Konspiratorisk trailer och gameplay från The Bureau

Robot
Konspiratorisk trailer och gameplay från The Bureau
Medlem
Konspiratorisk trailer och gameplay från The Bureau

Har dom gjort om Xcom fps spelet till ett 3rd person eller har de bara skrotat fps spelet helt o hållet och gjort ett nytt? Jag tyckte det var rätt intressant det där fps spelet de visa, vare sig det hade Xcom namnet på eller inte. Men det här verkar vara en panik förändring med lånade inslag från både Mass Effect och Xcom: enemy unknown. Jag får en meh känsla från dessa klippen, kanske har de nåt mer som inte visats än

Medlem

Shit, nu ser spelet riktigt grymt ut! Allt ser bättre ut, taktisk gameplay istället för hjärndött skjutande, utomjordingarna ser bättre ut. Jag älskar stilen i den översta filmen, riktigt skön känsla, hemliga dokument med en massa överstrukna rader å allt <3

Det här kommer jag skaffa, jag håller tummarna för att det blir bra


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Har dom gjort om Xcom fps spelet till ett 3rd person eller har de bara skrotat fps spelet helt o hållet och gjort ett nytt? Jag tyckte det var rätt intressant det där fps spelet de visa, vare sig det hade Xcom namnet på eller inte. Men det här verkar vara en panik förändring med lånade inslag från både Mass Effect och Xcom: enemy unknown. Jag får en meh känsla från dessa klippen, kanske har de nåt mer som inte visats än

Dom fick så himmla negativ feedback så dom har bytt namn och ändrat gameplay, men annars är det nog samma spel förutom att dom slängt in andra utomjordingar


signatur

Game long and prosper

Medlem

XCOM: Enemy Unknown säljs just nu på Steam för runt 100-lappen.

Medlem

Jag diggar 60 talet och Aliens, hoppas man får besöka Area 51!

meh, jag gillar xcom, jag vill gärna se mer men detta verkar vara relativt. Får se om jag ger det ett försök.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Nope!
Går det att köpra Co-op med polarna, ja! men annars .. nej, såg bara grötigt ut med hjulet och styra gruppen.

Älskar X-com annars...


signatur

Bara gör det.

Medlem

Ser bra mycket mer intressantare ut än tidigare och att helt ändra spelets karaktär var nog det bästa de kunde göra. Innan var jag inte alls intresserade men tack vare bytet till ett mer taktiskt spel (som det ser ut att kunna vara iaf) så har jag blivit det.

Jag hoppas bara att det inte blir en dålig konsol port bara för det såg ganska intressant ut.

Medlem

Ser riktigt bra ut, det lilla man fick se!


signatur

I drank what?

Inaktiv

generic cover shooter?

Medlem
Skrivet av Caedmon:

generic cover shooter?

Ser inte så ut, om man kollar videon så verkar spelet ha inslag av taktik och det ser ut som ordet "tactical shooter" för en gångs skull inte bara är för PR.

Medlem

mass effect meets xcom

1
Skriv svar