Facepunch invitation

Medlem
Facepunch invitation

Hejsan
Jo det är så att jag skulle behöva och vilja ha en invitation till facepunch.
Helt jävla idiotiskt i mina ögon att stänga ett forum sådär..
Och undrar därför om det är någon vänlig själ här som hänger på facepunch och som möjligtvis skulle kunna tänka sig att skicka en invitation till mig?

Medlem

Pratar du om Facepunch.com? Jag kollade och det verkar gå att registrera sig. Bara att fylla i informationen och sen registrera sig.

Medlem
Medlem
Skrivet av Thomas:

Pratar du om Facepunch.com? Jag kollade och det verkar gå att registrera sig. Bara att fylla i informationen och sen registrera sig.

Japp, facepunch.com men om du kollar när du ska registrera sig finns det en liten ruta "invitation code". Som man får av en annan användare, något som man måste ha för att kunna registrera sig.

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:
Skrivet av Thomas:

Pratar du om Facepunch.com? Jag kollade och det verkar gå att registrera sig. Bara att fylla i informationen och sen registrera sig.

Japp, facepunch.com men om du kollar när du ska registrera sig finns det en liten ruta "invitation code". Som man får av en annan användare, något som man måste ha för att kunna registrera sig.

We need a spy...

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Mr Hatisk:
Skrivet av Thomas:

Pratar du om Facepunch.com? Jag kollade och det verkar gå att registrera sig. Bara att fylla i informationen och sen registrera sig.

Japp, facepunch.com men om du kollar när du ska registrera sig finns det en liten ruta "invitation code". Som man får av en annan användare, något som man måste ha för att kunna registrera sig.

We need a spy...
http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2010/008/8/3/Spy_Crab_Strut...

Öhm.. ja!

Verkligen ingen här som hänger där?

Jag får väl dra upp denna gamla tråd för att ge några svar, om det är så att du inte har fått tag på dem ännu.
För det första, det är ett fantastiskt forum för de som vet hur man beter sig väl.
För det andra, om du bjuder in någon dit som sedan blir bannad, så löper du själv risk att bli det. Då detta är hur det fungerar så kommer du förmodligen ha det väldigt svårt att få en inbjudan från sådana som inte känner dig och/eller litar på dig.

Det är förmodligen ett av de, om inte det, bästa spelforumen, men det kan vara svårt att anpassa sig till.

Medlem
Skrivet av Den Lille Grisen:

Jag får väl dra upp denna gamla tråd för att ge några svar, om det är så att du inte har fått tag på dem ännu.
För det första, det är ett fantastiskt forum för de som vet hur man beter sig väl.
För det andra, om du bjuder in någon dit som sedan blir bannad, så löper du själv risk att bli det. Då detta är hur det fungerar så kommer du förmodligen ha det väldigt svårt att få en inbjudan från sådana som inte känner dig och/eller litar på dig.

Det är förmodligen ett av de, om inte det, bästa spelforumen, men det kan vara svårt att anpassa sig till.

Är ute efter en invite för det finns mycket om LUA och hur man fixar eventuella problem, så i första hand vill jag ha ett konto enbart för att kunna kolla i trådarna och inte posta (om jag inte har något att bidra till).
Så du tror att det e kört med att få tag i en invite?

Jag behöver en e-mail address, så kan jag skicka dig en.
Om det är så att du skapar en tråd, kom ihåg att läsa reglerna innan.
Om det är så att du postar, kom ihåg:
Så korrekt stavning som möjligt. Även om inte smartness-systemet är kvar så hjälper det när du ska tas på allvar.
Inga memes.
Inget spam.

Du borde kunna komma fram till resten bara du följer resten av medlemmarna.

Medlem
Skrivet av Den Lille Grisen:

Jag behöver en e-mail address, så kan jag skicka dig en.
Om det är så att du skapar en tråd, kom ihåg att läsa reglerna innan.
Om det är så att du postar, kom ihåg:
Så korrekt stavning som möjligt. Även om inte smartness-systemet är kvar så hjälper det när du ska tas på allvar.
Inga memes.
Inget spam.

Du borde kunna komma fram till resten bara du följer resten av medlemmarna.

Tackar! mail adress skickat i PM. Och facepunch är ett forum jag vill stanna på så oroa dig inte att jag kommer bli bannad!

1
Skriv svar