Ubisoft avslöjar nytt spel under E3

Medlem
Ubisoft avslöjar nytt spel under E3

Assassin's Creed: Driving in San Francisco whilst watching dogs and just dancing!

Medlem

Shadow of the Beast 4!

(fast det lär väl Sony äga)

Medlem

Fallout 4!! Öhm.. Nej just det..

Fallout4!? fan va nice

Medlem

Kanske avslöjar MMO spelet massive håller på med. (edit men nu stod det trotts allt Reflections och inte massive.)

Va, "Just Dace"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Driver SF är för mig ett mysterium. Kändes inte alls som de gamla i serien. Ungefär som att göra ett Nedd for Speed Ghost och kalla det för GTA 6.


signatur

Det var detta...

Medlem

BREAKING NEWS!

SPELTILLVERKARE PLANERAR ATT SLÄPPA NYTT SPEL!
KOMMER SANNOLIKT ATT UTANNONSERAS PÅ EN SPELMÄSSA!

STAY TUNED!

Medlem
Skrivet av Securion:

BREAKING NEWS!

SPELTILLVERKARE PLANERAR ATT SLÄPPA NYTT SPEL!
KOMMER SANNOLIKT ATT UTANNONSERAS PÅ EN SPELMÄSSA!

STAY TUNED!

Förstår inte precis meningen med denna kommentaren?

Kalla mig konstig men själv tycker jag att det är en ganska viktig nyhet att ta upp om Ubisoft säger att de kommer annonsera ut något nytt på E3...

Medlem
Skrivet av Margy:

Shadow of the Beast 4!

(fast det lär väl Sony äga)

Japp, Sony äger gamla Psygnosis så om de inte sålt den IP´n vidare borde de stå som ägare till den men jag hade mer än gärna sett ett nytt spel i den serien=).

Medlem

Fallout 4 YES!

k3m
Medlem
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Securion:

BREAKING NEWS!

SPELTILLVERKARE PLANERAR ATT SLÄPPA NYTT SPEL!
KOMMER SANNOLIKT ATT UTANNONSERAS PÅ EN SPELMÄSSA!

STAY TUNED!

Förstår inte precis meningen med denna kommentaren?

Kalla mig konstig men själv tycker jag att det är en ganska viktig nyhet att ta upp om Ubisoft säger att de kommer annonsera ut något nytt på E3...

Skitviktigt! En nyhet om en nyhet, är rent svammel!

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Margy:

Shadow of the Beast 4!

(fast det lär väl Sony äga)

Japp, Sony äger gamla Psygnosis så om de inte sålt den IP´n vidare borde de stå som ägare till den men jag hade mer än gärna sett ett nytt spel i den serien=).

Psygnosis <3


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av stormense:

Driver SF är för mig ett mysterium. Kändes inte alls som de gamla i serien. Ungefär som att göra ett Nedd for Speed Ghost och kalla det för GTA 6.

När något känns som det gamla så kallas det för mjölkning.
Personligen hade jag riktigt roligt i Driver SF och det kändes som något nytt.

Medlem
Skrivet av Securion:

BREAKING NEWS!

SPELTILLVERKARE PLANERAR ATT SLÄPPA NYTT SPEL!
KOMMER SANNOLIKT ATT UTANNONSERAS PÅ EN SPELMÄSSA!

STAY TUNED!

Fuck the logic.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Margy:

Shadow of the Beast 4!

(fast det lär väl Sony äga)

Japp, Sony äger gamla Psygnosis så om de inte sålt den IP´n vidare borde de stå som ägare till den men jag hade mer än gärna sett ett nytt spel i den serien=).

då psygnosis inte finns längre då sony la ner SCE Studio som det hete efter namn bytet. och jag har för mig att det är ubisoft eller sega som har rättigheterna till shadow of the beast numera.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Margy:

Shadow of the Beast 4!

(fast det lär väl Sony äga)

Japp, Sony äger gamla Psygnosis så om de inte sålt den IP´n vidare borde de stå som ägare till den men jag hade mer än gärna sett ett nytt spel i den serien=).

då psygnosis inte finns längre då sony la ner SCE Studio som det hete efter namn bytet. och jag har för mig att det är ubisoft eller sega som har rättigheterna till shadow of the beast numera.

Att de numera är en del av Sony visste jag (Wipeout serien har jag haft koll på sedan den först gjordes=)) däremot kände jag inte till att Sega eller Ubisoft numera kan vara ägare till Shadow of the Beast. Tvivlar dock att Ubisoft skulle ge sig på den IP´n och även om de gjort det skulle det nog inte vara samma spel som gjorde att serien blev känd. Ubisoft har tyvärr väldigt mycket gemensamt med EA numera, de inför skydd som bara ställer till med problem för köparen och fördummar serier till den grad att de inte längre är samma spel.

Jag hoppas Ubisoft återgår till det bolag som gav mig titlar som Ravenshield och PoP men jag tvivlar starkt på det. Watchdogs har dock potential att bli riktigt bra såvida det inte är ett AC förlagt till en Blade Runner miljö.

Medlem
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Securion:

BREAKING NEWS!

SPELTILLVERKARE PLANERAR ATT SLÄPPA NYTT SPEL!
KOMMER SANNOLIKT ATT UTANNONSERAS PÅ EN SPELMÄSSA!

STAY TUNED!

Förstår inte precis meningen med denna kommentaren?

Kalla mig konstig men själv tycker jag att det är en ganska viktig nyhet att ta upp om Ubisoft säger att de kommer annonsera ut något nytt på E3...

Du är konstig.

Medlem
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Securion:

BREAKING NEWS!

SPELTILLVERKARE PLANERAR ATT SLÄPPA NYTT SPEL!
KOMMER SANNOLIKT ATT UTANNONSERAS PÅ EN SPELMÄSSA!

STAY TUNED!

Förstår inte precis meningen med denna kommentaren?

Kalla mig konstig men själv tycker jag att det är en ganska viktig nyhet att ta upp om Ubisoft säger att de kommer annonsera ut något nytt på E3...

Du är konstig.

Ba-dum TSSS!

1
Skriv svar