Vi som skickade in Guitar Hero III (Wii) till Activision

MFC
Medlem
Vi som skickade in Guitar Hero III (Wii) till Activision

Någon som hört något efter inskicket. Jag skickade in mitt i måndags. Tog posten 20 minuter att klura ut hur brevet skulle skickas.

Återkommer om jag hör något men ni får gärna hojta vad ni fick i return om någon "hinner före".


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

OMG... 4 VECKOR!
---------------------------
Dear aaaaa bbbbbbbbb,

This is to confirm that we have received your envelope.

We?re checking its contents and if it contains your Guitar Hero III Wii disc then
we?ll post you your free replacement disc shortly. Your replacement disc should
reach you within approximately four weeks, subject to local post.

As soon as we?ve checked your envelope we?ll send you another email to confirm that
its on its way.

Kind regards

Activision Customer Support
---------------------------


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

You got served? =D


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Oh it's on!


signatur

Det här är en signatur

Medlem

fråga:

varför skicka in? :x


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem
Skrivet av IceMan:

fråga:

varför skicka in? :x

för att Wii-versionen av GHIII bara har monoljud.... skickar man in så får man en skiva tillbaka med stereoljud.

Activision briljerar..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Funderar på att skicka in min men det är ju inte så jätte bråttom man har ju till den sista augusti på sig. Det skulle ju inte vara helt fel med stereo ljud men jag fattar inte varför de inte gjorde stereo från början?

MFC
Medlem

Dags för en uppdatering

-------------------------------------
Dear aaaaa bbbbbbbbb,

This to confirm your Guitar Hero III Wii replacement disc has been posted to you.

It should reach you within approximately 4 weeks, subject to local post.

Kind regards

Activision Customer Support
-------------------------------------


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

så maximalt nästan 2 månader för att byta ut spelet...? GG


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av IceMan:

fråga:

varför skicka in? :x

för att Wii-versionen av GHIII bara har monoljud.... skickar man in så får man en skiva tillbaka med stereoljud.

Activision briljerar..

men va faan, varför har jag inte sett några nyheter om det?

men blää,orkar inte skicka in
1. det kommer säkert bort i posten
2. det tar 100år innan man får tillbaka det, orka vänta

Om man köper nytt idag, är det med sterio då?


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av MFC:
Skrivet av IceMan:

fråga:

varför skicka in? :x

för att Wii-versionen av GHIII bara har monoljud.... skickar man in så får man en skiva tillbaka med stereoljud.

Activision briljerar..

men va faan, varför har jag inte sett några nyheter om det?

men blää,orkar inte skicka in
1. det kommer säkert bort i posten
2. det tar 100år innan man får tillbaka det, orka vänta

Om man köper nytt idag, är det med sterio då?

vet ej, kompetensen i butikerna gör att du inte lär få svar på den frågan heller.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

Fick min skiva idag faktiskt.

Jag inbildade mig att skivan skulle komma som man skickat in den, dvs en skiva i ett fodrat kuvert från Holland. Vad jag fick var spelet i sin originalförpackning och inplastat som om den tagits direkt från butikshyllan fast då i ett fodrat kuvert.

Jag hade lite bråttom på lunchen så jag hann ej öppna fodralet. Vet ej om det kommer att framgå i manual eller medföljande papper att det är Stereo-versionen men på utsidan fanns inget (jag hittade inget iaf) som antydde att det skulle vara "Stereo"-versionen.

Kan ju innebära att butiker kommer att fortsätta sälja mono-versionen ett bra tag om det inte mer tydligt framgår att det är stereo-version eller ej.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Skrev ut min returfraktsedel den 10 April, skickade skivan en vecka efteråt och den 6 Oktober (nyss med andra ord) har de skickat en utbytes disk med riktigt ljud. Fantastiskt, vilken tid det ska ta men enligt vad jag har hört så har det inte fungerat nåt vidare med utbyten för GH till Wii

Skrev ett par inlägg i Activisions support forum vilket de i mina ögon lika gärna kan spola ner för där fick man inte en tillstymmelse till hjälp utan det enda svar man fick var "Utbyten kan ta upp till 3 till 6 veckor".. Jo, tjena :evil:

Stort tack till den nordiska supporten som jag mailade (mailen kom inte fram) och sedan ringde (08-531 823 13) och fick till slut fram ett mail som sedan vidarebefordrades till rätt ställe och nu, finally efter för lång tid så är min skiva på väg. Fick reda på detta via Activisions support forum som tydligen fyllde någon slags underlig funktion i alla fall

Mitt råd till er som är i samma sits som jag var (eller, fortfarande är, skivan har ju inte kommit fram till mig än) är att ringa den svenska supporten, utan dem så hade jag nog aldrig fått min nya skiva !!


signatur
Medlem

Helt jävla otroligt..

Det dimper ner ett paket i brevlådan, jag öppnar och vad finner jag

En "Guitar Hero III Legends Of Rock" skiva (i förpackning) till Playstation 3

Ni får ursäkta men det måste ha varit muppar i farten hos Activision :evil:


signatur
Inaktiv

haha, herregud så illa. jag beklagar verkligen :\


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Update

Ny disc på väg så snart får man lira lite igen


signatur
1
Skriv svar