Vampire: The Masquerade uppdaterat

Robot
Medlem
Vampire: The Masquerade uppdaterat

Om det ändå kunde släppas ett nytt Vampire: The Masquerade. Då skulle jag bli lycklig.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Om det ändå kunde släppas ett nytt Vampire: The Masquerade. Då skulle jag bli lycklig.

Det kommer...men ja CCP Games tar ju sin lilla tid på sig

Medlem
Skrivet av Umak:
Skrivet av Thomas:

Om det ändå kunde släppas ett nytt Vampire: The Masquerade. Då skulle jag bli lycklig.

Det kommer...men ja CCP Games tar ju sin lilla tid på sig

Deras MMO kommer säkert bli hur bra som helst, men jag längtar även efter ett vanligt spel.

Medlem

ååhh min gamla favorit, kan det vara ett av de mest underskattade rollspelen?

(om någon ger sig på det idag så ett tips -> kör närstrid, inte skjutvapen, då fps-systemet var katastrof som jag minns det)

Medlem

Finns en stor chans att detta är det bästa spelet utvecklat med Sourcemotorn.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Andersson eller Anderson?

Ett av mina favoritspel någonsin! Kanske borde damma av det och testa alla nya patchar

Medlem
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Umak:
Skrivet av Thomas:

Om det ändå kunde släppas ett nytt Vampire: The Masquerade. Då skulle jag bli lycklig.

Det kommer...men ja CCP Games tar ju sin lilla tid på sig

Deras MMO kommer säkert bli hur bra som helst, men jag längtar även efter ett vanligt spel.

Håller med.

Medlem

Jättebra spel, men uselt gjort. Hade gärna sett ett nytt V:TM spel.


signatur

I drank what?

Medlem

Grymt spel (tack vare dessa patchar) och jag hade inga problem med skjutvapen.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Älskade det som var bra med detta spelet!!

Medlem
Skrivet av Umak:
Skrivet av Thomas:

Om det ändå kunde släppas ett nytt Vampire: The Masquerade. Då skulle jag bli lycklig.

Det kommer...men ja CCP Games tar ju sin lilla tid på sig

Missade tyvärr föreläsningen om World of Darkness på fanfest då den var tidigt på morgonen, tror dock inte att de sa något om lanseringsdatum, de är ju kraftigt underbemannade på studion som gör WoD så det lär dröja länge till.

Medlem

bästa spelet alla kategorier

Moderator | Testpilot
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Umak:
Skrivet av Thomas:

Om det ändå kunde släppas ett nytt Vampire: The Masquerade. Då skulle jag bli lycklig.

Det kommer...men ja CCP Games tar ju sin lilla tid på sig

Deras MMO kommer säkert bli hur bra som helst, men jag längtar även efter ett vanligt spel.

Vad är ett "vanligt" spel?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

FM-guru
F.d. Sisyr

En uppföljare vore underbart, ja. Ett sketet mmo räknas inte.

Inaktiv

Kan ni göra en artikelserie om framstående personer inom spelbranschen? Kanske skriva något om deras uppväxt, deras stora projekt och kuriosa, men även kanske ställa några frågor till aktuelle person som fz-läsarna har valt ut. Det skulle vara guld och skulle verkligen lyfta siten till skyarna.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

k3m
Medlem

Underbart spel det här. Ni som inte har något att spela, ta upp det här med senaste fan-patchen. Så får ni många mysiga timmar

Vampire the Masquerade Bloodlines är bland de bästa spelen där ute.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Umak:
Skrivet av Thomas:

Om det ändå kunde släppas ett nytt Vampire: The Masquerade. Då skulle jag bli lycklig.

Det kommer...men ja CCP Games tar ju sin lilla tid på sig

Missade tyvärr föreläsningen om World of Darkness på fanfest då den var tidigt på morgonen, tror dock inte att de sa något om lanseringsdatum, de är ju kraftigt underbemannade på studion som gör WoD så det lär dröja länge till.

De sa tidigast 2015. Spelet är fortfarande i pre production.

Medlem

Mycket bra rollspel. De bästa jag spelat som gav mig starkaste upplevelserna är:
KOTOR 1 (spelade ganska nyligen och ändå mycket bra)
Vampires bloodline the masquerade
Fallout 1
Wasteland

1
Skriv svar