Carmageddon – Snart kan du köra vårdslöst på Android

Robot
Carmageddon – Snart kan du köra vårdslöst på Android

Snart släpps Android-versionen av spelet, som fick filmen det baserades på att framstå som Bolibompa.

#carmageddon, #apple, #stainless-games


Medlem
Carmageddon – Snart kan du köra vårdslöst på Android

läste att det skulle vara gratis första dygnet ,stämmer detta än ?

Medlem

Kommer ju 10:e Maj. Lite missvisande nyhet

Medlem

Det stämmer att de första 24 timmarna på play butiken är det gratis!

Medlem
Skrivet av maadfisk:

Det stämmer att de första 24 timmarna på play butiken är det gratis!

Som ios hade, då jag skaffade det, personligen gillade jag inte orginalet, kunde inte mätas med NFS som jag tror kom samtidigt i racing, det enda som tilltalade som inte tilltalade mig var just att man skulle krocka och köra på folk.
Jag emot mina kompisar så gick jag inte direkt in för att slå ner massa folk i gta när vi körde dom spelen heller så jag kanske inte alls är målgruppen.

Inaktiv

åååh, varför kan inte detta spel dyka upp på psn / xbla...


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Har det på iOS, riktigt bra lir.

Skribent
Skrivet av aeqvist:

Kommer ju 10:e Maj. Lite missvisande nyhet

Man tycker ju att det borde släppas idag när det står på PR-sidan samtidigt som de släpper bilder. Står det så i din telefon?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det är ju så jäkla svårt att styra bilspel på mobilen bara... Får nog skaffa en sån där kontroller.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Minns euforin när man varvade spelet och fick tillgång till alla bilar, back in the days. Fy fan va lång tid det tog, var ju 99 banor eller nått sånt!

Medlem

Så.Jävla.Underbart.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av aeqvist:

Kommer ju 10:e Maj. Lite missvisande nyhet

Man tycker ju att det borde släppas idag när det står på PR-sidan samtidigt som de släpper bilder. Står det så i din telefon?

10'e maj. Det finns till och med en counter på http://www.carmageddon.com/

Medlem

Awesome, det kommer säkerligen bli kul. Kommer ihåg när man var mindre och spelade det. Det här ser jag fram emot att få spela på min xperia Z.

Medlem

fett fett me nice, köpte nyss en ny telefon så detta kommer jag absolut skaffa!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

läste att det skulle vara gratis första dygnet ,stämmer detta än ?

Japp, de gjorde likadant med iOS-versionen.

Får hoppas att de lägger allt krut på Reincarnation nu!

Medlem

Använder du apple maps i bilen får du carmageddon in real life!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Kul, men avnjuter ändå helst detta spel på min DOS/Win9x-maskin med Voodoo-kort. 3DFX.EXE ftw!

Medlem
Skrivet av Forcie:

Kul, men avnjuter ändå helst detta spel på min DOS/Win9x-maskin med Voodoo-kort. 3DFX.EXE ftw!

Eller så spelar man bara på sin i7:a med windows 7.

Medlem
Skrivet av aeqvist:

Eller så spelar man bara på sin i7:a med windows 7.

Kanske om man skiter i äkta Glide-hårdvara. Jag skulle kunna spela på just en i7 med Windows 7 om jag ville, för en sådan står bredvid, men jag föredrar den äkta upplevelsen utan massa OpenGL-wrappers och krafs. Renderingen ser helt annorlunda ut, texturfiltrering m.m.

Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av aeqvist:

Eller så spelar man bara på sin i7:a med windows 7.

Kanske om man skiter i äkta Glide-hårdvara. Jag skulle kunna spela på just en i7 med Windows 7 om jag ville, för en sådan står bredvid, men jag föredrar den äkta upplevelsen utan massa OpenGL-wrappers och krafs. Renderingen ser helt annorlunda ut, texturfiltrering m.m.

Jo, smaken är som baken

1
Skriv svar