Saints Row IV – Presidenten ger politiken en skrevspark

Robot
Saints Row IV – Presidenten ger politiken en skrevspark

Fjärde installationen i Saints Row-serien verkar inte ha tonat ner de humoristiska inslagen.

#volition, #saints-row-iv, #deep-silver


Medlem
Saints Row IV – Presidenten ger politiken en skrevspark

jag undrar verkligen vad dom röker där borta på violation =_=


signatur

always use the nubs for cover

Skribent
Skrivet av cute_ninja:

jag undrar verkligen vad dom röker där borta på violation =_=

Solklart fall av för mycket LSD till kaffet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

No.
Där dog Saints Row.

Medlem

Hey, I hear a foghorn! Booooooooooooooooring....

Medlem

Well, jag tyckte det såg kul ut i alla fall.
Ser ut som att man får rätt balla superhjälte krafter.

Inaktiv

Tycker de håller igen för mycket, tar inte ut svängarna ordentligt. Känns konservativt.

Medlem

Sjunkit så lågt. Synd


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Hoppas att SR:IV är bättre optimerat till PC denna gången och högre texturupplösningar.. Gillar allt flum i det tidigare spelet

Medlem

Förrän*

Fören sitter på båtar. Finns det förresten någon funktion för nyhetsrättningar, så att man slipper vara dryg i kommentarsfältet?

Hur som helst gillade jag trean starkt, så detta köper jag nog när det släpps.

Medlem

Verkar som att de inte fattar vad som gjorde SRII så härligt. Spelet tog inte sig själv superseriöst med hande ändå en underhållande story med några roliga inslag, en bra balans helt enkelt. Volition verkar tro att den roliga och löjliga delen var skälet till spelets populäritet, vilket är för visso sant eftersom det fick SRII att sticka ut men det var bara en del av många.

Medlem

När kommer ni fixa så att man kan se filmerna på Android, Dolphin?


signatur

Det var detta...

Medlem

Over the top crazy! Älskar det! Blir ett garanterat köp på pc burken!

Medlem
Medlem

+ där på Ziljuns kommentar.

Asså, jag älskar Saints Row, men nu har det fan blivit alldeles för larvigt, trean var redan lite för larvigt för min smak (kul spel trots det, men jag hade uppskattat det mer om dom skruvade ner OTT och KOLLAFANVABALLAGREJERDUKANGÖRA - faktorn till 2:ans nivåer)

*sigh* var ska det sluta, GTA (IV) gick och blev tråkseriöst emo, och Saints Row går åt andra hållet och blir på tok för OTT.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hade jag varit 10-15 bast hade jag nog gått apeshit över detta spel. Men nu är man 24 och känner att där dog denna serie, de skulle stannat på trilogi.

PS. Ska jag vara ärlig kommer jag nog spela det. Bara lite. Lite till.

Medlem

Det som saknas mest i Saints Row serien är co-op med mer än 2 spelare...

Medlem

Kliar mig i huvudet över hur vi gick från Stilwater till det här....

Medlem

Finner Saints Row väldigt underhållande när man skall gå lös på allt med en polare, som sagt så vore det roligt med fler än 1 extra spelare men då får man hoppas på att de optimerar spelet bra.

Medlem
Skrivet av totte1015:

No.
Där dog Saints Row.

nejnej, detta är som Saints Row ska vara! De ska bli galnare och galnare


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ser ut som Saints Row och Crackdowns oönskade misstag till barn.

Inaktiv

Lär bli rejält nedvotad nu, men jag tycker Saints Row är alldeles för tramsigt och barnsligt. Blir för mycket helt enkelt. GTA är rätt mängd trams, rätt mängd allvar i min mening.

Medlem
Skrivet av User:

Lär bli rejält nedvotad nu, men jag tycker Saints Row är alldeles för tramsigt och barnsligt. Blir för mycket helt enkelt. GTA är rätt mängd trams, rätt mängd allvar i min mening.

du kan inte bli nedvotad numera...

poängen med Saints Row är att vara ett tramsigt och barnsligt spel. Jag tycker det är bra eftersom man undviker att konkurera med GTA för mycket.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av User:

Lär bli rejält nedvotad nu, men jag tycker Saints Row är alldeles för tramsigt och barnsligt. Blir för mycket helt enkelt. GTA är rätt mängd trams, rätt mängd allvar i min mening.

GTA har inte längre nå trams

Medlem

Känns mer som en parodi på spelet prototype. Saknar ett seriöst modernt gangsterspel där man verkligen får jobba med att bygga upp en egen organisation och skaffa kompetenta hantlangare.


signatur

Intel I6800K, Geforce 1080gtx, 16GB RAM, Vattenkylning processor + grafik-kort, 65 Tums 4k TV

Inaktiv
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av User:

Lär bli rejält nedvotad nu, men jag tycker Saints Row är alldeles för tramsigt och barnsligt. Blir för mycket helt enkelt. GTA är rätt mängd trams, rätt mängd allvar i min mening.

GTA har inte längre nå trams

Nu vet vi ju inte med Gta V, men i Gta IV finns absolut en massa skämt och parodier och trams.

1
Skriv svar