Will Wright: "Jag kan förstå folks ilska"

Robot
Will Wright: "Jag kan förstå folks ilska"

Simcity-skaparen kallar vårens lansering för "oförlåtlig" men gillar ändå spelet.

#simcity, #maxis


Medlem
Will Wright: "Jag kan förstå folks ilska"

Spelet är ändå en spillra av sitt forna jag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tråkigt att sådant händer, där spel företagen "EA" lovar men håller inte sitt ord eller är för girig å släpper ut något som inte är färdig.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Ja, bilden var då verkligen passande till hans citat.

Medlem

Han kan inte ha spelat det länge... Det var roligt, men bara på ytan, när man insåg vilket skämt "glassbox" var som dom skrytigt om så länge

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jonlissla:

Ja, bilden var då verkligen passande till hans citat.

Det känns som han tittar in i min själ!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jonlissla:

Ja, bilden var då verkligen passande till hans citat.

Det känns som han tittar in i min själ!

What?! Det är inte ok! *tar på sig foliehatt och solglasögon*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Moderator | Testpilot

Trotts alla problem så är GAMEPLAYET, fortfarande roligt. Känns som att folk missat det här. Jätte tråkigt att det blivit som det blivit men spelet är inte DÅLIGT för det. EAs fel om vi inte kunde connecta till servers i början, så länge man kan har då jag väldigt kul med spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Trotts alla problem så är GAMEPLAYET, fortfarande roligt. Känns som att folk missat det här. Jätte tråkigt att det blivit som det blivit men spelet är inte DÅLIGT för det. EAs fel om vi inte kunde connecta till servers i början, så länge man kan har då jag väldigt kul med spelet.

Du kanske borde se över ditt inlägg en del med tanke på att du vid upprepade tillfällen har påpekat andras skriftspråk här på FZ.

Medlem

tänker nog köpa detta... men väntar in ett bättre pris. Å det lär nog gå ganska fort...


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Vilken studio jobbar Will Wright för nu?


signatur

Game long and prosper

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Javas:

Vilken studio jobbar Will Wright för nu?

Stupid Fun Club, fast det är ingen spelutvecklare utan en think-tank.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Javas:

Vilken studio jobbar Will Wright för nu?

Stupid Fun Club, fast det är ingen spelutvecklare utan en think-tank.

Vad är en think-tank?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Serkish:

Vad är en think-tank?

"En tankesmedja är en mer eller mindre lös sammanslutning av skribenter och intellektuella som har som syfte att påverka den politiska opinionen. Ofta är tankesmedjorna knutna till ett politiskt parti, arbetsgivarorganisation eller fackförening."

"A policy institute (often termed "think tank" by journalists) is an organization that performs research and advocacy concerning topics such as social policy, political strategy, economics, military, technology, and culture."

1
Skriv svar