WoW------>WAR värt det?

Medlem
WoW------>WAR värt det?

funderar på att droppa wow och bytta till war, men e väldigt osäker över det .(Eller age of conan)
För det mesta så gillar jag bara pve och letar efter spel some ger snygg design i "instancer" och gear. har nån en warrior preist på max lvl är det rolgit och spela healer man verkligen genom att vara offensive?

Medlem
Skrivet av Sille:

funderar på att droppa wow och bytta till war, men e väldigt osäker över det .(Eller age of conan)
För det mesta så gillar jag bara pve och letar efter spel some ger snygg design i "instancer" och gear. har nån en warrior preist på max lvl är det rolgit och spela healer man verkligen genom att vara offensive?

Gillar du PVE är inte WAR ett bra spel gillar du däremot massiva RVR fighter så tycker jag du ska ge WAR en chans.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Sille:

funderar på att droppa wow och bytta till war, men e väldigt osäker över det .(Eller age of conan)
För det mesta så gillar jag bara pve och letar efter spel some ger snygg design i "instancer" och gear. har nån en warrior preist på max lvl är det rolgit och spela healer man verkligen genom att vara offensive?

Gillar du PVE så kanske LOTRO är något för dig?=)
Eller om du orkar vänta så kanse Global agenda eller varför inte mortal online. dom är dock lite mer pvp inriktad men PvE ser ju så jävla härligt ut i global agenda... inget klicka åpå gubben å tryck knapp 1.... Eftersom det är ett FPS

Hoppas du hittar något

Medlem

får se väntar igentligen på warhammer 40k online

Medlem
Skrivet av Sille:

får se väntar igentligen på warhammer 40k online

Warhammer 40k online? Vad är det för sorts spel? Söker nämligen nya spel att köra så får kolla in det

Medlem

Hur kommer det sig att du funderar att byta till Warhammer eller AoC när din inriktning är PvE?

Jag skulle rekommendera LotRO, EQ2, Vanguard eller Dungeons & Dragons Online. Det sistnämnda är i och med den sista expansionen för en månad sedan numera F2P om man laddar ner NA klienten.

Warhammer 40k Online ligger flera år i framtiden. Finns ingen konkret info om release etc.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

warhammer 40k online kommer nog inte först om 2-3 år=(

1
Skriv svar