I Wildstar kan man röra sig på många sätt

Skribent
Skrivet av bionicman:

ok intressant, ser fram emot detta.
Hur blir det med mounts?
Kommer dom kunna flyga lr blir det enbart land-gående fordon?
Kommer dom användas till mer än att vara transport medel?

Tror de sa att det blir flygande mounts och att de kommer kunna vara lite mer än transportmedel. Har inte mounts visats innan förresten?

Har området en settler så ska man kunna köpa temporära mounts redan i låg-level-områden.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Spela lite Neverwinter medans ni väntar vettja, mysigt och roligt.

Medlem

En stor del av folket bakom Carbine - utvecklarna av Wildstar - är gamla Blizzard-veteraner som arbetade med WoW.

Så det är inte konstigt att spelet ser väldigt lika ut som WoW.

Överhuvudtaget så är det ett faktum att få MMORPG:n har levt upp till hypen. Jag tyckte GW2 var ett bra spel men visst fanns det problem med PvE och endgame.

Överhuvudtaget försöker för många att vara allt åt alla.

Jag tror att nästa stora MMORPG helt enkelt blir Blizzards Titan.

Medlem

Haha skön trailer :). Kul att dom väljer att ha free combat så du inte bara kan stå stilla :).

Medlem
Skrivet av Skelögd:

...börjar bli lite väl tjatigt nu med alla dessa pegi 12 spel.

Här, ett vuxen-MMO för dig! http://scarletblade.aeriagames.com/

Medlem

Bästa stridssystemet och rörelsesystem är Tera anser jag. NVM är faktiskt helt ok, lite mer casual (väldigt lätt).

Medlem
Skrivet av telison:
Skrivet av Skelögd:

...börjar bli lite väl tjatigt nu med alla dessa pegi 12 spel.

Här, ett vuxen-MMO för dig! http://scarletblade.aeriagames.com/

Är det där på riktigt? Måste vara den dummaste, mest hjärndöda idé någonsin i så fall.

Medlem
Skrivet av ShciZo:
Skrivet av telison:
Skrivet av Skelögd:

...börjar bli lite väl tjatigt nu med alla dessa pegi 12 spel.

Här, ett vuxen-MMO för dig! http://scarletblade.aeriagames.com/

Är det där på riktigt? Måste vara den dummaste, mest hjärndöda idé någonsin i så fall.

HAHA scarletblade är ännu mer som alla andra mmo idag hehe :).

Medlem
Skrivet av Skelögd:

- Trycker på videon

- Ser "pegi 12"

- Trycker bort snabbare än en thaihora kan få av sig trosorna.

Alltså, jag har inget emot spel som är från 12 år (WoW mellan 2005-2008 är fortfarande mitt favoritspel tex) men det börjar bli lite väl tjatigt nu med alla dessa pegi 12 spel.

Jag vill ha ett MMORPG som är som är i samma stuk som Age of Conan

Vad är det som börjar bli tjatigt? Vilka spel tänker du på och är det PG18 som gör Age of Conan mer intressant?

Medlem

Grymt taggad, och tror detta spelet kommer vara guldklimpen av alla de andra AAA MMO's som kommit under åren.

Hoppas man får en beta invite dock så man kan testa det ordentligt innan man köper det, och bidra med lite bugg testning.

Medlem

Det enda spelet jag är taggad för just nu, ser otroligt skoj ut!

Skribent
Skrivet av Sethernis:

En stor del av folket bakom Carbine - utvecklarna av Wildstar - är gamla Blizzard-veteraner som arbetade med WoW.

Så det är inte konstigt att spelet ser väldigt lika ut som WoW.

Överhuvudtaget så är det ett faktum att få MMORPG:n har levt upp till hypen. Jag tyckte GW2 var ett bra spel men visst fanns det problem med PvE och endgame.

Överhuvudtaget försöker för många att vara allt åt alla.

Jag tror att nästa stora MMORPG helt enkelt blir Blizzards Titan.

Och så släpper de moddningsverktyg med spelet också. Så att moddare kan börja göra addons och grejer från start.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Och så släpper de moddningsverktyg med spelet också. Så att moddare kan börja göra addons och grejer från start.

Hmm, jag är generellt sett positivt inställd till moddningsverktyg men då måste man kunna skapa sitt eget content.

Typexempel: Portal 2. Det kommer ju inte hända i detta spel. Dessutom är ett av problemen i WoW att många inte längre ens kollar på vad som händer under t.ex. bossfighter utan bara stirrar på olika damagemeters/dpsmeters. Många står ju också väldigt stilla under större delen av bossfighten.

Vilket utvecklarna verkar medvetna om. Frågan är bara hur det blir med det området. En del WoW-veteraner kommer nog vilja se till att Wildstar blir väldigt lika på det området som WoW via moddar.

12
Skriv svar