Wolfenstein: The New order – Allt vi vet

Robot
Wolfenstein: The New order – Allt vi vet

B.J. Blazkowicz är tillbaka för att sparka tillbaks nazisterna till det hål de kom ifrån.

#machinegames, #wolfenstein-the-new-order, #wolfenstein-3d, #macinegames, #wolfenstein


Medlem
Wolfenstein: The New order – Allt vi vet

Ingen multiplayer utan 100% fokus på single player, ja det är ju aldrig fel, hoppas kampanjen ligger på minst 10 timmar, men helst längre


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det ju väldigt intressant att det inte kommer ha MP, vilket är i min smak. Hoppas precis som Javas säger att kampanjen räcker åtminstone mer än några timmar


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Gamespots förhandstitt får mig definitivt att börja längta efter spelet, trots att det verkar vara många robotar i det

Medlem
Skrivet av Javas:

Ingen multiplayer utan 100% fokus på single player, ja det är ju aldrig fel, hoppas kampanjen ligger på minst 10 timmar, men helst längre

precis, och gärna lika svår som originalet så att det tar ännu längre tid, samt hemliga dörrar, har faktiskt Originalet på XBLA. bra skit.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skribent
Skrivet av v1lle3:

Gamespots förhandstitt får mig definitivt att börja längta efter spelet, trots att det verkar vara många robotar i det

Jag tycker det var en vädligt bra förhandstitt måste jag säga. Blev också lite sugen på spelet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Totalsågat, inget MP, allvarligt. Det som var klart bäst i föregångaren.

Medlem
Skrivet av Kongo:

Totalsågat, inget MP, allvarligt. Det som var klart bäst i föregångaren.

I min mening är skippandet av en krystad multiplayer-del ett av de starkaste argumenten för spelet.

Skribent

Splash Damage får ju gärna göra fristående (och gratis!) multiplayer till spelet!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Splash Damage får ju gärna göra fristående (och gratis!) multiplayer till spelet!

efter brink så borde dom inte få röra ett spel igen.


signatur

God is dead

Skribent
Skrivet av Angust:
Skrivet av Mattias Frost:

Splash Damage får ju gärna göra fristående (och gratis!) multiplayer till spelet!

efter brink så borde dom inte få röra ett spel igen.

Alla förtjänar en andra chans.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Mattias Frost:

Splash Damage får ju gärna göra fristående (och gratis!) multiplayer till spelet!

efter brink så borde dom inte få röra ett spel igen.

Alla förtjänar en andra chans.

Ingen pardon!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Spel med nazister i gör mig alldeles pirrig.

Skribent
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Mattias Frost:

Splash Damage får ju gärna göra fristående (och gratis!) multiplayer till spelet!

efter brink så borde dom inte få röra ett spel igen.

Alla förtjänar en andra chans.

Ingen pardon!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Ni som klagar på Multiplayer i nya spel borde tänka er tillbaks till Return to Castle Wolfenstein och dess absolut fantastiska multiplayer när spelet var nytt. Att bara skita i Multiplayer för att man vill koncentrera sig på singleplayer är en riktigt usel ursäkt för att ett singleplayer spel klarar man ofta ut och lägger på hyllan, Medan ett multiplayer spel kan spelas i veckor om det är bra gjort.. Är man en bra spelutvecklare med bra idéer så SKA man kunna komma med ett roligt multiplayer lir.. SPECIELLT när det handlar om ett FPS spel..

Medlem

Usch vad jag inte tål det där sättet i videon att presentera spel på. Det känns så MTV.

Helt klart synd på multiplayer, men en riktigt bra kampanj räcker nog för mig i detta fallet.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Mattias Frost:

Splash Damage får ju gärna göra fristående (och gratis!) multiplayer till spelet!

efter brink så borde dom inte få röra ett spel igen.

Alla förtjänar en andra chans.

Dom släpper aldrig nya banor till sina soel verkar det som, quake wars släppte dom fyra patcher till innan dom gav upp spelet helt, uruselt


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av Javas:

Ingen multiplayer utan 100% fokus på single player, ja det är ju aldrig fel, hoppas kampanjen ligger på minst 10 timmar, men helst längre

precis, och gärna lika svår som originalet så att det tar ännu längre tid, samt hemliga dörrar, har faktiskt Originalet på XBLA. bra skit.

Amen, brother!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag blir lite orolig när spelutvecklarna pratar om all inspiration de fått från Wolfenstein 3D. De borde vara medvetna om att det mest älskade och spelade spelet i serien är Return to Castle Wolfenstein och ta efter den spelmekanik som finns däri, istället för att göra en DoomHalflife2Quake-hybrid.


signatur

War, War never changes...

