Nästa Xbox avtäcks på tisdag

Medlem

YEEEAAAA *dreglar* längtar *dreglar ännu mer*


signatur

How you doin?!

Medlem
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex Simcity som man måste vara online på. Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Du har inte tänkt på att folk inte bryr sig om det är off- eller online?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Sony har fortfarande inte avtäckt Playstation 4... Det enda som dem avtäckte var deras nya kontroll still no Playstation 4..

Eller har jag fel!?

Jag tyckte också "avtäckte" var ett starkt ord för snack och viftande med en handkontroll. Hoppas microsoft täcker av på riktigt istället för fegspelare som sony.

Medlem

Jobbar ju andra skift då

Medlem

Ja, har man inte en konferenslokal så kan man ju alltid bygga en på bakgården!

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex Simcity som man måste vara online på. Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Du har inte tänkt på att folk inte bryr sig om det är off- eller online?

Men vrf tvinga oss att vara online ifall det inte är nödvändigt? Vad händer när internet är dött och jag hittar simcity i hyllan, skall jag inte ha möjlighet att spela det då?....


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex Simcity som man måste vara online på. Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Du har inte tänkt på att folk inte bryr sig om det är off- eller online?

Men vrf tvinga oss att vara online ifall det inte är nödvändigt? Vad händer när internet är dött och jag hittar simcity i hyllan, skall jag inte ha möjlighet att spela det då?....

Exakt!

Och Hipshot, dom som inte bryr sig räknas till retards, bara för att man inte bryr sig betyder det inte att man inte har avsaknad av integritet. Apati är bland det värsta som existerar, eller icke-existerar hur man nu ser på det.

Skrivet av walter_iego:

Xbox Infinity...

Remember that.

Nej för tusan, det blir "XBOX FUSION"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Ser fram emot nya xbox. Har en stark känsla det kommer vara bättre än PS4

Tänkte även på spel som möjligtvis kommer med, har inte så stor koll men Bungie håller på med Destiny, som tidigare gjorde Halo exklusivt för Xbox... Är det möjligt eller har jag missat något?

Med tanke på att Bungie visade upp Destiny på Sonys PS4-visning så har du nog missat något.

Det lär komma till de flesta format men någon exklusivitet är det inte fråga om.

Medlem
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex SimCity som man måste vara online på.

Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Om jag köper något som jag tycker bli road av en stund. Vad är problemet? Vad har du själv för nöjen och intressen som är så pass sofistikerade som gör dig till en icke-idiot? Eller är du bara arg på livet?

Medlem

Knappast att det är "always online". Idoti att tro det. Microsoft vet att de skulle gå miste om en stor del potionella kunder.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av afterclap:
Skrivet av TwistedCrunch:

Sony har fortfarande inte avtäckt Playstation 4... Det enda som dem avtäckte var deras nya kontroll still no Playstation 4..

Eller har jag fel!?

Jag tyckte också "avtäckte" var ett starkt ord för snack och viftande med en handkontroll. Hoppas microsoft täcker av på riktigt istället för fegspelare som sony.

jag håller med där att dom visade mest kontrollen men också visat lite va konsollen kmr innehålla men sen kan dom också ändra på det i sista sekund med.


signatur

How you doin?!

Medlem

Exklusiva titlar är ett riktigt utdaterat. för att inte tala om fult sätt att sälja.

Ge upp någon gång. Konsoler är döende.

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Exklusiva titlar är ett riktigt utdaterat. för att inte tala om fult sätt att sälja.

Ge upp någon gång. Konsoler är döende.

Konsoler är väl långt ifrån döda med tanke på hur många som har sålts.

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av TwistedCrunch:

Sony har fortfarande inte avtäckt Playstation 4... Det enda som dem avtäckte var deras nya kontroll still no Playstation 4..

Eller har jag fel!?

Dom har ju avtäckt lite funktioner till PS4 och vad den kommer ha för prestanda, men inte hur den kommer se ut

Fast jag tycker inte att den är avtäckt då, när man får se Playstation 4 så är den avtäckt.. Det är min uppfattning iaf.

då skulle du sagt det från början


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex SimCity som man måste vara online på.

Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Spar tid nästa gång genom att bara skriva "Jag gillar inte xbox"

PS. Du har verkligen dålig koll på hur saker fungerar.
Det är sällan en bra ide att idiotförklara folk i allmänhet.
Väx upp och låt andra göra sina egna val i livet.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Atlas Tasume:

Exklusiva titlar är ett riktigt utdaterat. för att inte tala om fult sätt att sälja.

Ge upp någon gång. Konsoler är döende.

Konsoler är väl långt ifrån döda med tanke på hur många som har sålts.

PC är döende för att konsoler säljer bättre och det piratkopieras så mycket. Konsoler är döende för Sony och MS förlorar pengar på tillverka maskinerna.
5 kronors spel till mobiltelefonerna med kvalitet i klass med kadaverfärgad skinkost på Ica kommer dominera spelmarknaden 2017.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Att folk lägger tid och kraft på att gnälla om nåt som inte är redovisat än,
klaga kommer ni säkert göra ändå när allt är redovisat men då vet ni vad det är ni klagar på.
Att klaga på spekulationer är bara så dumt.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

KoP
Medlem
Citat:

Sony avtäckte sitt Playstation 4 för ett par månader sedan

Och vi vet fortfarande inte hur den kommer se ut.

KoP
Medlem
Skrivet av M_R_X5432:

Känns som att xbox kommer att hålla på med appar mm mer än vad dom kommer att hålla på med själv spelkänslan

Och det får dom gärna fortsätta göra.

Jag tackar iaf inte nej till IE, YouTube, Xbox Music, Netflix, Headweb och Machinima i soffan vid sidan om spelandet.

KoP
Medlem
Skrivet av DrToker:
Skrivet av M_R_X5432:

Känns som att xbox kommer att hålla på med appar mm mer än vad dom kommer att hålla på med själv spelkänslan

Om de tillgodoser med API:er för tredjepartsutveckare att skapa appar, så inte mig emot. Detta skulle kunna skapa ett grymt "indie community" på Xboxen och en jävla massa intressanta appar. Jag skulle vilja ha en app som skrämmer livet ur min flickvän varje gång hon går förbi Kinect-kameran.

Är jag inte helt ute och cyklar så kan jag dra mig till minnas att det finns ett "spel/program" att hämta i indiesektionen som du just kan göra detta med. Fast du får gömma dig någonstanns med handkontrollen och manuellt trycka fram skrämselskärmen.

Medlem
Skrivet av DrToker:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av DrToker:

"... bland de hetaste spekulationerna kring hårdvaran är huruvida den kräver en konstant uppkoppling för att fungera."

Ni på FZ verkar ha missat att Microsoft tröttnade på detta helt ogrundade och vansinnigt korkade rykte.

“Durango is designed to deliver the future of entertainment while engineered to be tolerant of today's Internet. There are a number of scenarios that our users expect to work without an Internet connection, and those should 'just work' regardless of their current connection status. Those include, but are not limited to: playing a Blu-ray disc, watching live TV, and yes playing a single player game.”

Det där är inte något som Microsoft officiellt sagt och således lika sant som ryktena att konsolen kommer ha DRM.

Man behöver inte vara ett geni för att förstå att det var riktat till både de anställda utanför Xbox-divisionen OCH den hårt ryktesspridande median. Så det är inte "således lika sant". Det jag citerade är från Microsoft själva och det som du pratar om vet inte ens nån varifrån det kommer. Min källa är bra mycket starkare än din. Eller rättare sagt, det är bekräftat att det var skitsnack.

http://www.tomshardware.com/news/Xbox-Infinity-Xbox-720-Duran...

"So course, everything you see here is speculation and rumor – even the supposed email is unverified."

