Medlem
Wii Fit

Nu är Wii fit snart här!

Är det bara jag som förbeställt den här intressanta produkten? Jag tror på succé, kanske inte hos hardcore gamers, men hos den breda massan.

Jag sitter och tittar på 5 minuters trailern här och längtar. Bara 1½ vecka kvar!

Medlem

Har beställt den också.


signatur
MFC
Medlem

Förväntar mig en recension av FZ lika snabbt som spelet släppts. Känns som FZ bara recenserar skitspel eller spel som ingen vill ha


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Gillar att träna på det gamla hederliga sättet, så tror ja kallar mig.

Medlem

Väldigt tveksam till det här. Att stå och stampa på en punkt för att springa i ett spel känns dumt. Enklare och billigare att bara gå ut genom dörren och springa

Medlem

Jag gillar att träna, men jag hinner inte spendera tid på att ta mig till och från en träningslokal.

Att träna hemma har bara fungerat under korta perioder för mig. Med Wii Fit hoppas jag få inspiration att träna hemma, minst 5 dagar i veckan.

Inaktiv

Ett spel som jag vill ha men har inte råd med det. Har inte ens ett Wii så det blir dubbel kostnad.


signatur

Kaxelina har ordet.

1
Skriv svar