Defiance får fem DLC-uppdateringar – i år

Robot
Defiance får fem DLC-uppdateringar – i år
Medlem
Defiance får fem DLC-uppdateringar – i år

Jävla gröt-MMO om jag ska få vara ärlig. Ge mig ett bra och gedigen subscription-based MMO så tackar jag inte nej. Jag har fått nog av all F2P och DLC skit, orkar bara inte mer.
Eller är det bara jag?

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Jävla gröt-MMO om jag ska få vara ärlig. Ge mig ett bra och gedigen subscription-based MMO så tackar jag inte nej. Jag har fått nog av all F2P och DLC skit, orkar bara inte mer.
Eller är det bara jag?

Themepark MMo får gärna vara utan månadskostnad. Ge mig ett Sandbox så är jag villig att öppna plånkan.

Medlem

Jag älskar fortfarande defiance och har season pass, ser fram emot första dlct! För att inte tala om att det kommer nya episode missions nästa vecka!!!!!

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Jävla gröt-MMO om jag ska få vara ärlig. Ge mig ett bra och gedigen subscription-based MMO så tackar jag inte nej. Jag har fått nog av all F2P och DLC skit, orkar bara inte mer.
Eller är det bara jag?

Jo ge mig ett mmo med ordentlig pve, utan artificiella stop och updateringar i 2 månads intervall, alternate advancement är ett måste och full val frihet när man gör vall i form utav abilities och tallents.

Medlem

Spelet var helt okej när jag testa betan, men serien gillas

Medlem

Trion sa klart och tydligt i en intervju innan släppet att man skulle betala EN gång och spela på, känns ju aningen vilseledande, även om en del av DLC paketen ska vara gratis...


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Jävla gröt-MMO om jag ska få vara ärlig. Ge mig ett bra och gedigen subscription-based MMO så tackar jag inte nej. Jag har fått nog av all F2P och DLC skit, orkar bara inte mer.
Eller är det bara jag?

Det finns ju alltid EVE Online och... *tänker*... perpetuum online?

Medlem

Förr hette det alltid expansioner och det var helt ok att det kostade pengar, idag kallas det DLC o fy fan att man ska behöva betala för dem!!! /Ironi

Sa Trion verkligen det? Jag var iofs inte med så tidigt i spelets utvecklingn, utan hittade det under betan, men ett av det första jag möttes av var att det skulle finnas ett season pass för att få allt content, sen skulle det komma free content utöver det.

Medlem

ilduce, expansioner var stora och betydande för spelet. DLC'er är ofta små och mest kosmetiska. Det är stor skillnad på ett DLC idag och ett expansionspaket från tidigt/mitten 2000-tal.


signatur

I drank what?

Medlem

Det finns dock DLC idag som är väldigt stora och betydande för spelet, tex Paradox har släppt en del DLC som haft stor påverkan på det aktuella spelet i fråga.

Sen har jag iofs svårt för att klaga på DLC till spel som spelas på företagets servrar 24/7 utan att man betalar någon månadskostnad.

1
Skriv svar