Fallen Earth - skapa FZ guild? ^^

Medlem
Fallen Earth - skapa FZ guild? ^^

Undrar om det är några andra här som kör Fallen Earth. Jag, bMess härifrån och ett par andra har precis börjat spela.

Om vi får ihop några till kanske vi skulle kunna göra en svensk clan. Någon intresserad?

Medlem

Har spelet släppts än?
Eller är betan fortfarande igång ?


signatur

Wai

Medlem

Gick live idag för de som har förhandsbokat, för resten är det den 22:a som gäller.

IGN: Zack Thorne

Ses ingame!


signatur

Korvspad.

Medlem

Jag köpte det idag, jag är på om det blir någon guild !


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag är nog på !

Medlem

ingame name är Preed


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hur är spelet? Spelade aldrig betan så jag har ingen egentlig aning..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

jag gillar det som fan, men det är inte för alla. Ganska avancerat skulle jag säga. Och slow-paced i allt utom combaten.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

baah köpte det nu på ren impuls.
Lirat lite Champions online men tycker det känns ganska enformigt...gör bara nya gubbar hela tiden men blir uttråkad.

Funderade på Aion men testade betan och kände inte jättestarkt för det. Hoppas detta blir kul dock :=)

Är allt på samma server?

Medlem
Skrivet av Ill-k:

baah köpte det nu på ren impuls.
Lirat lite Champions online men tycker det känns ganska enformigt...gör bara nya gubbar hela tiden men blir uttråkad.

Funderade på Aion men testade betan och kände inte jättestarkt för det. Hoppas detta blir kul dock :=)

Är allt på samma server?

Yep, det finns bara 1, som i Eve. Dom har ganska bra laggproblem atm dock.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

ok nice

hmm jahopp...första intryck då.
Känns som spelet är släppt för tidigt (som vanligt)
och servern bara crashar hela tiden juh.....
Kan dock inte säga om det är något för mig än iaf då jag bara lyckats spela 40min...

Medlem

Om jag har förstått det rätt så är en Europeisk server i görningen. De som vill får då flytta över sina karaktärer och prylar till den servern. Hoppas att det fixar laggen.

Förresten, in-game nick: Nate Decker

pma mig om det är nån som vill ha en invite! Klanen heter Novus Illuminati och är Tech och Enforcer-centrerad.

Medlem

Schysst klan namn. Lycka till!


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Wartex:

Om jag har förstått det rätt så är en Europeisk server i görningen. De som vill får då flytta över sina karaktärer och prylar till den servern. Hoppas att det fixar laggen.

Förresten, in-game nick: Nate Decker

pma mig om det är nån som vill ha en invite! Klanen heter Novus Illuminati och är Tech och Enforcer-centrerad.

Var med i betan, och kan väll nästan bara säga positiva saker om spelet... Tyckte tillochmed att det var roligt att Qa... kom dock inte upp till max lvln, men roligt var det.

1
Skriv svar