Inaktiv
Medlem

Gösses vad människor verkar upprörda, enbart för en tv-spelskonsol. Jag ser fram emot nya Xbox, och hoppas på att den kommer spöa PS4:a grafiskt (vilket jag TROR).

Tro kan man ju göra i kyrkan också har jag hört..

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex SimCity som man måste vara online på.

Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Spar tid nästa gång genom att bara skriva "Jag gillar inte xbox"

PS. Du har verkligen dålig koll på hur saker fungerar.
Det är sällan en bra ide att idiotförklara folk i allmänhet.
Väx upp och låt andra göra sina egna val i livet.

Jag föredrar 360'n framför PS3an så jag har inget emot xbox som varumärke om det nu var det du syftade på?

PS. Härskarteknik är nog inte riktigt din grej, jag har inte fel i det jag skriver och att du inte kan förstå det betyder inte att jag har dålig koll. Att låta idioter göra sina egna val skapade problemen från första början.
hihi :):):)

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex SimCity som man måste vara online på.

Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Spar tid nästa gång genom att bara skriva "Jag gillar inte xbox"

PS. Du har verkligen dålig koll på hur saker fungerar.
Det är sällan en bra ide att idiotförklara folk i allmänhet.
Väx upp och låt andra göra sina egna val i livet.

Jag föredrar 360'n framför PS3an så jag har inget emot xbox som varumärke om det nu var det du syftade på?

PS. Härskarteknik är nog inte riktigt din grej, jag har inte fel i det jag skriver och att du inte kan förstå det betyder inte att jag har dålig koll. Att låta idioter göra sina egna val skapade problemen från första början.
hihi :):):)

Nopp man måste inte vara online för att spela simcity SP.
Där har du dålig koll.
Härskarteknik? Inte utan att man undrar hur gammal du är som skriver så...
Undrar också vilka idioter du menar?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av DrToker:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av DrToker:

"... bland de hetaste spekulationerna kring hårdvaran är huruvida den kräver en konstant uppkoppling för att fungera."

Ni på FZ verkar ha missat att Microsoft tröttnade på detta helt ogrundade och vansinnigt korkade rykte.

“Durango is designed to deliver the future of entertainment while engineered to be tolerant of today's Internet. There are a number of scenarios that our users expect to work without an Internet connection, and those should 'just work' regardless of their current connection status. Those include, but are not limited to: playing a Blu-ray disc, watching live TV, and yes playing a single player game.”

Det där är inte något som Microsoft officiellt sagt och således lika sant som ryktena att konsolen kommer ha DRM.

Man behöver inte vara ett geni för att förstå att det var riktat till både de anställda utanför Xbox-divisionen OCH den hårt ryktesspridande median. Så det är inte "således lika sant". Det jag citerade är från Microsoft själva och det som du pratar om vet inte ens nån varifrån det kommer. Min källa är bra mycket starkare än din. Eller rättare sagt, det är bekräftat att det var skitsnack.

http://www.tomshardware.com/news/Xbox-Infinity-Xbox-720-Duran...

"So course, everything you see here is speculation and rumor – even the supposed email is unverified."

Ok! Men med tanke på hur många som jobbar på Microsoft, så borde det inte vara särskilt svårt att få det dementerat att mailet har skickats ut. Det räcker att en heltidsanställd på MS säger - "Nä, vi har inte fått nåt mail" - så har trovärdigheten genast sjunkit en hel del och säger fler samma sak så kan man skrota källan. Att däremot ingen har sagt så ger källan trovärdighet.

Hursomhelst så är det löjligt att ens tro att Xboxen skulle stängas av efter 3 minuter om internet gick ner. Ovetande människor skulle returnera sina Xboxar efter bara några timmar pga att spelen inte startar. Ryktet är så banalt så man undrar om det är nån som medvetet försöker sabotera Xbox-varumärkets rykte. Förmodligen är det bara nåt hövve som tycker att det är kul att skapa "headlines", och journalister och bloggare älskar att äta skiten.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex SimCity som man måste vara online på.

Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Spar tid nästa gång genom att bara skriva "Jag gillar inte xbox"

PS. Du har verkligen dålig koll på hur saker fungerar.
Det är sällan en bra ide att idiotförklara folk i allmänhet.
Väx upp och låt andra göra sina egna val i livet.

Jag föredrar 360'n framför PS3an så jag har inget emot xbox som varumärke om det nu var det du syftade på?

PS. Härskarteknik är nog inte riktigt din grej, jag har inte fel i det jag skriver och att du inte kan förstå det betyder inte att jag har dålig koll. Att låta idioter göra sina egna val skapade problemen från första början.
hihi :):):)

Nopp man måste inte vara online för att spela simcity SP.
Där har du dålig koll.
Härskarteknik? Inte utan att man undrar hur gammal du är som skriver så...
Undrar också vilka idioter du menar?

Vilket Simcity spelar du? För det Simcity som nyligen släppts går inte att köra offline såvida du nu inte kör någon halvtaskig crackad version, och med halvtaskig menar ja skit då det inte finns någon ens halvtaskig version ute. Så de verkar vara du som har dålig koll. :):):)
Ja gud jag måste vara jätteomogen som använder ett sådant ord! Med idioter menar jag dom som köper CoD, SC 2, DIII, Simcity osv som är skitspel, det är inte en fråga om åsikt. Och även dom som säger att dom här spelen är bra även fast dom inte köpt dom.

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex SimCity som man måste vara online på.

Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Spar tid nästa gång genom att bara skriva "Jag gillar inte xbox"

PS. Du har verkligen dålig koll på hur saker fungerar.
Det är sällan en bra ide att idiotförklara folk i allmänhet.
Väx upp och låt andra göra sina egna val i livet.

Jag föredrar 360'n framför PS3an så jag har inget emot xbox som varumärke om det nu var det du syftade på?

PS. Härskarteknik är nog inte riktigt din grej, jag har inte fel i det jag skriver och att du inte kan förstå det betyder inte att jag har dålig koll. Att låta idioter göra sina egna val skapade problemen från första början.
hihi :):):)

Nopp man måste inte vara online för att spela simcity SP.
Där har du dålig koll.
Härskarteknik? Inte utan att man undrar hur gammal du är som skriver så...
Undrar också vilka idioter du menar?

Vilket Simcity spelar du? För det Simcity som nyligen släppts går inte att köra offline såvida du nu inte kör någon halvtaskig crackad version, och med halvtaskig menar ja skit då det inte finns någon ens halvtaskig version ute. Så de verkar vara du som har dålig koll. :):):)
Ja gud jag måste vara jätteomogen som använder ett sådant ord! Med idioter menar jag dom som köper CoD, SC 2, DIII, Simcity osv som är skitspel, det är inte en fråga om åsikt. Och även dom som säger att dom här spelen är bra även fast dom inte köpt dom.

Ja ödmjukhet är ju inte något som verka funka för dig. Men du växer nog upp/mognar och inser att "prata med någon som är den enda som har rätt i sina åsikter" inte är någon bra grund om man ska diskutera något så jag lägger ner här och nu för du är bara för ego för att klara en så enkel sak som att lyssna på någon annans åsikter.

Det där med att idiot förklara alla som inte tycker som dig verkar vara väldigt dumt enligt mig.
Så behåll dina i mitt tycke patetiska och väldigt egoistiska åsikter då jag inte kan vill eller tycker du är värd tiden att prata med personer som har sin inställning. Men man undrar vad du gör i detta forum då du borde förstå att alla inte tycker som du. Herre je du bär dig åt som en bortskämd skitunge. Ha ett bra liv


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Nopp man måste inte vara online för att spela simcity SP.

Har inte spelat det på länge men det gick inte att spela offline innan det kom ett crack till spelet. Att man kan spela det offline nu så måste det ha kommit en patch nyligen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

123
Skriv svar