Lär dig mer om piraterna i Assassin's Creed IV

Robot
Lär dig mer om piraterna i Assassin's Creed IV

Ubisoft lovar att ge oss den sanna historien om de (ö)kända piraterna.

#assassins-creed-iv-black-flag


Medlem
Lär dig mer om piraterna i Assassin's Creed IV

Imma'kill me some whales!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Sålänge det är en bra story på open world delen och inte för linjär story så kan det väl bli bra detta med

Medlem

Ser fantastiskt ut!
Älskar pirater!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Dom kommer antagligen inte visa den sidan av piraterna som var att våldta, döda barn och ta allting folk hade?

Medlem
Skrivet av buadaniel:

Dom kommer antagligen inte visa den sidan av piraterna som var att våldta, döda barn och ta allting folk hade?

men lilla du, töttenönö

Skribent
Skrivet av buadaniel:

Dom kommer antagligen inte visa den sidan av piraterna som var att våldta, döda barn och ta allting folk hade?

En detalj man lämnat ute i rätt många spel om våldsamma grupper människor.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Blev just väldigt förtjust i pirater!


signatur

Exercise the animals in the brain. But by all means keep them chained. - Howard Bloom

Medlem

Är det okej om jag också blir en pirat genom att röva spelet? Yarrrr!!!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av buadaniel:

Dom kommer antagligen inte visa den sidan av piraterna som var att våldta, döda barn och ta allting folk hade?

BF3 och COD visade inte när Amerikanska soldater dödat civila, pissat på döda, våldtagit kvinnor. Det skulle inte förvåna mig om ubisoft la mörka sidan av pirater men du kan inte direkt vara Mr Moral emot ett Pirat spel som hamnar på Piratebay.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Varför får jag en känsla över att det här kunde varit så mycket mer intressant om dem inte varit tvungna att ha med hela Assassin's Creed delen i spelet...

Något säger mig att de kommer göra ett MMO i framtiden, men, det tror jag inte mycket på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av buadaniel:

Dom kommer antagligen inte visa den sidan av piraterna som var att våldta, döda barn och ta allting folk hade?

Men det där stämmer väl egentligen lika dåligt in på Pirater som Vikingarna?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av buadaniel:

Dom kommer antagligen inte visa den sidan av piraterna som var att våldta, döda barn och ta allting folk hade?

Men det där stämmer väl egentligen lika dåligt in på Pirater som Vikingarna?!

Pirater hade väldigt stränga regler, speciellt på skeppet. Precis som du säger är de ungefär lika träffsäkert representerade i film och liknande som vikingarna var.

Medlem
Skrivet av electric8:

Är det okej om jag också blir en pirat genom att röva spelet? Yarrrr!!!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar