Vill du prova på Secret world gratis?

Medlem
Vill du prova på Secret world gratis?

Hej, tänkte köra lite oförskämt, egoistiskt rekryterande av folk här på fz. Det är nämligen så att för varje person jag rekryterar just nu får jag en hel del massa trevliga bonusar i Secret world. Och kanske nya kompisar att spela med!

Hur påverkar detta då dig? Jo, du får testa spelet helt gratis i 72 timmar. Om du sen gillar det kan du ju köpa det. Mitt tips är då att du beställer från elgiganten som säljer spelet för endast 49kr. Secret world har inte längre någon månadskostnad och du får därför hela spelet för just 49kr. Sjukt billigt för ett mmo.

Vad behöver du göra då? Skicka ett PM till mig med din mailaddress som du tänkt använda för ditt konto så skickar jag en så kallad buddy key till dig. Tror inte att jag har hur många som helst så först till kvar gäller. Efter det är det bara att registrera konto, skriva in nyckeln och vips har du 72 timmar gratis speltid.

Passa på att prova ett annorlunda mmo!
Har du några frågor eller vill ha hjälp med något så skicka ett PM så hjälper jag till så gott jag kan.

Inaktiv

Måste bara tillägga att Secret World är det sämsta spelet genom tiderna och det är verklinge inte värt 49kr, den ångesten ni kommer uppleva efter ni har köpt spelet för att ni la ner eran tid på något så stor. Samt att ni förlorar 49 kr på spelet.

Detta är ett seriöst inlägg, har inte varit mer missnöjd med något spel.

Medlem
Skrivet av fall:

Måste bara tillägga att Secret World är det sämsta spelet genom tiderna och det är verklinge inte värt 49kr, den ångesten ni kommer uppleva efter ni har köpt spelet för att ni la ner eran tid på något så stor. Samt att ni förlorar 49 kr på spelet.

Detta är ett seriöst inlägg, har inte varit mer missnöjd med något spel.

Är enligt dig det sämsta spelet genom tiderna.

Medlem
Skrivet av fall:

Måste bara tillägga att Secret World är det sämsta spelet genom tiderna och det är verklinge inte värt 49kr, den ångesten ni kommer uppleva efter ni har köpt spelet för att ni la ner eran tid på något så stor. Samt att ni förlorar 49 kr på spelet.

Detta är ett seriöst inlägg, har inte varit mer missnöjd med något spel.

Först och främst behöver de inte köpa något. Det var bara ett tips om de gillar det.
För det andra är vi många som tycker spelet är bra.

Men du har rätt i en sak, det är verkligen inte ett spel för alla. Men uppskattar man mysterier, lore och stämningen som spelet skapar, så som jag gör, så är detta ett riktigt bra spel. Framför allt "investigation missions" där man måste slå i biblar och jaga ledtrådar utan någon som helst hjälp från spelet är helt magnifikt. Aldrig har jag fått tänka så mycket i ett spel innan. Och vill man inte tänka kan man ju alltid bara googla lösningen. Men vill man ha ett klassikt mmo så finns det många andra bra spel där ute man kan prova istället.

Ett litet tillägg också, verkar som jag har oändligt med buddy keys. Så har du kikat in i tråden men inte orkat engagera dig i tron om att nycklarna kanske är slut så passa på nu istället. Jag kommer också hjälpa den som vill till en nyckel efter att helgen är över, då jag faktiskt tror att Secret World är något riktigt kul för många om än inte alla.

Medlem
Skrivet av fall:

Måste bara tillägga att Secret World är det sämsta spelet genom tiderna och det är verklinge inte värt 49kr, den ångesten ni kommer uppleva efter ni har köpt spelet för att ni la ner eran tid på något så stor. Samt att ni förlorar 49 kr på spelet.

Detta är ett seriöst inlägg, har inte varit mer missnöjd med något spel.

Exakt vad får dig att säga så?
Jag spelade TSW ett par månader och tyckte det var riktigt trevligt.

Det är kanske inte ett MMO i traditionell mening, men det är enligt mig bara ett plus.
Är trött på WoW-kloner.

Jag ser på TSW som ett Single-Player spel med MMO dungeons/events.

Medlem

TSW är ett av de mest intressanta mmo-spelen på senare år. Nyskapande, och kanske det bästa questsystemet jag stött på.

Medlem
Skrivet av fall:

Måste bara tillägga att Secret World är det sämsta spelet genom tiderna och det är verklinge inte värt 49kr, den ångesten ni kommer uppleva efter ni har köpt spelet för att ni la ner eran tid på något så stor. Samt att ni förlorar 49 kr på spelet.

Detta är ett seriöst inlägg, har inte varit mer missnöjd med något spel.

Tror du köpte typ swtor eller något liknande.
Eller så är du en sån typ av spelare som dömer ut ett spel efter 5 min

Medlem
Skrivet av fall:

Måste bara tillägga att Secret World är det sämsta spelet genom tiderna och det är verklinge inte värt 49kr, den ångesten ni kommer uppleva efter ni har köpt spelet för att ni la ner eran tid på något så stor. Samt att ni förlorar 49 kr på spelet.

Detta är ett seriöst inlägg, har inte varit mer missnöjd med något spel.

Detta håller jag inte alls med om, jag gillar TSW.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar