Medlem
Mario Kart Wii

Till alla som funderar på om ni ska köpa det eller inte... köp det! Helt underbart kul Jag förlorar 15 år och blir som jag var när jag var 5 år och fick mitt SNES när jag spelar det.

Medlem

Spelet är guld, körde 5 timmar igår non stop väldigt bra online med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag har faktiskt inte provat det online än, har lite problem med det trådlösa här hemma men det ska snart åtgärdas!

MFC
Medlem

Köpte det till sonens 4-års dag.. han fyller år i maj .. men frågan är om jag orkar vänta tills dess


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Köpte det till sonens 4-års dag.. han fyller år i maj .. men frågan är om jag orkar vänta tills dess

Känner igen det där.
Köpte en bilbana till min älsta grabb när han skulle fylla 1 år, givetvis en fet bana på 24 meter.
Kul att köpa saker "till grabben". Underbar ursäkt för att man själv ska få vara barn igen.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Är det bara jag som bara lyckas få bananskal? 9 av 10 gånger stannar den på bananskal hur jag än gör.

Undrar också hur man gör för att fånga ett skal när nån skjuter det på en?

Medlem

Gjorde som MFC. Köpte spelet till min 9-årige grabb idag, eller hur var det nu igen?

Vi hann dock inte lira något då MR.Murphy hälsade på och alla batterier vi äger tog slut på en gång......

Men det var kul det lilla vi hann lira.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Gjorde som MFC. Köpte spelet till min 9-årige grabb idag, eller hur var det nu igen?

Vi hann dock inte lira något då MR.Murphy hälsade på och alla batterier vi äger tog slut på en gång......

Men det var kul det lilla vi hann lira.

Då går man till grannen förklarar snällt att han får klara sig utan fjärrkontrollrar ett par dagar

För övrigt undrar jag varför FZ knappt skrivit ngt alls om detta spel! Jag har längtat efter "nya Mario Kart:et" sedan de första skriverierna om Nintendo Revolution..!

Medlem
Skrivet av Spectral:

Är det bara jag som bara lyckas få bananskal? 9 av 10 gånger stannar den på bananskal hur jag än gör.

Undrar också hur man gör för att fånga ett skal när nån skjuter det på en?

Vad man får för powerup baseras på vilken plats man ligger på. Ligger man på första plats är det mest bananskal och gröna sköldpadsskal. Ligger man sist så kan man få riktigt trevliga godsaker

Jag har kört Time trial på DK's Snowboard Cross och lyckats komma ner i 2 minuter och 22 sekunder. Någon på FZ som kan slå det?

Medlem
Skrivet av LantisBo:
Skrivet av Spectral:

Är det bara jag som bara lyckas få bananskal? 9 av 10 gånger stannar den på bananskal hur jag än gör.

Undrar också hur man gör för att fånga ett skal när nån skjuter det på en?

Vad man får för powerup baseras på vilken plats man ligger på. Ligger man på första plats är det mest bananskal och gröna sköldpadsskal. Ligger man sist så kan man få riktigt trevliga godsaker

Jag har kört Time trial på DK's Snowboard Cross och lyckats komma ner i 2 minuter och 22 sekunder. Någon på FZ som kan slå det?

Jaha hehe. Då förstår jag varför. Ska testa att spela lite mer online, då lär jag få lite andra vapen antar jag

Medlem

När jag inte har lust eller tid att köra många lopp tycker jag att det är roligt att ladda hem andras Time Trial lopp och försöka slå deras tider. Man väljer självklart någon som bara har någon sekund snabbare än sitt bästa lopp för att ha en skaplig chans.

Medlem

Sjukt roligt, helt klart. Enda problem jag har är att den står bara å tuggar på Searching for players när jag ska köra WFC =(

Men men..


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Det gjorde den för mig också först, sen droppade det in 2 st. Nästa race var vi 12 helt plötsligt. Men det var samma dag som spelet släpptes. Nu har jag inte haft några problem att hitta folk. Söker du över hela världen? Kanske är nån port i den router som måste öppnas eller brandvägg som måste konfas?

1
Skriv svar