Framtiden för Gran Turismo avslöjas i maj

Robot
Framtiden för Gran Turismo avslöjas i maj

15 år av Gran Turismo ska firas med pompa och ståt. Och så ska vi få reda på vad framtiden bär med sig.

#sony, #gran-turismo-psp, #gran-turismo-6


Medlem
Framtiden för Gran Turismo avslöjas i maj

GT6 släpps i ett ett paket tillsammans med Ps4 kanske?

ELF
Medlem

6 spel och de har fortfarande inte fått tummen ur röven och släppt det till PC.

Flameshield initializing........................ Flameshield activated.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Om det släpps som en release titel så kommer jag köpa Ps4 bara därför.

Medlem
Skrivet av ELF:

6 spel och de har fortfarande inte fått tummen ur röven och släppt det till PC.

Flameshield initializing........................ Flameshield activated.

Det kan ju bero på att det är en Sonyägd utvecklare. Men du kanske bara ville trolla lite...

ELF
Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av ELF:

6 spel och de har fortfarande inte fått tummen ur röven och släppt det till PC.

Flameshield initializing........................ Flameshield activated.

Det kan ju bero på att det är en Sonyägd utvecklare. Men du kanske bara ville trolla lite...

Vet att studion är Sony ägd.
Men har länge velat ha Gran Turismo. Körde något av dem på halvbrorsans PS2 och tyckte det var riktigt skoj.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Det skulle vara roligt om de släppte det till både PS3 och PS4 i samma förpackning.

GT6 skulle säkerligen sälja rätt många PS4-enheter samt att de som köper det för att spela på PS3 blir mer sugna att skaffa en ny konsol om de redan har ett spel till den.

Medlem
Skrivet av Fuskobot:

Om det släpps som en release titel så kommer jag köpa Ps4 bara därför.
http://www.blogcdn.com/blog.games.com/media/2012/03/shut-up-a...

Samma här, Gran turismo 5 måste vara ett av de spelen jag har spelat mest på min Ps3:a. Fy vad jag saknar det!


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem
Skrivet av Margy:

Det skulle vara roligt om de släppte det till både PS3 och PS4 i samma förpackning.

GT6 skulle säkerligen sälja rätt många PS4-enheter samt att de som köper det för att spela på PS3 blir mer sugna att skaffa en ny konsol om de redan har ett spel till den.

Hade jag ett speföretag vore du från och med nu anställd!


signatur

Det var detta...

Medlem

Jävla massa fågelkvitter.

Medlem
Skrivet av limmplimmp:
Skrivet av Fuskobot:

Om det släpps som en release titel så kommer jag köpa Ps4 bara därför.
http://www.blogcdn.com/blog.games.com/media/2012/03/shut-up-a...

Samma här, Gran turismo 5 måste vara ett av de spelen jag har spelat mest på min Ps3:a. Fy vad jag saknar det!

Vaför saknar du det?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av limmplimmp:
Skrivet av Fuskobot:

Om det släpps som en release titel så kommer jag köpa Ps4 bara därför.
http://www.blogcdn.com/blog.games.com/media/2012/03/shut-up-a...

Samma här, Gran turismo 5 måste vara ett av de spelen jag har spelat mest på min Ps3:a. Fy vad jag saknar det!

Vaför saknar du det?

såg nu att jag var ganska oklar, men jag kan förklara att jag fick för mig att byta Ps3:an mot en krysslåda för att testa på de 360-exklusiva spelen och även för att många av mina kompisar hade det vilket jag senare insåg var ett misstag då jag mer eller mindre älskade Gran turismo, Little big planet, Metal gear solid 4 osv. Efter att jag har haft båda så tycker jag även att Ps3 är en bättre konsol överlag (Mest på grund av gratis onlinetjänster och tillgång till Blu-ray, men jag gillade även dess utseende och layout mer).

Hoppas att jag inte startade ett fanboy-krig nu


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem
Skrivet av limmplimmp:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av limmplimmp:
Skrivet av Fuskobot:

Om det släpps som en release titel så kommer jag köpa Ps4 bara därför.
http://www.blogcdn.com/blog.games.com/media/2012/03/shut-up-a...

Samma här, Gran turismo 5 måste vara ett av de spelen jag har spelat mest på min Ps3:a. Fy vad jag saknar det!

Vaför saknar du det?

såg nu att jag var ganska oklar, men jag kan förklara att jag fick för mig att byta Ps3:an mot en krysslåda för att testa på de 360-exklusiva spelen och även för att många av mina kompisar hade det vilket jag senare insåg var ett misstag då jag mer eller mindre älskade Gran turismo, Little big planet, Metal gear solid 4 osv. Efter att jag har haft båda så tycker jag även att Ps3 är en bättre konsol överlag (Mest på grund av gratis onlinetjänster och tillgång till Blu-ray, men jag gillade även dess utseende och layout mer).

Hoppas att jag inte startade ett fanboy-krig nu

Jag har både GT5 och Forza 4. Kan bara säga att Forza har sprungit om GT för så länge sen. GT5 känns som ett arkadspel i jämförelse.
Så synd, jag älskade verkligen GT2 när det begav sig...

Medlem
Skrivet av thefatkid:
Skrivet av limmplimmp:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av limmplimmp:
Skrivet av Fuskobot:

Om det släpps som en release titel så kommer jag köpa Ps4 bara därför.
http://www.blogcdn.com/blog.games.com/media/2012/03/shut-up-a...

Samma här, Gran turismo 5 måste vara ett av de spelen jag har spelat mest på min Ps3:a. Fy vad jag saknar det!

Vaför saknar du det?

såg nu att jag var ganska oklar, men jag kan förklara att jag fick för mig att byta Ps3:an mot en krysslåda för att testa på de 360-exklusiva spelen och även för att många av mina kompisar hade det vilket jag senare insåg var ett misstag då jag mer eller mindre älskade Gran turismo, Little big planet, Metal gear solid 4 osv. Efter att jag har haft båda så tycker jag även att Ps3 är en bättre konsol överlag (Mest på grund av gratis onlinetjänster och tillgång till Blu-ray, men jag gillade även dess utseende och layout mer).

Hoppas att jag inte startade ett fanboy-krig nu

Jag har både GT5 och Forza 4. Kan bara säga att Forza har sprungit om GT för så länge sen. GT5 känns som ett arkadspel i jämförelse.
Så synd, jag älskade verkligen GT2 när det begav sig...

Jo, jag skulle gärna vilja spela Forza också men jag har inte orkat lägga ut pengar på en bra ratt som jag hade till Ps3:an


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

1
Skriv svar