Metro: Last Light - Dags för ny film från postapokalypsen

Robot
Metro: Last Light - Dags för ny film från postapokalypsen

4A Games släpper filmer som om det inte fanns någon morgondagen. Kanske för att apokalypsen är nära?

#metro-last-light


Medlem
Metro: Last Light - Dags för ny film från postapokalypsen

Nej, nu får det räcka för min del. Jag vill ju faktiskt uppleva en del av spelet på egen hand också.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av Puscifer:

Nej, nu får det räcka för min del. Jag vill ju faktiskt uppleva en del av spelet på egen hand också.

Ja, det börjar bli lite väl mycket nu.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Oj så spännande det kommer bli att spela nu när de gått igenom hela spelet innan det ens är släppt..

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Nej, nu får det räcka för min del. Jag vill ju faktiskt uppleva en del av spelet på egen hand också.

Skrivet av Johan Olander:

Ja, det börjar bli lite väl mycket nu.

Skrivet av Dagonath:

Oj så spännande det kommer bli att spela nu när de gått igenom hela spelet innan det ens är släppt..

...Och med det så skiter jag i den här trailern! För jag vet att spelet kommer bli förbannat bra ändå!

Dessutom står jag inte ut med trailers som seriöst visar ALLT. Det blir som trailern till Rädda Willy - fick man en del av mystiken sabbad här eller?

Medlem

Visar hela filmen under 2 min. haha

Medlem

HAHAHA free willy.. ja det va den filmen de

Medlem

Ser ju värdelöst ut. Jag minns ett superbt Metro 2033 med spänning och atmosfär. Det verkar vara borta. Allt man såg i den här trailern var förutbestämda handrörelser från karaktären, och Call of Duty-köttande i korridorer. Halva trailern består av skjutande och halva trailen består av sånt som spelaren inte själv har kontroll över.

Medlem

Jag har verkligen sett fram emot att få spela det nya Metro, efter att ha spelat det första, men efter att jag fått veta att man inte kan få spela den svårast svårighets graden i spelet om man inte förbeställt Limited Edition eller KÖPER svårighets graden senare som en DLC (för 5 dollar, motsvarande ca 35kr) så blir jag lite så där om jag vill skaffa det, visst det är bara 5 dollar men för en svårighetsgrad ?
Angry Joe har gjort en riktigt bra review på spelet som jag rekommenderar.

http://www.youtube.com/watch?v=OYSCjGbv3YY

Kommer nog kan skaffa spelet senare ända bara för att jag gillade det första.

Medlem
Skrivet av Coop:

Angry Joe har gjort en riktigt bra review på spelet som jag rekommenderar.

http://www.youtube.com/watch?v=OYSCjGbv3YY

Kommer nog kan skaffa spelet senare ända bara för att jag gillade det första.

Det där är ingen recension. Visst är det dumt gjort av dem angående svårighetsgraden. Limited edition går dock att boka för $37,50 på gmg så inte så farligt.

Medlem

Stämmer, fel av mig angående att klippet var en review, men tycker fortfarande att det är ganska så dåligt av dom att inte låta svårighetsgraden vara en standard i spelet.

1
Skriv svar