Blizzard pratar om Diablo III till konsol

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Spelar folk fortfarande Diablo 3?

Vänta, jag har en också: Två tomater gick över vägen, en vart överkörd, och då ropade den andra: "kom ketchup!"

Ha, haha...hahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHHAAAAAAHAAHHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAAAaaaaaaaa-a-a-aaaaah.

Så jäkla kul, vissa saker blir aldrig tråkiga...alls

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Hondulu:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Hondulu:
Skrivet av Rentah:

Oavsett ifall människor skriver " vi hämtar popcorn" så måste jag säga. Varför skicka ut en flopp, ett dåligt piss spel till ännu fler spelare? Det är som om EA och Jevoha's skulle gå ihop och tvinga i dig skit i dörrn. DETTA ÄR FEL...

Det var väl ett av de bäst säljande PC-spelen förra året?? Man vore ju grovt retarderad om man inte byggde vidare på den framgången.
På vilket sätt kan du likna detta vid att de tvingar i dig skit vid din dörr? Du sitter ju framför datorn och har aktivt gått in på en nyhet om spelet...

Att du ens vågar dra "Säljnings" kortet. Det var ett överhypad spel som blizzard sög ihop på. Skamligt att du är så blind

Lol, vadå "Säljnings" kortet? Vad betyder ens meningen "Det var ett överhypad spel som blizzard sög ihop på"?? Jag brukar inte anmärka på stav- eller syftningsfel, men detta var i en klass för sig!

Jag gillade spelet på dator och det är inte omöjligt att jag kommer spela det från soffan på tv:n heller. Det är tyvärr du som är blind om du tror att multinationella företag grundar sina affärsplaner på annat än försäljningspotential.

Rekommenderar Ett År Med Mojang - Minecraft Bakom Kulisserna till dig. Där har vi ett företag som hade kunnat göra vad som helst för vinst men väljer att inte göra det.

Blizzard har bevisat att dem hellre går i vinst än skapar något bra sedan ungefär 4-5 år tillbaka. Därav har jag kommit till den slutsatsen och tycker blizzard och deras spel är smutsiga och tragiska. Gå in på Diablo forumen så ser du vad jag menar. Det har varit mer hat där än utanför rasistföreningar.

Medlem
Skrivet av Rentah:

Blizzard har bevisat att dem hellre går i vinst än skapar något bra sedan ungefär 4-5 år tillbaka. Därav har jag kommit till den slutsatsen och tycker blizzard och deras spel är smutsiga och tragiska. Gå in på Diablo forumen så ser du vad jag menar. Det har varit mer hat där än utanför rasistföreningar.

Är lite nyfiken på hur du menar egentligen. Skulle det ena utesluta det andra, eller ens leda dit? Ett bra spel GER bra vinst. Hur mycket pengar tror du ett dåligt spel ger? Vem tror du lider mest av all negativ publicitet om inte Blizzard?
Håller med om att Diablo3 inte höll måttet vid release, och knappt gör det nu heller (efter alla försök att få styrning på det), även om jag trots det redan fått spelvaluta för pengarna. Vad du sedan menar med "4-5 år tillbaka" kan jag ju bara spekulera i...missnöjd med WoW, som miljoner fortfarande spelar efter 8 år? Problem med SC2?
Låter mer som vanligt "Hata-Blizzard" än något annat.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Rentah:

Blizzard har bevisat att dem hellre går i vinst än skapar något bra sedan ungefär 4-5 år tillbaka. Därav har jag kommit till den slutsatsen och tycker blizzard och deras spel är smutsiga och tragiska. Gå in på Diablo forumen så ser du vad jag menar. Det har varit mer hat där än utanför rasistföreningar.

Är lite nyfiken på hur du menar egentligen. Skulle det ena utesluta det andra, eller ens leda dit? Ett bra spel GER bra vinst. Hur mycket pengar tror du ett dåligt spel ger? Vem tror du lider mest av all negativ publicitet om inte Blizzard?
Håller med om att Diablo3 inte höll måttet vid release, och knappt gör det nu heller (efter alla försök att få styrning på det), även om jag trots det redan fått spelvaluta för pengarna. Vad du sedan menar med "4-5 år tillbaka" kan jag ju bara spekulera i...missnöjd med WoW, som miljoner fortfarande spelar efter 8 år? Problem med SC2?
Låter mer som vanligt "Hata-Blizzard" än något annat.

Du sa att du var nyfiken. och här kommer det: WoW. Det VAR bra. och anledningen till att många fortfarande spelar det är för att dem har hamnat i en trans. Det finns undersökningar som bevisar att människor dras dit människor är. Och jag är en av dem. Det är därför jag hatar WoW. Jag vill inget hellre än att börja spela det igen och må bra. men så fort jag ser inloggningscreen så blir jag arg och depprimerad. DÄRFÖR hatar jag blizzard. Det spelet förstör mer än vad det gjort gott. Och ifall människor backar upp det spelet så får dem lida i flera år till, inte mig emot.

Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Rentah:

Blizzard har bevisat att dem hellre går i vinst än skapar något bra sedan ungefär 4-5 år tillbaka. Därav har jag kommit till den slutsatsen och tycker blizzard och deras spel är smutsiga och tragiska. Gå in på Diablo forumen så ser du vad jag menar. Det har varit mer hat där än utanför rasistföreningar.

Är lite nyfiken på hur du menar egentligen. Skulle det ena utesluta det andra, eller ens leda dit? Ett bra spel GER bra vinst. Hur mycket pengar tror du ett dåligt spel ger? Vem tror du lider mest av all negativ publicitet om inte Blizzard?
Håller med om att Diablo3 inte höll måttet vid release, och knappt gör det nu heller (efter alla försök att få styrning på det), även om jag trots det redan fått spelvaluta för pengarna. Vad du sedan menar med "4-5 år tillbaka" kan jag ju bara spekulera i...missnöjd med WoW, som miljoner fortfarande spelar efter 8 år? Problem med SC2?
Låter mer som vanligt "Hata-Blizzard" än något annat.

Du sa att du var nyfiken. och här kommer det: WoW. Det VAR bra. och anledningen till att många fortfarande spelar det är för att dem har hamnat i en trans. Det finns undersökningar som bevisar att människor dras dit människor är. Och jag är en av dem. Det är därför jag hatar WoW. Jag vill inget hellre än att börja spela det igen och må bra. men så fort jag ser inloggningscreen så blir jag arg och depprimerad. DÄRFÖR hatar jag blizzard. Det spelet förstör mer än vad det gjort gott. Och ifall människor backar upp det spelet så får dem lida i flera år till, inte mig emot.

Sorry, men allt jag hör är "jag tycker". Jag tycker själv att WoW fortfarande är värt att spela, ifall man som jag inte redan tillbringat runt 7 år med det. La ner nåt halvår innan MoP för att sedan ta upp det igen i några månader efter MoP släpptes. Fortfarande ett jäkligt trevligt spel i mina ögon, men jag är själv rätt färdig med det eftersom jag helt enkelt tröttnat och vill se något nytt.

Kan bara inte hålla med om att Blizzard är "smutsiga och tragiska" bara för att jag/du inte är sugen på att spela WoW längre. Ifall du inte längre gillar WoW tycker jag att du ska spela något annat.

123
Skriv svar