Tomb Raider-teamet visar sina favoritögonblick

Robot
Tomb Raider-teamet visar sina favoritögonblick

Laras reboot har funnits ute i ett par månader. Nu visar Crystal Dynamics sina personliga höjdpunkter.

#tomb-raider, #crystal-dynamics


Medlem
Tomb Raider-teamet visar sina favoritögonblick

fantastiskt spel, detta! Ni no kuni, Tomb Raider, Bioshock infinite och soul sacrifice är 2013 bästa hittills

Inaktiv

Yo dawg I heard you like movies so we made a game like a movie so that you could watcht the movie while playing the movie watching the game

Har inte sett klart filmen än

Medlem

Denna listan summerar ganska bra vad jag inte gillade med spelet, skriptade sekvenser och tråkiga enemy rush sekvenser (det finns en hel bana där de kan vara utplacerade, men istället springer alla till dig och lämnar efter sig en helt öde bana).

Ingenting i detta spelet kändes speciellt trovärdigt, det är nog det enda jag riktigt störde mig på, alla action sekvenser fick mig bara att störa mig mer och mer på att hon bara överlever pga tillfälligheter, tillfällighet efter tillfällighet och inte för att jag som spelare är bra på spelet, man tröttnar ganska fort.

I jämförelse kändes allt mumbo jumbo i Bioshock Infinite betydligt mer trovärdigt och intressant.

Medlem

Är det något speciellt trick för att kunna se filmer på FZ nuförtiden? Eller är det bara jag som bara får reklam sedan ingen film och info om filmen enligt nedan:
Visningar: 123 Publicerad: 2013-05-06 09:42 Längd: 0s

Medlem
Skrivet av aholman:

Är det något speciellt trick för att kunna se filmer på FZ nuförtiden? Eller är det bara jag som bara får reklam sedan ingen film och info om filmen enligt nedan:
Visningar: 123 Publicerad: 2013-05-06 09:42 Längd: 0s

Blir samma för mig
"Visningar: 313 Publicerad: 2013-05-06 09:42 Längd: 0s"

Medlem

Älskade Tomb Raider verkligen, suveränt spel, fanns brister men inget som förstörde spelkänslan för mig.

Helt klart bästa 2013,

Medlem

Jag kan se filmerna men ljudet bara surrar. Antar att min nät inte är snabbt nog att visa upp den högupplösta filmen och att buffra den verkar inte gå heller.

Medlem

Kan inte se videon, ingen vidare godkänd spelare ni har.
Bättre om ni länkar till en annan sida som kan hantera videos istället.

1
Skriv svar