Medlem

Vad många som vill ha MP glömmer är att Dagens MP är fullt av spelare som fuskar och sabbar för oss andra.
Tex jag spelar inte längre i/med clan så är hänvisad till MP träsket som singel spelare och det är oftast ingen rolig historia i dag.

Kolla bara in tex BF3 och några andra vad mycket skit och fusk det är online. sorglig utveckling.
Så jag välkomnar verkligen en SP med detta spel.
Ska det finnas ett MP så bör det göras så att man kan köpa till den delen om man vill spela MP. Det ser jag som bäst för alla.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Moderator | Testpilot

Så är det här en "uppföljare" till originalspelet? Eller ska man kalla det "remake"?

Wolfenstein från 2009/10 verkade ju vara ett helt annorlunda spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Så är det här en "uppföljare" till originalspelet? Eller ska man kalla det "remake"?

Wolfenstein från 2009/10 verkade ju vara ett helt annorlunda spel.

Reboot skulle jag säga. I en remake hade man bara sprungit omkring inuti ett slott och öppnat dörrar, käkat hundmat och dödat nazister.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Så är det här en "uppföljare" till originalspelet? Eller ska man kalla det "remake"?

Wolfenstein från 2009/10 verkade ju vara ett helt annorlunda spel.

Reboot skulle jag säga. I en remake hade man bara sprungit omkring inuti ett slott och öppnat dörrar, käkat hundmat och dödat nazister.

Precis som jag vill ha det!
To the Wolfenstein castle!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

MEG
Medlem

Hmm, det var lite tröttsamt förut, när det nästan bara fanns nazister som fiender i spel. Då har jag inte nämnt alla zombiespel som finns. Lite som att det i actionfilmer fanns/finns ett överflöd av ryssar som fiender.
Hmm det jag ville komma fram till var att bara vi inte hamnar där igen.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Jag kan knappt vänta!

Medlem
Skrivet av chopper:

Vad många som vill ha MP glömmer är att Dagens MP är fullt av spelare som fuskar och sabbar för oss andra.
Tex jag spelar inte längre i/med clan så är hänvisad till MP träsket som singel spelare och det är oftast ingen rolig historia i dag.

Kolla bara in tex BF3 och några andra vad mycket skit och fusk det är online. sorglig utveckling.
Så jag välkomnar verkligen en SP med detta spel.
Ska det finnas ett MP så bör det göras så att man kan köpa till den delen om man vill spela MP. Det ser jag som bäst för alla.

Fuskare har alltid funnits, glöm inte alla wallhacks som fanns förr.

Dock upplevde jag inte fuskare som ett problem, då när man själv fick husera sin spelserver. Man kastade helt enkelt ut och bannade idioterna och kvar blev den lilla grupp som tyckte och tänkte som du. Jag minns med glädje RtCW-tiden och hur jävligt roligt vi hade medans vi spelade och jag har fortfarande kvar många kompisar från den tiden.

Sen kan jag säga att inte ha med ett MP i ett wolf-spel är att skjuta sig i foten. Det är ju liksom från där som dagens fps formades. Snacka om dumt i så fall och man får hoppas att dom har ett ess i rockärmen som vi inte vet om...

Visar det sig att nya wolf enbart innehåller SP så lär jag inte köpa det. Så viktigt är ett bra MP för mig!

Medlem

jag lirade q2 i en datasal när jag var liten påg...sen dess rör jag inget med mp als...rtcw hade jag många roliga timmar med
fundera på att köpa 2010 iteration men vad jag mins blev det väl ganska så sågat?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Så är det här en "uppföljare" till originalspelet? Eller ska man kalla det "remake"?

Wolfenstein från 2009/10 verkade ju vara ett helt annorlunda spel.

Reboot skulle jag säga. I en remake hade man bara sprungit omkring inuti ett slott och öppnat dörrar, käkat hundmat och dödat nazister.

Mja, men människor har så olika uppfattning på det där. Remake har ju många gånger varit att man tar original spelet och uppdaterar det. Eller gör ett nytt exakt likadant spel. Aja tack!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nazi robots och Nazi scifi... Var fan är SS Paranormal Division?!

Den mystiska aspekten av Castle Wolfenstein är ju det som gjort serien intressant.

Nazi robots... Pfft, tss, puff, stonk och stön.

Inaktiv

det låter bra när dom snackar om det .. men förläggaren kan dra ut pluggen när dom känner för det, och publicera något hypat och halvfärdigt

12
Skriv svar