Blizzard har gått för långt..

Medlem
Blizzard har gått för långt..

Någon mer än mig som tycker att Blizzard bara sabbar wow för varje ny expansion och patch som kommer? Jag menar, Pre TBC wow var underbart. Man kommer ihåg hur j*vla svårt det va med naxx. 100g då var ungefär lika svårt som att få ihop 10k idag om inte mer, känns det som. Och att ha en epic chest då med 20stam var som att ha en chest drop från kil'jaeden under TBC med 80stam. Ungefär lika stolt kunde man känna sig. Det jag menar är att WoW bara blir enklare och enklare. Från att ha varit ett rätt så svårt mmo med raids som verkligen gav en en utmaning till att bli ett barnvänligt tråkmmo där i stort sett alla springer omkring med T7 2 veckor efter att dom dingat 80! Som att spela easy på första bossen i Donkey Kong Country. Det blir bara mer och mer kommersiellt. Dem fjantar till det för att locka till sig mer folk. All lore känsla försvann när TBC släpptes. Rymdmiljöer?:/ Vart tog den här härliga fantasy feelingen vägen, blev det Eve online helt plötsligt?. Usla raids dessutom. Och WotLK. Visserligen så gillade jag Grizzly Hills och Sholazar Basin, men nya naxx.. Vad tänkte dom med när dom satte en svårighetsgrad som 5 åringar nästan klarar av och sen kommer med ulduar och ökar svårigheten till 100%? Det är förvirrande. Och nu i senaste patchen med tournament raiden i Icecrown. T9 redan?? hmm.. Kan dom inte ta det lite lugnt?! Aja, när nya patchen kom så kände jag att det räckte för mig. Dessutom mount på lvl 20! Vad blir det nästa gång? "Greetings, new adventurer. you can now seek your ridingtrainer for a ridingskill when you have reached lvl 1" haha, bara sjukt!:):evil:


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Radbyten tack... Men sjukt är det


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

dom har inte sabbat det gjort det mer vänligt för alla typer av spelar menar jag hardcore spelar och casuel spelar genom att införa hardmode.
Genom att göra en ez mode raid instance som början e ju bra också så att folk kommer igång, i inte sitter fast på samma boss i 3 veckor de e ju inte kul visst känns det bra när man väl får ner den bossen, men de e inte kul å nöta samma grej så länge.
sen det där att ulduar ökar svårthets graden e väl klart men inte svårt ändå på normal plockade ner 6 första bossarna första dagen vi gick in. sen att få mount på 20 de tycker jag va så skönt när dom la in, det ska ju vara lätt å lvl inte ta allt för lång tid och tråkigt.

Medlem

Tycker dom förändringar dom har gjort är bara bra, fysatan va mycket roligare wow hade varit i classic.

Håller med om att tbc lore var fecked up men lich expansionen tycker jag var bra.

Och den expansion som kommer nu blir bra med att göra om main land wow ,Vill man levla upp en alt så ser iaf landskapet lite annourlunda ut kan bli skönare.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Gör som jag. Gå över till Darkfall Online istället.
Ruggigt svårt.

1
Skriv svar