APB Customization Trailer

Medlem
APB Customization Trailer

Efter att ha sett den senaste trailern här på FZ så började jag leta efter fler APB filmer och hittade den här.

http://www.youtube.com/watch?v=icR3LtEMvZI

Är ganska hypad inför det här spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Efter att ha sett den senaste trailern här på FZ så började jag leta efter fler APB filmer och hittade den här.

http://www.youtube.com/watch?v=icR3LtEMvZI

Är ganska hypad inför det här spelet.

Hehe, du är inte ensam, har kollat på det hära spelet förut och har signat upp för betan. men får se har så många spel jag vill testa Tex , Detta , GLobal agenda , mortal online , SWTOR mm

Medlem

Kan bli bra, frågan är hur mycket innehåll de trycker in i spelet.. Det måste i min mening vara väldigt varierande för att inte bli tråkigt. Men vi får hålla tummarna, vänta, och slutligen se.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Kan bli bra, frågan är hur mycket innehåll de trycker in i spelet.. Det måste i min mening vara väldigt varierande för att inte bli tråkigt. Men vi får hålla tummarna, vänta, och slutligen se.

Jag förväntar mig ett spel som går att spela som vilken online shooter som helst men att varje fight har en större mening.

Det utvecklarna har snackat mycket om är att de vill att spelarna ska kunna skapa mycket content själva.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av v1ctory:

Kan bli bra, frågan är hur mycket innehåll de trycker in i spelet.. Det måste i min mening vara väldigt varierande för att inte bli tråkigt. Men vi får hålla tummarna, vänta, och slutligen se.

Jag förväntar mig ett spel som går att spela som vilken online shooter som helst men att varje fight har en större mening.

Det utvecklarna har snackat mycket om är att de vill att spelarna ska kunna skapa mycket content själva.

Hoppas det blir bra och att det kommer ut runt 2010 Q1;)

Medlem

Blev inbjuden till betan nyss, sitter och tankar as i speak.

1
Skriv svar