Wolfenstein: The New Order avslöjat – se trailern

Robot
Wolfenstein: The New Order avslöjat – se trailern

De envisa ryktena visade sig stämma. FZ kan avslöja att svenskutvecklade Wolfenstein är under utveckling.

#wolfenstein-the-new-order, #machinegames


Medlem
Wolfenstein: The New Order avslöjat – se trailern

Hoppas det mäter sig med Return to castle wolfenstein!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nästa avslöjande från Bethesda får nu se till att vara Fallout 4, när än det nu blir. Nu har de slösat sina decoys.

Hoppas på ett kompetent Wolfenstein!

Medlem

Ska bli väldigt intressant att se Magnus Högdahls bidrag till den här studion, verkar som det var den här killen som var anledningen till Starbreeze var ett företag som främst fokuserade på teknik.

Kan rekommendera denna artikel som förklarar varför Starbreeze idag inte är samma utvecklare som gjorde spel som Riddick och även första The Darkness.

"Magnus Was the Genius... He Was Their John Carmack, Essentially"

Medlem

Gillar deras:

"(c) 2
013" på slutet

Antingen ett fint misstag, eller en ledtråd/likande ;p

Medlem

Intressant!!


signatur

How you doin?!

Medlem

Hoppas detta blir bättre än det förra skräpet av Wolfenstein som hade release för nåt år sen. Return to Castle Wolfenstein ligger fortfarande varmt om hjärtat

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Gillar deras:

"(c) 2
013" på slutet

Antingen ett fint misstag, eller en ledtråd/likande ;p

Hmm vad skulle det kunna vara ledtråd för? Hmmmmmm.

eld
Medlem
Medlem

Hmm hmm...

Vill ju så klart se ingame, detta ger ju inget alls.

Förutom att det är sjukt nice att det kommer ett nytt Wolf, så har man ju börjat tvivla på om det går att göra bra FPS längre... överhuvudtaget.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Tvivlat sedan 2004.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

bah robotar. ge tillbaka läder o lack klädda mördar blondiner istället.
blir säkert kul.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hmm hmm...

Vill ju så klart se ingame, detta ger ju inget alls.

Förutom att det är sjukt nice att det kommer ett nytt Wolf, så har man ju börjat tvivla på om det går att göra bra FPS längre... överhuvudtaget.

här har du iaf en in-game bild


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Zero303:

bah robotar. ge tillbaka läder o lack klädda mördar blondiner istället.
blir säkert kul.

Precis, blev genast lite orolig när jag såg mechs och spelet utspelar sig 1960. Jag vet att tyskarna har oändligt med resurser om dom tagit över världen, men känns ändå för high tech för det årtalet. RTCW slog huvudet på spiken med de läderklädda mördarbrudarna och ockulta undead krigare och jag skulle gärna ha sett serien fortsätta i liknande spår


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bara det blir RTCW/ET multiplayer som är BRA! så är jag nöjd...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Ojojoj vilken trailer! riktigt snygg musik!

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zero303:

bah robotar. ge tillbaka läder o lack klädda mördar blondiner istället.
blir säkert kul.

Precis, blev genast lite orolig när jag såg mechs och spelet utspelar sig 1960. Jag vet att tyskarna har oändligt med resurser om dom tagit över världen, men känns ändå för high tech för det årtalet. RTCW slog huvudet på spiken med de läderklädda mördarbrudarna och ockulta undead krigare och jag skulle gärna ha sett serien fortsätta i liknande spår

Jag kan inte annat än hålla med. Jag älskar deras ockulta experiment.
Å andra sidan är väl Ubersoldat i RtCW ganska robot-aktig, men jag gissar att det finns en gubbe inuti den.

Medlem

ryktet går att det e lite som iron sky filmen, med nazister som åker till framtiden typ, med en gnutta terminator.
fan jag diggade det mörka occulta wolfenstein.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zero303:

bah robotar. ge tillbaka läder o lack klädda mördar blondiner istället.
blir säkert kul.

Precis, blev genast lite orolig när jag såg mechs och spelet utspelar sig 1960. Jag vet att tyskarna har oändligt med resurser om dom tagit över världen, men känns ändå för high tech för det årtalet. RTCW slog huvudet på spiken med de läderklädda mördarbrudarna och ockulta undead krigare och jag skulle gärna ha sett serien fortsätta i liknande spår

Jag kan inte annat än hålla med. Jag älskar deras ockulta experiment.
Å andra sidan är väl Ubersoldat i RtCW ganska robot-aktig, men jag gissar att det finns en gubbe inuti den.

Om jag minns rätt så var Ubersoldat enheten i RTCW från början en större undead riddare som Deathhead´s forskare har korsat med teknologi och skapat en slags undeadcyborg (låter som något ur Blood Dragon haha)

Skrivet av nudelsdesign:

Bara det blir RTCW/ET multiplayer som är BRA! så är jag nöjd...

JAAA! Fan om dom bara gör vanlig team deathmatch a´la every fps in the world


signatur

Game long and prosper

Medlem

Return to Castle Wolfenstein, hands down ett av de bästa fps singelplayerspel jag spelat, hoppas detta blir bra. Och mer ockulta nassar tack

Medlem

Nazirobotar, gött mos!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av KatOne:

Nästa avslöjande från Bethesda får nu se till att vara Fallout 4, när än det nu blir. Nu har de slösat sina decoys.

Hoppas på ett kompetent Wolfenstein!

*Inside Bethesda* HAHAHHAHAHAHHAAHAA

Medlem

Så .. Fallout 4?

Medlem

Tänkte på Wolfenstein här om dagen och undrade lite för mig själv om det inte var dags för en nytt spel...
Jo, tydligen.

Medlem
Skrivet av Zero303:

bah robotar. ge tillbaka läder o lack klädda mördar blondiner istället.
blir säkert kul.

Då får du nog vänta tills nästa pride!

Nej men jag håller med...ww2 tema! Men detta blir nog endå kul.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Meh... Vill ha odöda och det ockulta. Inte robotar....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Från Kotaku: "evidently Jimi Hendrix still was born and managed to cover "All Along the Watchtower" seven years before Bob Dylan wrote it."

Hade det inte passat bättre med någon påhittad musik som hade kommit i deras alternativa universum? Typ tyska Beatles eller dyl

Medlem

Yay!
B.J returns!


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Hoppas de bara trollar oss och egentligen är det Fallout 4 !!

12
Skriv svar