The Last of Us blir trilogi?

Robot
Medlem
The Last of Us blir trilogi?

Jag gillar såna här typer av spel. 'Världen som vi sett den har gått under". Naughty Dog gör ju i allmänhet bra spel, så det här kan ju bara bli najs

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jag gillar såna här typer av spel. 'Världen som vi sett den har gått under". Naughty Dog gör ju i allmänhet bra spel, så det här kan ju bara bli najs

*

Medlem

Naughty Dog har väl haft en triologi per konsol om jag inte minns fel.

Så det är absolut inte omöjligt.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

i och med att spelet antagligen hamnar över 91% på metacritic och kommer sälja som smör så är det inte förvånande att man redan nu planerar för uppföljare.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jag gillar såna här typer av spel. 'Världen som vi sett den har gått under". Naughty Dog gör ju i allmänhet bra spel, så det här kan ju bara bli najs

Naughty Dog är nog den enda utvecklaren som jag har fullt fortroende för.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hoppas att alla delar kommer till ps4 så blir jag glad! Dom får ju komma till ps3 också såklart. Men nästa år blir det bara jobbigt om första delen finns på ps3 å resten på ps4. För då kan dom lika bra skippa ps4an helt för min del.

Jag vill ha ett Uncharted 4 innan år 2020 tack.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Amilo:

Jag gillar såna här typer av spel. 'Världen som vi sett den har gått under". Naughty Dog gör ju i allmänhet bra spel, så det här kan ju bara bli najs

Naughty Dog är nog den enda utvecklaren som jag har fullt fortroende för.

Ja, de levererar alltid

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Amilo:

Jag gillar såna här typer av spel. 'Världen som vi sett den har gått under". Naughty Dog gör ju i allmänhet bra spel, så det här kan ju bara bli najs

Naughty Dog är nog den enda utvecklaren som jag har fullt fortroende för.

Nu har jag ingen vidare koll på utvecklare, men nog har CD Projekt Red mitt fulla förtroende i alla fall.

Medlem

Vore roligt om TLOU också kom till 4.an!


signatur

Niet.

Medlem

signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det är väl standard att registrera domäner till eventuella uppföljare bara för säkerhets skull, på grund av alla domain squatters, så just det indikerar inte att det kommer uppföljare.

Är väl snarare Naughty Dogs bakgrund med uppföljare som gör det ett rätt så säkert vad, plus all ny teknologi som de utvecklat till TLoU som kommer vilja använda igen

Medlem

Förhoppningsvis betyder detta, om det stämmer, att första spelet kommer till även PS4, då det blir dumt med en trilogi som jag antar kommer åtminstone bli 2-3 på ps4, så lär dom göra ettan till ps4 med annars blir det ingen riktigt komplett trilogi, på ps4?

Skrivet av Alienshade:

Hoppas att alla delar kommer till ps4 så blir jag glad! Dom får ju komma till ps3 också såklart. Men nästa år blir det bara jobbigt om första delen finns på ps3 å resten på ps4. För då kan dom lika bra skippa ps4an helt för min del.

Exakt vad jag tänkte på med.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ja, bra, börja mjölka kossan innan ni släppt första spelet.

Medlem

Har nyssen klarat The Last for us
Ett utav de bästa spelen jag har lirat på länge
Hoppas verkligen på en trilogi.

Medlem

Klarade själv nyss The Last of Us.... Bästa jag spelat någonsin! Så välgjort, på alla plan!

Men jag skulle inte vilja se en uppföljare. May the first be the last. Detta spel förtjänar inte att mjölkas. Det ska spelas, förtäras, smältas, och bara vara.

Men jag längtar redan efter nästa Naughty Dog spel på PS4:an!


signatur

Niet.

1
Skriv svar