GTA V - Låt oss presentera Michael, Franklin och Trevor

Medlem
Skrivet av baggso:

Trevor!! härlig "i dont give a shit" snubbe! Älskar gta och det faktum att de inte spyr ut spel = same shit different name.. Ser fram emot hundratals timmar glädje!.. Btw, kommer det vara 3 olika stories med varje karaktär?

Vad jag fattat kommer du spela alla tre karaktärerna "samtidigt" i spelet. I freeroam kommer du kunna byta person lite hur du vill, och i uppdrag så kommer olika karaktärer ha olika uppgifter som du kan välja att sköta. Typ, en person som kör helikopter, en som är krypskytt och en som är ren assault. Du byter gubbe med ett knapptryck bara, enligt en artikel i Gameinformer för några månader sen!

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Krayze:

Kan inte fatta bara att dom inte satsa på nästa generation lagom till releasen :-/. Kan redan se det fps droppa och konturen på byggnader laddar inom 20 m räckhåll.

Annars är jag sjukt sugen, har spelat alla GTA spelen som släppts och kommer alltid göra det.

Men no shit att de inte gjorde. Du får ju tänka på att detta spelet har varit i produktion i sisådär 5 år, lite efter Gta IV's release. Tror du de hade tillgång till nästa generations konsoler då?

Och komponenterna i PS4an är sisådär 5 år gamla, vad är problemet


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Inaktiv

Spelserien har sina rötter i PC, skall de vara dryga och vänta med PC release då skaffar jag ett gratis "demo" och kör på det.


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

FM-guru
F.d. Sisyr

Radio Gaga?! Fan vad asnajs om den är med i spelet.

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Krayze:

Kan inte fatta bara att dom inte satsa på nästa generation lagom till releasen :-/. Kan redan se det fps droppa och konturen på byggnader laddar inom 20 m räckhåll.

Annars är jag sjukt sugen, har spelat alla GTA spelen som släppts och kommer alltid göra det.

Men no shit att de inte gjorde. Du får ju tänka på att detta spelet har varit i produktion i sisådär 5 år, lite efter Gta IV's release. Tror du de hade tillgång till nästa generations konsoler då?

Och komponenterna i PS4an är sisådär 5 år gamla, vad är problemet

Ja, för de är ju det, men bra försök annars

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av v1lle3:

Det ser fantastiskt roligt ut!
Med ny dator inköpt känner jag mig redo.
Det ska bli spännande att se hur "väloptimerat" det är denna gång.

Visst är du väl medveten om att Grand Theft Auto V släpps till Xbox 360 och Playstation 3, och att Rockstar inte har sagt ett knyst om en PC-version?

Jag förstår inte hur folk redan nu köper/uppgraderar sina datorer inför Grand Theft Auto V. Det smartaste vore väl då att vänta tills en PC-version släpps när dagens datorkomponenter har sjunkit i pris.

Jag hade inte GTA V i åtanke när jag köpte ny dator och är väl medveten om att spelet inte utannonserats till plattformen. Det skulle dock förvåna mig om det inte släpps till PC.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Radio Gaga?! Fan vad asnajs om den är med i spelet.

Växte upp med den låten, så jävla bra!

Medlem

Vet inte vad jag ser mest fram emot; karaktärerna, musiken, humorn eller Grove Street-gänget! Det här kommer att bli en nostalgitripp med en rejäl "wow"-faktor inbakad. Kan knappt bärga mig!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pjotor:

Vet inte vad jag ser mest fram emot; karaktärerna, musiken, humorn eller Grove Street-gänget! Det här kommer att bli en nostalgitripp med en rejäl "wow"-faktor inbakad. Kan knappt bärga mig!

Grove Street-gänget är inte med.

Medlem

Alla karaktärer verkar intressanta, men om jag måste välja en så är nog Trevor min favorit! Galen som fan!

Medlem

Franklin verkade ju intressant för det tar en tillbaka till San Andres och grove street grejen, fast väldigt mycket mer välgjort och moget än SA.
Trevor verkar då bli min favorit!
Michael verkar då minst intressant, händelserna runtom honom i trailern ser spännande ut men han som person verkar lite för tråkig.

Om spelet är det minsta åt det håll man sett från dom här filmerna kommer spelet bli fantastiskt, det känns personligt och detaljrikt och fullt med drama som behövs i ett bra spel, typ mass effect!

Inaktiv

Helvete vad jag har längtat! Jag fick GTA IV Collectors Edition som konfirmationspresent. Vilka minnen!

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Tycker Trevor och Franklin ska byta namn med varandra, nuvarande passar inte alls imo.

Sen när har någons namn med deras personlighet eller karaktär att göra, egentligen?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Pjotor:

Vet inte vad jag ser mest fram emot; karaktärerna, musiken, humorn eller Grove Street-gänget! Det här kommer att bli en nostalgitripp med en rejäl "wow"-faktor inbakad. Kan knappt bärga mig!

Grove Street-gänget är inte med.

Attans, kunde svära på att jag såg någon tröja med deras färg på...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Pjotor:

Vet inte vad jag ser mest fram emot; karaktärerna, musiken, humorn eller Grove Street-gänget! Det här kommer att bli en nostalgitripp med en rejäl "wow"-faktor inbakad. Kan knappt bärga mig!

Grove Street-gänget är inte med.

Attans, kunde svära på att jag såg någon tröja med deras färg på...

Jo, visst var det gangsters i gröna tröjor med, men GTA IV och V har en annan canon än de andra liren. Mer kan läsas här

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Pjotor:

Vet inte vad jag ser mest fram emot; karaktärerna, musiken, humorn eller Grove Street-gänget! Det här kommer att bli en nostalgitripp med en rejäl "wow"-faktor inbakad. Kan knappt bärga mig!

Grove Street-gänget är inte med.

Attans, kunde svära på att jag såg någon tröja med deras färg på...

Jo, visst var det gangsters i gröna tröjor med, men GTA IV och V har en annan canon än de andra liren. Mer kan läsas här

Där ser man. Tack för infon!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Trevor all the way! Påminner lite om t-bag från prisonbreak. Crazyass hillbilly

Men som redan sagt. Alla tre verkar vara spännande färgstarka karaktärer. Tyckte Nico Bellic från fyran inte gjorde något särskilt intryck.

Medlem

OM

Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Pjotor:

Vet inte vad jag ser mest fram emot; karaktärerna, musiken, humorn eller Grove Street-gänget! Det här kommer att bli en nostalgitripp med en rejäl "wow"-faktor inbakad. Kan knappt bärga mig!

Grove Street-gänget är inte med.

Attans, kunde svära på att jag såg någon tröja med deras färg på...

Jo, visst var det gangsters i gröna tröjor med, men GTA IV och V har en annan canon än de andra liren. Mer kan läsas här

Där ser man. Tack för infon!

false. http://i.imgur.com/yqhrca4.jpg
kolla längst ner på väggen bredvid "Lamar's" armbåge, "Grove". Grove Street återkommer nog & Ballas för den delen.

Medlem

Jag vet inte om jag börjar bli gammal, men jag har tappat en del av min (tidigare starka) GTA enthusiasm! Jag spelade första GTA som jag inte hade något liv...Men GTA 4 har jag inte ens spelat igenom..

*snyft*

Medlem

Med tanke på vilken snarkfest fyran var så är man inte särskilt "hajpad" inför detta...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar