Trailer: Färga rustningen i Star Wars: The Old Republic

Medlem

jävla massa gnäll...

enligt mig bästa mmorpg jag spelat på länge, slår wow.. kanske inte i pvp väg, men i allt annat.

Underbart spel!.
Over And Out!

May the force be with you!


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

jävla massa gnäll...

enligt mig bästa mmorpg jag spelat på länge, slår wow.. kanske inte i pvp väg, men i allt annat.

Underbart spel!.
Over And Out!

May the force be with you!

håller med dig!
och i pvp har vi hutball

Medlem
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Sanazin:

Loggade in idag bara för att se om de har fixat så att man får VALET att STÄNGA AV mouse acceleration.

Nej, man kan fortfarande inte stänga av mouse acceleration så jag tackar nej till detta.

Det hör ju inte ens ihop. Men det är ditt val Gillar man spelet så spelar man, annars gör man det inte.

Vad hör inte ihop? Nyheten handlar om SWTOR. Mitt inlägg handlar om SWTOR.
Svårare än så blir det inte. Om du inte har något att skriva när du citerar andra så kanske du borde låta bli.
Eller så kan du fortsätta med din besserwisser attityd och därmed fortsätta vara en troll i mina ögon.

Du gnäller om mouse acceleration men denna patchen handlar inte om det, så du dissar den. Det är poängen. Men det gick dig visst över huvudet.

Denna patch kanske inte handlar om det, men nyhetsinslaget (verkar inte som att du förstår detta) handlar om SWTOR.
Om du har något emot detta kan du ta det i en privat konversation istället för att börja tjafsa i denna tråd, som en liten småbarn.

Medlem
Skrivet av Bobbey:
Skrivet av Jinxswe:

Sorry men Star Wars The Old Republic funka inte som ett mmorpg.

Dom skulle gjort de mer som ett exploring game bland alla planeter. Kanske man väljer att vara Rebel eller imperiet... men inte att man är flera hundra tusen som springer runt med lasersvärd

Republic eller Sith menar du väl?!?!

Nej... Han skrev ju att man inte skulle ha massa som springer runt med lasersvärd.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar