SUNES PARTY PC-SPEL SÖKES 500kr

Medlem
SUNES PARTY PC-SPEL SÖKES 500kr

betalar 500kr för den som har Sunes party PC-spel att sälja
och nej det går inte att hitta för att ladda ner, eller på bibliotek, hos utgivarna eller annat.

Hjälp mig att finna det!

Medlem

Så varför gör du 3st trådar där du frågar om detta spel? Är ganska säker på att en tråd räcker.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Pixoy:

Hej du otrevlige! jag är ny här och tidigare har jag råkat lägga dom i fel kategori. så nu la jag upp en tråd i köpes/säljes vilket jag hoppas blir bra! Jag ska ta bort dom andra så fort jag listar ut hur

Det är inte otrevligare en "vilken ton" du läser i.

Ända jag kan hitta är: http://www.kaptenkrok.se/pc-sunes-party-beg


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Pixoy:

betalar 500kr för den som har Sunes party PC-spel att sälja
och nej det går inte att hitta för att ladda ner, eller på bibliotek, hos utgivarna eller annat.

Hjälp mig att finna det!

Vet att jag är väldigt väldigt sent ute, och att du kanske inte letar. Men har originalspelet om du eller någon vill köpa

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Eftersom trådskaparen inte varit aktiv sedan det begav sig slängde jag iväg ett mail, får se om det fortfarande är aktuellt.


signatur
Medlem

Sunes Party, det var länge sen det. Tre PC spel som jag minns att jag körde rätt mycket
när jag var liten. Mulle Meck bygger båtar, ett Rosa Pantern spel där man reste runt jordklotet och
Sunes Party.

Det där Rosa Pantern spelet skulle jag faktiskt vilja testa igen men det känns för meckigt
med Windows 95 emulator.

Medlem

@s3ng: Rosa pantern resa på egen risk och tvåan hokus pokus panter. Det var riktigt grymma spel!
Tack vare dessa som jag älskar peka klicka spel än idag

Medlem

En fråga bara:
Varför ta tillbaka en 4 år gammal tråd ?

FML
Medlem
Skrivet av s3ng:

Sunes Party, det var länge sen det. Tre PC spel som jag minns att jag körde rätt mycket
när jag var liten. Mulle Meck bygger båtar, ett Rosa Pantern spel där man reste runt jordklotet och
Sunes Party.

Det där Rosa Pantern spelet skulle jag faktiskt vilja testa igen men det känns för meckigt
med Windows 95 emulator.

Inte så meckigt, jag körde de på min Mac via XP-emulator. Ena problemet är att de inte är helskärm

Medlem
Har du spelet kvar?
Skrivet av Janbananberg:

Vet att jag är väldigt väldigt sent ute, och att du kanske inte letar. Men har originalspelet om du eller någon vill köpa

Har du spelet kvar? Är intresserad av att köpa till ett rimligt pris.

1
Skriv svar