Aion = problem ><

Medlem
Aion = problem ><

Tjoo, har äntligen laddat ner Aion via NCsoft Launchern och såg fram emot att få prova på lite Aion innan open beta tar slut (är väl om ett par dagar? ;o).

Anyhoes, det första som händer var att jag fick Gameguard error: 114, vilket jag löste med en ny GameGuard.des fil. Så då var det problemet löst.

Sen när jag väl kom in i spelet och skulle logga in så fryser spelet sig när jag skrivit in användarnamn, lösen och tryckt "Okays!".. Allting flyter på och så i bakgrunden, fjädrar som flygger och vatten fall som.. typ.. faller.. Så det har inte hängt sig, spelet vägrar bara gå vidare, någon som har någon lösning? :/

Edit: Läste precis om att betan tog slut den 13:e.. lite snopet, jävla skit..
Ville juh prova lite gratis Aion ><.. Hoppas ni som lirar det har det skojs nu när det släpps snart iaf..

Medlem

Open beta är stängt, release om http://kindred.aion.tv/status/ , tja, titta själv


signatur

- PiDuT

Medlem

Köp det och ha skoj du med!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

vet ni om det kommer komma någon trial snart? eller finns det redan?

Medlem

Är det så skoj då v1ctory? ;o
Lite det jag var sugen på att kolla upp, har ingen aning om hur Aion är alls, har inte hållit mig speciellt uppdaterad om det så har ingen koll på något, förutom att man har vingar och kan slåss i luften.. och är gjort med Cryengine..
Du har förbeställt det eller?
What makes it so awesome? \o/

Medlem

RvR is pure awesomeness för att citera någon på aion source..
Nej, men RvR är en anledning att köpa spelet, motorn är underbar. Laggar inget på ett vettigt system. PvP:n i allmänhet är även den balanserad och rolig helt enkelt. PvE biten med raids och liknande hann jag inte pröva i betan, inte RvR heller men jag har pratat med några som spelar China versionen. Crafting systemet ska vara välbyggt om än omständigt och tidsödande. Grafiken i allmänhet är fin, lite asiatisk.. men inget som sticker i ögonen på mig iallafall.

Nu måsta jag plugga vidare men andra som vill komplettera det jag sagt får fritt fram att göra så.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar