Sonic: Lost world spinner in på Wii U och 3DS

Robot
Sonic: Lost world spinner in på Wii U och 3DS

Har du saknat den blå igelkotten? Han springer snart in på Nintendos konsoler.

#sonic-lost-world


Medlem
Sonic: Lost world spinner in på Wii U och 3DS

Lost world? Som i:

Sonic VS T-rex!


signatur

Videomupp

Skribent
Skrivet av WildThing:

Med Peter Stormare i rollen som Knuckles.


signatur

I am the black wizards.

ZF
Medlem

SEGA tar nostalgin hela vägen genom att välja en dödsdömd maskin till Sonic. kompromisslösheten imponerar.

Medlem
Skrivet av ZF:

SEGA tar nostalgin hela vägen genom att välja en dödsdömd maskin till Sonic. kompromisslösheten imponerar.

Folk klagar över att Wii U är dödsdömd pga brist på spel. Spelen kommer och folk klagar över att det släpps spel till en dödsdömd maskin.

Inaktiv

Undra när första Sonic filmen kommer, det finns ju en Mario film och flera andra spel har blivit film och en film baserat på Monopol är ju på G.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av ZF:

SEGA tar nostalgin hela vägen genom att välja en dödsdömd maskin till Sonic. kompromisslösheten imponerar.

Dödsdömd?
Det finns ju hur oändligt med DS-spel som kan portas över.

Skrivet av Pålis:

Undra när första Sonic filmen kommer...

Missade du det här?
http://www.youtube.com/watch?v=JtCtQpclpY8

ZF
Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av ZF:

SEGA tar nostalgin hela vägen genom att välja en dödsdömd maskin till Sonic. kompromisslösheten imponerar.

Folk klagar över att Wii U är dödsdömd pga brist på spel. Spelen kommer och folk klagar över att det släpps spel till en dödsdömd maskin.

http://static.giantbomb.com/uploads/original/10/101968/229654...

Jackie Nintendos PR-boss?

är nog det enda som kan rädda läget isf.

Skrivet av Matsodon:
Skrivet av ZF:

SEGA tar nostalgin hela vägen genom att välja en dödsdömd maskin till Sonic. kompromisslösheten imponerar.

Dödsdömd?
Det finns ju hur oändligt med DS-spel som kan portas över.

Skrivet av Pålis:

Undra när första Sonic filmen kommer...

Missade du det här?
http://www.youtube.com/watch?v=JtCtQpclpY8

ja för "portas" har ju trots allt ändå varit ledordet de senaste trettio åren för Nintendo, från förra generationen till nästa.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Undra när första Sonic filmen kommer, det finns ju en Mario film och flera andra spel har blivit film och en film baserat på Monopol är ju på G.

affischen släpptes nyss på IMDB

kmr bli grymt

Medlem

Är taggad till tusen, det här plus Wonderful 101 av mitt favoritföretag Platinum Games till hösten!

Skribent
Skrivet av ZF:

SEGA tar nostalgin hela vägen genom att välja en dödsdömd maskin till Sonic. kompromisslösheten imponerar.

Knappast dödsdömd, den har fått en riktigt pissig start. När Nintendo väl börjar pumpa ut sina exklusiva titlar, då jäklar kommer det säljas konsoler. Att sedan EA inte släpper spel är ju synd för dom, men ärligt talat så köper i alla fall jag konsoler för de exklusiva titlarna.


signatur

I am the black wizards.

ZF
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av ZF:

SEGA tar nostalgin hela vägen genom att välja en dödsdömd maskin till Sonic. kompromisslösheten imponerar.

Knappast dödsdömd, den har fått en riktigt pissig start. När Nintendo väl börjar pumpa ut sina exklusiva titlar, då jäklar kommer det säljas konsoler. Att sedan EA inte släpper spel är ju synd för dom, men ärligt talat så köper i alla fall jag konsoler för de exklusiva titlarna.

dödsdömd för marknaden i stort menar jag självklart. att Nintendo kommer ge upp och lägga ner den tror inte ens jag. och de som vill spela Zelda eller Metroid om det nu kommer några sådana inom rimlig tid lika självklart kommer hoppa på då om de är fantaster också, uhm självklart. men om nån förväntar sig att andra än EA kommer börja plöja ner resurser i den bara för att de inte lika öppet sågat så är det bara önsketänk, för tredjepart är WiiU lika ointressant för större titlar som Wii blev, kanske tom än mer.

så alla utom Nintendofantaster måste ju inse att de sitter med en Dreamcast nu. inget fel i det iof, sålänge man inte har några andra orealistiska förväntningar. det dröjde trots allt ett tag innan Sonic hoppade den skutan då också menar jag.

1
Skriv svar