Är du nöjd med din Wii?

Youtube-proffs
Är du nöjd med din Wii?

Är du nöjd med din spelkonsol? Om inte, varför?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Yes, har mer spel än vad jag har tid att lira igenom och en bra grej att ta fram när vännerna kommer förbi som inte är intresserad av gaming i övrigt.

Medlem

Väldigt nöjd med den. Många roliga spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nöjd som tusan.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Helnöjd!

Får Wii fit i morgon.


signatur
Medlem

Jag måste nog svara nej, för få spel med kvalitet. Jag tycker konsollen gör sig bäst med ett par kompisar på fyllan, en ganska begränsad användning i mitt liv. Säg nu inte att jag borde supa mer

Bästa SP: RE4
Bästa MP: RRR2/MKWii

Får se om utvecklarna kan få ut lite bättre spel snart isället för all skit som släppts hittills.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Nja. För få bra spel. Dåligt onlineläge. Många spel använder sig inte av rörelsekänsligheten vilket är lite tråkigt, samt att kontrollen inte hänger med speciellt bra vid snabba rörelser. Skulle gärna vilja se lite mer spel med substans och som har en åldergräns på mer än 3 år.

Grafiken är ju också ett minus. Det hade ju inte skadat om Nintendo tryckt in lite fetare hårdvara i maskinen.

MFC
Medlem

Wii is teh shit!

Håller dock med om att majoriteten av spelen suger.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Riktigt nöjd med min Wii, och då har jag även 360 och PS3 oxå, dock dom enda spel som jag tycker är roliga är mario galaxy, mario kart och mario strikers!

Inaktiv

Kan inte klaga, så ja är nöjd med den vita lådan. Har spenderat oäntligt med timmar på DBZ liret och RE4(True love!).
Dock så finns det ju inte så värst mycket bra spel! Skulle vara finare om Wiin inte var regionslåst, nothing i cant fix! Men ändå.

Ska nog ta å testa Mario Kart i helgen, kan bli kul.

Medlem

nej, jag är icke nöjd, spelutbudet suger, rörelse kontrollerna äger dock,
men Wii behöver fler kvalitets spel, inte bara barnsliga party spel och spel för 3-

Inaktiv

Varför skulle jag inte va nöjd?

Medlem

ja då, men mera bra spel skulle jag ju inte dö av


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem

Upprepar, Wii är den bästa investeringen jag gjort sedan jag köpte min första bandspelare för en jävla herrans massa år sedan...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Nej tyvärr så är jag inte nöjd med min wii... Jag hade stora förväntningar inför releasen men när jag fick min wii och insåg att grafiken var identisk med gamecube så blev jag rätt så besviken. Visst, det finns många bra/roliga spel men jag tycker ändå att Nintendo hade kunnat satsat lite mer på grafiken och inte laggt all kraft på att få till en bra rörelsekänslig kontroll.:P


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Inaktiv

Jag röstade ja men det är med nöd och näppe. Det är för mycket skit spel som kommer men det beror ju på den dumma barnstämpeln som Wiit har.

Medlem

Jag är rätt nöjd med min. Finns på tok för få bra spel till den, de är i stort sätt bara spelen som Nintendo själva tillverkar som är något, resten är bara skit, inte allt men nästan.

Medlem
Skrivet av MFC:

Upprepar, Wii är den bästa investeringen jag gjort sedan jag köpte min första bandspelare för en jävla herrans massa år sedan...

Du har inte ens den i Platformar men okej


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Gillar Wiin skarpt. Visst, den används som min andrakonsol här hemma men sett till ingångspriset och kvaliteten på titlar som ligger i spelhyllan och väntar på att jag ska sluta spela X360 - bra köp!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Ibland önskar man att man hade en xbox 360 eller ps3 så man kunde kört gta IV, men sett till det stora hela är man mycket nöjd. Stor variation och inovation på spelen samt hög genomsnittskvalitet.

Medlem

Gillar Wii men det känns som att stor spelen sakta men säkert börjar sinna. Nån som vet om det är nåt stort på G efter Brawl?

Vill ha Chrono Trigger på Virtual Console GE MIG NU

Inaktiv
Skrivet av Saarela81:

Gillar Wii men det känns som att stor spelen sakta men säkert börjar sinna. Nån som vet om det är nåt stort på G efter Brawl?

Vill ha Chrono Trigger på Virtual Console GE MIG NU

Det wii-exlusiva zeldaspelet, kan tänkas?

Medlem

Nöjd som fan med mitt Wii.
Surfa på tv:n via Wii't ist för att få träsmak i arslet vid pc'n.
Ladda hem gamla retro-games från Wii shop channel.
Har bara Mario Kart och Wii sports hemma så kan inte uttala mig om spelen än så länge. Men nöjd med konsolen är jag iaf. Bästa köpet jag gjort.

Inaktiv

Absolut inte. Dåliga spel, dåligt online samt en kontroll som må hända vara annorlunda men skulle behöva till putsning då den inte känns speciellt pricksäker.

Om man kan räkna en konsols antal bra spel på ena handens fingrar och får fingrar över efter 1.5 år antar jag WII inte är något för mig. Kanske är den mera anpassad för den yngre skaran.

Medlem

ganska nöjd SSBB är as kul =D och Zelda.


signatur

Rawr

Inaktiv

Vill inte reta upp någon, men ni som köpt Wii och klagar på grafiken och att spelen mestadels är för barn, har ni hört om Nintendo innan?

Medlem

Jag är inte riktigt nöjd med maskinen i sig o spelutbudet suger hårt.

Medlem

Duktigt nöjd!


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

Ja, jag är nöjd! <3

Spelutbudet är la' okej... Super Mario Galaxy och Twilight Princess är ju bara dom 10/10 poängare. Just nu har jag glimtat en del på Okami och Wario Land: The Shake Dimension på GameTrailers, och ja, det är nog spel jag kommer skaffa härnäst!


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Inaktiv

Jag var väldigt nöjd när jag köpte den, men tycker nu att spelutbudet borde erbjuda någonting mer (framför allt)avancerat och nydanande, utöver kontroll. Idag spelar jag mest mega man 9 och doctor mario. Den förstnämnda titeln är ny och den sistnämnda håller i längden. Å andra sidan är situationen ungefär likvärdig hos de andra konsolerna - hjärndöda, medelmåttiga titlar...

123
Skriv svar