Nya 3D-Mario till Wii U i oktober?

Robot
Nya 3D-Mario till Wii U i oktober?

Enligt uppgifter håller Nintendo tillbaka Wii U-titlar för att hårdsatsa ordentligt under hösten.

#nintendo, #wii-fit-u, #pikmin-3, #the-legend-of-zelda-the-wind-waker, #super-mario-galaxy


Medlem
Nya 3D-Mario till Wii U i oktober?

Nintendo har ju (som ni på FZ kanske redan vet) avslöjat att de ska visa ett nytt Mario i 3D och ett nytt Mario kart till Wii U på E3, och att de ska gå att spela där. Det avslöjades i ett Nintendo Direct-avsnitt i vintras.

Den stora frågan är om de hinner ut i år. Nintendo har nämnt Mario Kart som ett spel som släpps i år i samma veva som de hade sin årsredovisning. Men de kan ha pratat om budgetåret (slutar 31 mars 2013).

Medlem

Super Mario Sunshine är nog bland de sämre mario spelen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

mario 64 va väl det jag hade roligast i, men va nog för det var det första 3d med

Medlem

Hörde att detta skulle bli Luigis år :). Men det här blir nog roligt :).

Medlem

OJ vad oväntat. Ett nytt Mario-spel! Halleluja.

Och vem fan lämnar sin Wii U så länge Monster Hunter snurrar i den? Kan spela det året ut känns det som.

Medlem

Jag röstade Sunshine. Minns att jag såg fram emot det otroligt mycket innan släpp och att vattnet i det fortfarande är det bästa vattnet i något spel. Punkt.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Jag röstade Sunshine. Minns att jag såg fram emot det otroligt mycket innan släpp och att vattnet i det fortfarande är det bästa vattnet i något spel. Punkt.

Alla vet vad som är det stora felet med Sunshine - blå mynt som fyllde ut äventyret istället för riktiga uppdrag.

Medlem

Super Mario 64 är enligt mig det bästa Mario-spelet någonsin, tätt följt av Super Mario Bros 3 och Super Mario World. Så jag hoppas verkligen att det blir en uppföljare till stilen man hade på N64. Nån gång måste väl tavlorna i slottet bytas ut?

Medlem

Super Mario Galaxy 2 är bäst.

Medlem
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av Nightswipe:

Jag röstade Sunshine. Minns att jag såg fram emot det otroligt mycket innan släpp och att vattnet i det fortfarande är det bästa vattnet i något spel. Punkt.

Alla vet vad som är det stora felet med Sunshine - blå mynt som fyllde ut äventyret istället för riktiga uppdrag.

Vissa var heelt hopplösa att hitta också.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av Nightswipe:

Jag röstade Sunshine. Minns att jag såg fram emot det otroligt mycket innan släpp och att vattnet i det fortfarande är det bästa vattnet i något spel. Punkt.

Alla vet vad som är det stora felet med Sunshine - blå mynt som fyllde ut äventyret istället för riktiga uppdrag.

Vissa var heelt hopplösa att hitta också.

Spruta vatten på ett särskilt fönster! Men vänta, det är för logiskt! Du kan bara göra det under ett visst uppdrag!

Medlem

Ingen som nämner något om mjölkning här, medan till andra spel pratas det friskt om mjölkning till höger och vänster.

Medlem

ska wii u alltså få fullt stöd av 3d?

Medlem
Skrivet av morgan:

ska wii u alltså få fullt stöd av 3d?

Nej man menar ett spel i 3d som Galaxy spelen. Inte i 2D som new super mario bros.

1
Skriv svar