Vackra bilder från Final Fantasy X/X-2 HD

Robot
Vackra bilder från Final Fantasy X/X-2 HD

Square Enix har försett oss med ett gäng bilder från hd-versionen till Playstation 3. Låt oss njuta ikapp.

#final-fantasy-xx-2-hd-remaster, #sony


Medlem
Vackra bilder från Final Fantasy X/X-2 HD

GILLAR STARKT!!

Undra vad det kommer kosta, ska lätt ha till ps3


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Skribent
Skrivet av Verdurakh:

GILLAR STARKT!!

Undra vad det kommer kosta, ska lätt ha till ps3

499 (kolla Prisjakt-widgeten)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

USA priset för PS3 versionen är 40$ som innehåller båda spelet, vad vita versionerna kommer kosta är inte sagt.

Så priset här lär nog hamna på runt 399 skulle jag tippa på.

Medlem

SåÅÅÅ ful design... clownspel

Medlem
Medlem

Varför bara bilder från X-2, det är X som är juvelen!

Medlem

Har väntat i år bästa FFX är det bästa FF/rpg spelet till ps2 tycker jag HDX-2 med extra allt är bara en liten bonus! Köper båda till vitan för att det är på den jag har tid till sånt här och för att jag kommer att kunna spela vart jag en är!! Gamla Hd rpgs är som gjorda för Vitan tycker jag!

Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Varför bara bilder från X-2, det är X som är juvelen!

Verkligen, X-2 var ju ett stort skämt.

Medlem

Älskar musiken, har den fortfarande i min playlist på spotify (local files). Hoppas att de kan kanske göra musiken lite "HD" också

Inaktiv

Wo...hoo... bra med en HD remake på de två sämsta FF spelen som finns... wunderbar.

Medlem

De gör remake på alla FF utom Final Fantasy 7 som är det folk vill ha mest...

Medlem

De gör remake på alla FF utom Final Fantasy 7 som är det folk vill ha mest...

Medlem
Skrivet av Ichabod:

De gör remake på alla FF utom Final Fantasy 7 som är det folk vill ha mest...

Nja, 7-9 har inte fått någon remake. De har bara släppts digitalt via PSN. Sen vill fansen ha en riktigt remake på VII, inte en HD-upplöst version av samma gamla vara vilket skulle vara ganska korkat i och med att det kördes på 128-bitar

Medlem
Skrivet av Ichabod:

De gör remake på alla FF utom Final Fantasy 7 som är det folk vill ha mest...

Detta är ingen remake, det är en HD version av spelet. En remake hade varit att skriva om allting, dvs. göra ett helt nytt spel vilket detta inte är. Finns redan en "HD-version" av FFVII till PC. Och FF8 och FF9 har väl inte släppts i någon form till något format på år och dagar? Eller de kanske finns i ps3 storen?

bra men ge nya saker som är bra också square -_-


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Jag nästan(eller alla?!) alla ps1 FF spel finns till psp psvita och ps3! Jag spelar 6an på vitan.

1
Skriv svar