Stukorna anfaller i ultimata utgåvan av IL-2: Sturmovik

Robot
Stukorna anfaller i ultimata utgåvan av IL-2: Sturmovik

Messerschmits och Stukor bjuder upp till infernalisk dans i trailern för en ny ultimat utgåva av flygsimulatorn.

#cenega-publishing, #il-2-sturmovik-forgotten-battles, #il-2-sturmovik-forgotten-battles-aces-expansion, #il-2-sturmovik-1946, #il-2-sturmovik-pacific-fighters


Inaktiv
Stukorna anfaller i ultimata utgåvan av IL-2: Sturmovik

Tyvärr men det är War Thunder som gäller för mig, sjukt bra spel fast det bara är i beta!!

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Tyvärr men det är War Thunder som gäller för mig, sjukt bra spel fast det bara är i beta!!

Går ju inte att jämföra. IL-2 Sturmovik är simulator och War Thunder är arkad.

k3m
Medlem

Är det inte ett gammalt spel det här?

Medlem
Skrivet av k3m:

Är det inte ett gammalt spel det här?

Umm...ja? Vadådå?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är det Cliffs OF dover eller det gamla?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Är det Cliffs OF dover eller det gamla?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Är det Cliffs OF dover eller det gamla?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Undrar om det är Cliffs OF dover...eller..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

k3m
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av k3m:

Är det inte ett gammalt spel det här?

Umm...ja? Vadådå?

Undrar bara. För är det gamla så är detta trevliga nyheter, eller det nya i ny skrud så kan det vara intressant.

Medlem

Denna "ultimata" utgåva är exakt samma som alla IL-2 Sturmovik som säljs. Går du till Steam och köper IL-2: 1946 är det exakt detta du får.

Inget nytt att se här, move along.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av k3m:

Är det inte ett gammalt spel det här?

Umm...ja? Vadådå?

Undrar bara. För är det gamla så är detta trevliga nyheter, eller det nya i ny skrud så kan det vara intressant.

Ahh fair enough!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Spelar Rise of Flight (rekommenderar det till alla er som gillar IL-2 Sturmovik) just nu och känner att WWI är så mycket charmigare än WWII.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Tyvärr men det är War Thunder som gäller för mig, sjukt bra spel fast det bara är i beta!!

WT är ett riktigt roligt spel, men det är arkad, Gaijin har tom sagt att det är ett mus spel.

Att jämföra WT med Il2 är som att jämnföra cod mw2 med op flaspoint.

Medlem
Skrivet av Redkid:

Denna "ultimata" utgåva är exakt samma som alla IL-2 Sturmovik som säljs. Går du till Steam och köper IL-2: 1946 är det exakt detta du får.

Inget nytt att se här, move along.

Ja eller hur. IL-2 1946 i sig innehåller ju allt det tidigare såvitt jag vet så vad är detta för mjölkningsprocess, egentligen? Jag gillar spelet, men vafan? Något säger mig att det är Ubisoft som ligger bakom det här beslutet, inte 1C.

Medlem
Skrivet av Corporalen:

Går ju inte att jämföra. IL-2 Sturmovik är simulator och War Thunder är arkad.

Skrivet av schill:

WT är ett riktigt roligt spel, men det är arkad, Gaijin har tom sagt att det är ett mus spel.

Att jämföra WT med Il2 är som att jämnföra cod mw2 med op flaspoint.

Ska det inte ha ett simulator-mode? Har själv bara kört arkad (har ej joystick eller liknande).

Medlem

Spelet har alltså sålts med exakt detta innehåll som "IL2: 1946" i sju (!) år redan. Mycket oseriöst att låtsas som att det är en ny utgåva och mycket dålig speljournalistik av FZ att helt okritiskt återpublicera detta Ubisoft-påhitt, i synnerhet då det görs i "oj oj oj, det var minsann inte illa!"-ton.

Medlem

Nu ska vi inte basha Ubisoft för dethär, då det är en helt annan publisher som håller på...

1
Skriv svar