Gameplay-premiär för Assassin's Creed IV: Black Flag

Robot
Gameplay-premiär för Assassin's Creed IV: Black Flag

Som en blixt från klar himmel släppte Ubisoft en film från kommande lönnmördarspelet. Dags att se hur spelet ser ut i rörelse.

#ubisoft-entertainment, #assassins-creed-iv-black-flag


Gameplay-premiär för Assassin's Creed IV: Black Flag

Inte mycket till lönnmord nuförtiden, mest mord på öppen gata bland hundratals NCP:er.

Plötsligt längtar jag mer efter ett nytt Prince (The dude formerly know as Assassin) - Of Persia.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hmm, vet inte riktigt om det där verkligen var en gameplay video. Kändes mer som ingame cinematics.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Hmm, vet inte riktigt om det där verkligen var en gameplay video. Kändes mer som ingame cinematics.

Håller med

Medlem

Dubbelfail alltså: ingen gameplay och väldigt lite assassination.


signatur

War, War never changes...

Lika mycket gameplay som den första trailern

Synd att dom inte sparade sjöfarandet från 3:an hit. Nu känns det redan gjort...

Undervatten livet suktar mest


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Avast there, mateys! Do ya have a thirst for adventure on the high seas of life?Arrre you sick and tired of your superiors and officers telling you what to do all the time?Just imagine it, me hearties! A life without rules, without... without...

The FUCK?! Who is that douchebag? Why is he wearing a hoodie and what the hell is he doing on my boat?! Seriously you guys, the FUCK?!

Medlem

AC har tappat fokus helt och hållet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas jag får se svampbob fyrkant och hans vänner när jag dyker ner till havsbotten


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Älskar serien, ser fram emot denna. Men vilken jädrans kass video.

Medlem

CoD 17, AssCreed 4, Mass Effect 3, BF4, Gears of War 4, Halo 4.

Och så vidare.

Spelbranschen har fått samma sympton som Hollywood: brist på kreativitet och bara en massa uppföljare hela dagarna i ända.

Medlem

Oj vad mycket gameplay man fick se... not!

Medlem
Medlem

Tycker storyn började snea ur efter första spelet, och nu är den ju helt bananas. Känns ju typ som nån B scifi tv-serie ifrån 90-talet. Tråkigt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

När ska ni sluta envisas att använda eran ruttna spelare och börja lägga grejerna på YouTube eller nått annat som fungerar som det ska : (

Medlem
Skrivet av virror:

När ska ni sluta envisas att använda eran ruttna spelare och börja lägga grejerna på YouTube eller nått annat som fungerar som det ska : (

Tycker youtube funkar dåligt titt som tätt, iallafall i Firefox. Spelar ibland typ de första 30 sekunderna och sen inget mer hur jag än gör. FZs egna spelare har jag aldrig haft nåt problem med förutom att den inte funkar när jag kör via min mobil.

Medlem
Skrivet av virror:

När ska ni sluta envisas att använda eran ruttna spelare och börja lägga grejerna på YouTube eller nått annat som fungerar som det ska : (

Håller med, fungerar dåligt (Firefox).


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Tänkte bara poängtera att den svenska översättningen "lönnmördare" inte är helt korrekt. Assassin innebär inte nödvändigtvis lönndom".

as·sas·sin noun \ə-ˈsa-sən\

Definition of ASSASSIN

1
capitalized : a member of a Shia Muslim sect who at the time of the Crusades was sent out on a suicidal mission to murder prominent enemies
2
: a person who commits murder; especially : one who murders a politically important person either for hire or from fanatical motives.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

CoD 17, AssCreed 4, Mass Effect 3, BF4, Gears of War 4, Halo 4.

Och så vidare.

Spelbranschen har fått samma sympton som Hollywood: brist på kreativitet och bara en massa uppföljare hela dagarna i ända.

Det bör vara en limit på max 3 spel i en serie, och eftet det kom på en ny. Kolla bara på alla serier. Efter det tredje spelet så går det utför. Likadant varje gång

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av virror:

När ska ni sluta envisas att använda eran ruttna spelare och börja lägga grejerna på YouTube eller nått annat som fungerar som det ska : (

Tycker youtube funkar dåligt titt som tätt, iallafall i Firefox. Spelar ibland typ de första 30 sekunderna och sen inget mer hur jag än gör. FZs egna spelare har jag aldrig haft nåt problem med förutom att den inte funkar när jag kör via min mobil.

Däremot är FZ spelare dålig för sånna som mig med riktigt kasst internet. Kan max köra på 360p annars funkar det inte :/

Medlem
Skrivet av NoiizeR:
Skrivet av Sethernis:

CoD 17, AssCreed 4, Mass Effect 3, BF4, Gears of War 4, Halo 4.

Och så vidare.

Spelbranschen har fått samma sympton som Hollywood: brist på kreativitet och bara en massa uppföljare hela dagarna i ända.

Det bör vara en limit på max 3 spel i en serie, och eftet det kom på en ny. Kolla bara på alla serier. Efter det tredje spelet så går det utför. Likadant varje gång

Detsamma gäller generellt sett för filmer och tv serier också. Efter de två första filmerna/säsongerna brukar ursprungsstoryn ha löpt ut och den efterföljande blir lätt krystad.

1
Skriv svar