AION Server Kahrun

Medlem
AION Server Kahrun

Jag är en av dom som fick spelet(av flickvännen(hon ångrar sig att hon gav mig det)) en vecka efter release och startade därför min karriär som Warrior på Elyos sida på Servern Kahrun och undrar hur många fz'are det finns som är inne på samma server som jag och springer runt och har kul.

Min char heter Atreides och är en lvl13 Warrior Templar.

Medlem

Många FZare håller till på Perento i fz:s aion guild.
Det kommer att öppnas character transfer i slutet av månaden om du är intresserad.

FragZone


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag kör på Kahrun på Eylos sida.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hur är det med köerna på Kahrun?

Är du inte lite sugen på att komma tillbaks till Perento Neatherblade?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kahrun har inga köer alls därför jag kör där.

Medlem

Det låter ju trevligt! Kommer du över till Perento och oss andra svenskar om köerna släpper?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kanske längre fram, int nu dock.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

kommer förmodligen lira på kahrun eller liknande, blir det mindre kör blir det helt klart perento! finns fortförande plats kvar i FragZone?

Medlem

Det finns plats kvar, du är välkommen!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Funtar på om man kan dra ihop nån liknande Fz Guild på Kahrun också? Typ FragZone 2 fast som Elyos?

Medlem

Rolla asmodian och kom till Perento efter transfers så kan alla kramas istället!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Rolla asmodian och kom till Perento efter transfers så kan alla kramas istället!

Hehehe jag får se om det händer sen, men då måste jag väll ta bort min Elyos-char?

Medlem

Tyvärr, men det kanske är värt det?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag tror jag håller mig isånnafall. Är uppe på lvl 14 o är nöjd med min char så... Men om fler ser denna tråd som kör på Kahrun så ere bara posta!

Medlem

Okej, jag kanske rollar en elyos alt i framtiden och spelar lite med er då..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

vore faktist riktigt najs, har egentligen ingen större lust att spela asmodian..

och kommer det en svensk elyos guild på kahrun så blir ju valet självklart :D! ingen väntetid ftw!

Medlem

Väntetiden lär försvinna snart på Perento också.. Var endast 28min klockan 18.32.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

då var det bara asmodians som var problemet..

Medlem
Skrivet av anteskoog:

då var det bara asmodians som var problemet..

Hahaha jag håller väll lite med.

Inaktiv
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av anteskoog:

då var det bara asmodians som var problemet..

Hahaha jag håller väll lite med.

haha

är det många swe som spelar på kahrun?

Medlem

Flest är på Perento men några har flyttat pga. Köerna. Ni kanske kör er main där och lirar lite på en asmodian alt på perento?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

får nog bli så, eller main på perento om jag kan övertala mig själv att spela asmodian

btw, är det värt att beställa spelet från typ webbhallen eller nåt, eller ska man bara köpa online?

Medlem

Ett fysiskt spel innebär mindre problem. (När det väl har kommit fram.) Jag skulle rekommendera att du köper från någon större kedja såsom webbhallen innan 16.00 imorgon så borde du ha spelet på fredag. Annars är steam ett bra men lite dyrare alternativ.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Medlem

Jag skulle rekommendera att köpa det fysiska spelet. Köpte mitt online och det tar enorm tid att få hem det, runt 8-9 timmar med deras download client. Nån som vet nått bättre sätt att få hem spelet på?

Medlem

Spelet är ~11gb så det tar tid oavsett vilken client man har. Jag brukar få ut 1.5mb/s från steam, det är snabbast om man bortser från torrents.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nä fy, aldrig mer Elyos.. My little Pony, pom poms, och ghey scarf.. nej tack till Hello Kitty: The tower of eternity pink!

FLytta över era elyos till perento sen så kan vi iaf battla


signatur

Phrost helt enkelt.

Inaktiv
Medlem

Elyos will conquer the serverparks of Aion!

Inaktiv

Såg att det följde med vingar med längre flygtid i collectors edition, är det mycket värt? (:

12
Skriv svar