World Of Aircraft – bli ett flygaress i din telefon

Robot
World Of Aircraft – bli ett flygaress i din telefon

Ta dig an andra spelare i detta World of Tanks-liknande spelet till IOS.

#world-of-tanks, #world-of-aircraft


Medlem
World Of Aircraft – bli ett flygaress i din telefon

lirar det nog hellre på PC

Medlem

Nu kommer detta bli flummigt! Men visst. Kanske något.... Men håller med Vuze2143. Hellre pc än mobil.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Skribent
Skrivet av Serkish:

Nu kommer detta bli flummigt! Men visst. Kanske något.... Men håller med Vuze2143. Hellre pc än mobil.

Skrivet av vuze2143:

lirar det nog hellre på PC

Jag gillar att de satsar, men håller nog med. Det är inte den här typen av spel jag helst har till mobilen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Fast detta har troligtvis inget med Wargaming's World of Warplanes att göra. För den delen så är War Thunder otaliga gånger bättre än World of Warplanes.

Medlem

Säga vad man vill om spelet men grafiken var väldigt imponerande. Ser ut att kunna vara som vilket spel som helst på PSN eller XBLA Det är sjukt vad snabbt utvecklingen har gått för smartphones och surfplattor. Vissa saker har dom ju till och med gått om datorer på, t.ex. upplösningar.

Medlem

Såg väldigt grötigt ut med den kolsvarta röken och mega effekten från pip mynningarna när man skjuter.

Medlem

Jaha, så det är sådant här de håller på med istället för fixa buggar i WoT... -_-

Dom har verkligen lyckas få WoT till ett kaos nu mer. Arty är nerfat så man knappt träffar kartan. Taktik vet ungarna inte vad det är. Inte heller tålamod, för att attackera vid rätt tillfälle. Inte så konstigt att skillade veteraner tröttnat och lämnar spelet...

Medlem
Skrivet av vuze2143:

lirar det nog hellre på PC

Kör War Thunder på pc! roligt spel

Medlem

war thunder kommer snart med navy och tanks.. med tanke på hur Nice war thunder är så hoppas man att de lyckas med dessa delar med!

Medlem

Warthunder e bättre.

1
Skriv svar