Nya bilder från GTA V

Robot
Nya bilder från GTA V

Ett dussin nya skärmdumpar visar mer dykning, vansinneskörning och vackra vyer.

#grand-theft-auto-5-2, #rockstar


Medlem
Nya bilder från GTA V

Kommer bli så jävla nice!

Medlem

Detta spel året kommer a bli så jävla fett hajpen växer hela tiden när jag ser nått om G.T.A V just nu vill jag se lite gameplay också

Medlem

Awesome! Kan inte vänta längre!

Medlem

Vill-ha begäret på detta spel är ju enormt! Verkar som att dom tagit allt det bra ur San Andreas och fyran och gjort det till ett mästerverk.

Inaktiv

Det var länge sedan jag kände ett sånt här sug efter ett spel!

Game of the 21 Century ?

Medlem

Undra om det kommer ut till de nya konsollerna också, kanske lite senare och lite upphottat, inte för att det behövs men det är inte oönskat

Medlem

vill ha det på pc dock och inte konsoll

Medlem

Jag har väldigt svårt att tänka mig att spelet verkligen kommer se ut så där på PS3 och 360 (vilka är de enda bekräftade konsolerna det kommer på än så länge) Skärmdumparna är säkert tagna med deras gaming-PCs...

Medlem

Är så jävla peppad!!

Medlem
Skrivet av Aryvian:

Jag har väldigt svårt att tänka mig att spelet verkligen kommer se ut så där på PS3 och 360 (vilka är de enda bekräftade konsolerna det kommer på än så länge) Skärmdumparna är säkert tagna med deras gaming-PCs...

Självklart så kommer alla spel som släpps mellan nu och PS4 launch att förr eller senare komma ut på den konsolen också.

Dock så kan man ju inte bekräfta det innan folk köpt spelen till sina PS3or.

Medlem

jag är fan mest taggad på att flyga, högt som en idiot, och bara släppa allt där uppe. vinkla ner planet, och dyka ner i den stad som står mig väldigt varmt om hjärtat.
för att sen totalvända, stiga med planet mot skyarna och vidare, för att sen hoppa ur planet, falla fritt och landa vid min bostad med en fallskärm...
så Sjukt snyggt ser det ut att bli. mmhhmm <3

Medlem

Någon som kan länka sista bilden i 1920x1080??

Letar på google men hittar den inte... vill ha!

Ish
Medlem

Jasså, kan man simma helt plötsligt?!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Nico simmade ju som en säl i föregående GTA..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Skrivet av Ish:

Jasså, kan man simma helt plötsligt?!

San Andreas


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag måste vara den ENDA personen i världen som inte är sugen på detta spelet. Kan bero på att jag ändå får vänta till 2014 eller 2015 för att få en version på PC.

Medlem

Jag tror inte man behöver några andra spel i år efter detta har släppts..
Verkar sjukt massivt..

Medlem

Dat graphix, ser fram emot spelet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Älskar R*! Det ända (?) spelföretag som lyssnar på sina fans. Det är riktigt surt att behöva vänta 4 mån till men när det gäller GTA så vet man att det är värt väntan!

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Någon som kan länka sista bilden i 1920x1080??

Letar på google men hittar den inte... vill ha!

Tror inte det existerar, de trailers och bilder jag kan finna är max i 720. :-/


signatur

Nämen!

Medlem

Älskar alla screenshots, men jag hoppas att de åtminstone släpper det live-demot som visades för alla journalister inom den närmsta framtiden. Så taggad att se gameplay!

Medlem

Känner mig rätt otaggad sen besvikelsen med GTA IV tyvärr. Fullpris på releasedagen, sen 10 timmar speltid innan jag tröttnade. Svårt att sätta fingret på exakt vad det var jag saknade i spelkänslan, men det var inte GTA IV iaf. :/ Blev ju inte roligare med den dåliga frameraten på PS3-versionen iofs. Kanske bättre lycka den här gången?

Inaktiv

Oerhört hypead! Hoppas de announcear pc snarast! GTA hör hemma på pc bland tusentals mods osv!

Medlem

Tänkte direkt på "Gone in Sixty Seconds" när jag såg den andra bilden.

Medlem

Rockstar tar sina spel på allvar och gör dom helt enkelt, bra.
Det är fördelen med att vara ensamma skapare samt publicerar utav sitt spel då de kan göra "hur de vill".

Medlem

MAN BLIR NÄSTAN BLÖT I BYXAN AV ATT SE DETTA

oj cvaps


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
1
Skriv svar