Sluta flamandet, fanboys.

Medlem
Sluta flamandet, fanboys.

Varje dag kommer åtskilliga anmälningar in om folk som bara håller på och trollar i konsollforomen (framförallt playstation- och xbox-delen).

Inlägg i trådar som "mitt playstation låter konstigt" ska inte se ut som följade "LOL. så går det när man har en ps3, du skulle köpt xbox istället, jäqla noob!!!"

Så för allas trevnad, ber jag er nu. Håll inne era känslor när det gäller hatet mot konsollen ni inte själva äger, för det tyder enbart på okunskap och avundsjuka.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

MFC
Medlem

Men det betyder inte att man ska bli kallad fanboy så fort man är kritisk heller.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Men det betyder inte att man ska bli kallad fanboy så fort man är kritisk heller.

Håller med att man inte behöver vara fanboy för det...men jag håller med 100% med Budo att det är skit med såna inlägg


signatur

Dont force your weakness upon me!

MFC
Medlem

tycker ordet "fanboy" dyker upp hela tiden..

känns nästan som...

"mamma, idag har jag lärt mig ett nytt ord.. fanboy"


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

Varje dag kommer åtskilliga anmälningar in om folk som bara håller på och trollar i konsollforomen (framförallt playstation- och xbox-delen).

Inlägg i trådar som "mitt playstation låter konstigt" ska inte se ut som följade "LOL. så går det när man har en ps3, du skulle köpt xbox istället, jäqla noob!!!"

Så för allas trevnad, ber jag er nu. Håll inne era känslor när det gäller hatet mot konsollen ni inte själva äger, för det tyder enbart på okunskap och avundsjuka.

Hej alla barn och äldre än så, min första konsoll var en NES 8-bitars som jag fick när jag var 8 år gammal och jag är nu 27 och min Wii har dammproblem för den är så newb och mainstream inriktad plus ORKA VEVA, snälla KamratPosten är jag då en flamer fanboi? svara snälla Bullen!.

1
Skriv svar