långsökt både juridiskt och moraliskt.

Det som liknar har ju inget med GTA att göra dock egentligen som serie men visst långsökt
Original spelet släpptes samma dag på MS DOS som Windows95.

Medlem

SERIÖST GE MIG!KAN INTE VÄNTA


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Hoppas verkligen att dom släpper det här till PS4:an.

Medlem

Phew, jag blev lite rädd där, nu är jag säker på att man kan gå på yoga. Annars skulle detta spel blivit sämre än dragon age 2.

ELF
Medlem

Specialförmåga - Sakta ned tiden......

Varför lägger de ned dyrbar utvecklingstid på sådant skit. Mycket bättre om de lägger till en monstertruck med krabbstyrning istället. Om det nu inte redan finns så att säga...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Tycker allt i denna artikel låter lovande förutom att kunna sakta ner tiden, skulle hellre vilja se ser som ett fusk än riktigt spelmoment.

Inaktiv

Gage? "..ett uttryck för en engångslön.. " -Wiki
Aldrig hört odet innan!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

ZF
Medlem
Skrivet av ELF:

Specialförmåga - Sakta ned tiden......

Varför lägger de ned dyrbar utvecklingstid på sådant skit. Mycket bättre om de lägger till en monstertruck med krabbstyrning istället. Om det nu inte redan finns så att säga...

GTAIV har funktionen redan så det krävs nog ingen ytterligare kodning, iaf inte för PS3.

den är dock helautomatisk, kickar praktiskt nog in när det går vilt till, blir bättre när man kan välja själv.

Skribent
Skrivet av Diskmaskin:

Gage? "..ett uttryck för en engångslön.. " -Wiki
Aldrig hört odet innan!

oomkullrunkeligt, är ett annat ord som borde funnits med.


signatur

I am the black wizards.

12
Skriv svar