Leviathan: Warships

Robot
Leviathan: Warships

Från ingenstans jazzade Leviathan in på vår radar som ett charmigt turordningsspel med sjöstrider i fokus. Men resultatet blev något av en sjömansballad.

#paradox-interactive, #hearts-of-iron-iii, #mount-blade-warband, #leviathan-warships, #pieces-interactive


Medlem
Leviathan: Warships

Hittar nästan inga game online, och när det väl kommer upp ett är alla afk... riktigt trist!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ericosten:

Hittar nästan inga game online, och när det väl kommer upp ett är alla afk... riktigt trist!

Klassiskt problem med mindre multiplayerspel, de har svårt att komma upp i den kritiska spelarmassan för att bli helt relevanta.


signatur
Medlem

2013 - offline +20%


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av ericosten:

Hittar nästan inga game online, och när det väl kommer upp ett är alla afk... riktigt trist!

Har varit väldigt befriad från det problemet, men har spelat på kvällarna när de flesta är online.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av ericosten:

Hittar nästan inga game online, och när det väl kommer upp ett är alla afk... riktigt trist!

Har varit väldigt befriad från det problemet, men har spelat på kvällarna när de flesta är online.

Samma här, finner alltid ett spel (eller får spelare till mitt) inom 2 minuter oavsett tid på dygnet.

Medlem

Trailern var en av de mysigaste jag sett på länge. Klockren humor

Medlem

Tyckte det såg mysigt ut och när de talade om att man kunde spela det på telefoner fick det mig att bli lite sugen. Sedan fick jag reda på att produkterna till dator/<annan platform?> själs separat... Inte intressant.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av ericosten:

Hittar nästan inga game online, och när det väl kommer upp ett är alla afk... riktigt trist!

Loggar du in i EU servern? Eller Leviathan 1 servern? Jag hittar alltid ett spel i EU servern men inte Leviathan 1 servern.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Tyckte det såg mysigt ut och när de talade om att man kunde spela det på telefoner fick det mig att bli lite sugen. Sedan fick jag reda på att produkterna till dator/&lt;annan platform?&gt; själs separat... Inte intressant.

Ja visst är det tråkigt att du måste betala för pc-versionen ifall du vill spela på PC, och sedan för tablet/mobil-versionen ifall du vill spela där? ELLER så är det inte alls så konstigt? Spelet är enligt mig billigt och har redan gett mig pengarna värda i underhållning. Man får väl helt enkelt antingen välja om man vill ha det på tablet/mobil eller på pc? Om inte annat så tycker jag de kan få tjäna liiiite pengar på det faktum att man kan spela mot varandra "cross platform" något som i detta spelet fungerar utmärkt!

Medlem

De marknadsför det genom att man kan spela SITT KONTO på flera olika plattformar, och för mig personligen skulle det innebära att jag kan använda min produkt till de plattformar jag behöver - inte köpa en produkt till varje för att spela mitt ENDA konto på alla. Därför är det ointressant för mig. Du kanske älskar det, bra för dig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Avstängd

Spelar på EU1

Akta mina missiler

Medlem
Skrivet av ericosten:

Hittar nästan inga game online, och när det väl kommer upp ett är alla afk... riktigt trist!

Prova en annan server (Europe 1 t ex) - där är det mer aktivitet.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Oj så roligt spelet är, lanade i helgen och det blev riktigt härliga fighter:)

1
Skriv svar