Bethesda twittrar mystisk bild

Robot
Bethesda twittrar mystisk bild

Fallout 4? Endless Summer? Något helt annat? Bethesdas tweet väcker många frågor.

#bethesda


Medlem
Bethesda twittrar mystisk bild

Men kan jag få ett nytt Wolfenstein för helvete - ett bra, tack!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas på nytt Fallout!

Medlem
Medlem

Håller tummarna för Fallout!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Om man dömer av bilderna så verkar det vara en raket, en gruvborr och Glados :O! Jag tror det kommer vara Fallout 4!


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

eld
Medlem

elderscrolls VI !

Medlem

Jag tycker det ser ut som raketer/bomber, vilket jag isåfall skulle koppla till Fallout. Raketer/bomber kan jag koppla till atombomber. Atombomber kan jag koppla till.. You guess it.. Pizza. Pizza kopplar jag till överkonsumtion. Överkonsumtion kopplar jag till förstörelse av jordens resurser. Förstörelse av jordens resurser kopplar jag till sönderfall av vårt samhälle. Sönderfall av vårt samhälle kopplar jag till Fallout.. typ. Bara jag some tycker så? Ok..

Medlem

Har svårt att se att Bethesda någonsin kommer göra något annat än Elder Scrolls/Fallout spel.

Medlem

Det där är en Vertibird som susar fram över ödemarken i jakt på supermutanter....inget mystiskt med det.

Medlem

Jag hoppas på ett Fallout 4.

Just nu kanske mest för att det är så underhållande att se alla dessa personer som postat tidigare fortsätta hävda att det inte är det för att det har man ju sagt!!!!111!!oneone!!!!111

I verkligheten sen, utanför Aftonbladet.se, där tänker folk själva och ser att vad någon påstår inte alltid måste vara sant för stunden eller alls...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Det ser ut att vara en sån där typsik grej.

Medlem

Minecraft 4.1 Super HD

Medlem

jag vill veta vad det där Endless Summer ska vara

Medlem

*Går med i gänget som hoppas på Fallout*


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Endless Summer

Medlem

Varför tror alla att det är ett nytt Fallout? Dem har ju själva sakt att det inte är ett nytt fallout spel.

Ska bli intressant detta!

Medlem

Förbannelse om det inte tillkännages ett Fallout 4 snart!!

Inaktiv

Transformers RPG?

Medlem

Helt klart Doom 4!


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Medlem
Skrivet av Preed:

*Går med i gänget som hoppas på Fallout*

YANA

Medlem

Det är inte från Bethesda Game Studios. Antingen så är det troligtvis från svenska Machinegames (vilket ryktas vara ett nytt Wolfenstein) eller från Battlecry Studios.

Medlem

Åhh vad trevligt, ännu fler teasers om Fallout 4.

Hoppas de går tillbaka till rötterna...

Nej, det kommer inte hända, jag vet


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ännu en gång... Bethesda Softworks ÄR INTE samma sak som Bethesda Game Studios.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ah, de där känner jag igen. Det är ARCH-X 77mm-granater, bältmatade till en power-armour MEGA-monterad DRV-D. Ett av de mest tydliga tecken på att du nått level-capen i Fallout 4 är just att random vildmarksstråtrövare börjar slänga sig med dessa och mata ammunition för miljontals caps för att råna en kringdrivande nomad på ett vattenflaska.

Medlem

Äntligen! En uppföljare till Psycho Pig på G

Medlem

http://forums.bethsoft.com/topic/1458679-another-bethesda-rev...

Kan rekommendera att läsa där på den kommentaren FZ redaktionen. Högupplösta bilder.

Medlem

Designspråket på det jag ser stämmer inte överens med varken Fallout, Wolfenstein eller Elder Scrolls IMO. Snarare lutar jag åt något nytt gällande Rage eller Doom. Men det kan ju vara något helt nytt också! Spännande!


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

Medlem
Medlem
12
Skriv svar