Nu kan du testa Epic Citadel i din webbläsare

Robot
Nu kan du testa Epic Citadel i din webbläsare

Teknikdemon för Unreal Engine 3 som tidigare varit exklusiv för mobila enheter finns nu att skåda i din webbläsare.


Medlem
Nu kan du testa Epic Citadel i din webbläsare

chrome stöds inte? :/

Medlem
Skrivet av hanes256:

chrome stöds inte? :/

Står i FAQn att Chrome teamet håller på att fixa det.

Det fungerar iaf utmärkt i Firefox. Visserligen får man 6-7x bättre prestanda om man använder nightly (test) versionen av FF.

Medlem

Grymt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Rackarns, redig skillnad mellan FireFox beta (ver 21) och nightly build (23a1).
Betan som jag kör till vardags benchade runt 75-76 fps, Nightly gav mig 209 fps

-se bara till att stänga av Vsynken, står i FAQ:n hur man gör.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

när ska de släppa stöd för min Nokia 3310 då? :s

Medlem

Ganska coolt. Dock tror jag inte detta är framtiden då desktop PC:n dör ut och laptops kan inte täcka mellanskillnaden.

Och Epic föredrar att släppa sina spel via egna appar än att lita på externa hemsidor på mobiler.

Men ändå, coolt att det går. Men jag tror ändå inte på en storskalig genomströmning.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Ganska coolt. Dock tror jag inte detta är framtiden då desktop PC:n dör ut och laptops kan inte täcka mellanskillnaden.

Och Epic föredrar att släppa sina spel via egna appar än att lita på externa hemsidor på mobiler.

Men ändå, coolt att det går. Men jag tror ändå inte på en storskalig genomströmning.

Prata inte om det du inte har en aning om. Desktops går ju riktigt bra. Det är OEMer som det går dåligare för. Man kan ju undra varför...

Suck... Varför släppa om det inte funkar till alla webbläsare?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snälla gör som ID, gör ett unreal tournament LIVE tack!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Suck... Varför släppa om det inte funkar till alla webbläsare?

Om man ska tro FAQ'en så ska alla större webbläsare utom Internet Explorer (så klart?) stödja teknologin. Antar att dom jobbar på att få igång det i andra webbläsare också.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:
Skrivet av Sethernis:

Ganska coolt. Dock tror jag inte detta är framtiden då desktop PC:n dör ut och laptops kan inte täcka mellanskillnaden.

Och Epic föredrar att släppa sina spel via egna appar än att lita på externa hemsidor på mobiler.

Men ändå, coolt att det går. Men jag tror ändå inte på en storskalig genomströmning.

Prata inte om det du inte har en aning om. Desktops går ju riktigt bra. Det är OEMer som det går dåligare för. Man kan ju undra varför...

Desktop går det riktigt bra för?
Enligt IDC:s senaste siffror så har försäljningen av Desktop PC:s fallit med 14% år-över-år.

Du om någon har ingen aning vad du babblar om.
Gör om, gör rätt.

Medlem

133,7 FPS med ett GeForce GTX 460, i5 2,9 GHz. Vad har du för hårdvara för att klämma ut 209 FPS?

1
Skriv svar