Fy fan för CDON. (Aion)

Medlem
Fy fan för CDON. (Aion)

Beställde Aion collectors edition hos CDON för två och en halv månad sedan och IGÅR fick jag ett mail om att de har bokat för många beställningar. För i helvete, nu är det helt omöjligt att hitta en ny collectors edition också (en fysisk kopia, dur). Sista gången jag kommer förbeställa något på CDON.

Är det någon mer som råkat ut för detta?

Medlem

Webhallen eller spelbutiken är det som gäller för mig. Aldrig något krångel.

Medlem

EXAKT samma sak hände mig när jag beställde Age of Conan Collectors edition från CDON. Att de aldrig lär sig!!

Medlem

Game.se har fungerat bra för mig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Beställde vanliga versionen av cdon, men har inte fått min pre-order nyckel, så nu kan jag inte vara med i headstarten! Ska fanemig slippa betala för spelet sen när det kommer!

Medlem

Tror du inte behöver någon kod för att vara med i headstart, koden ger dig bara dina förhandsboknings items.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Säker?! Isåfall har jag suttit här ovetande i väntan på fredag.. Tack för info dock, ska definitivt pröva imorgon bitti.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag fick en key när jag köpte spelet. Pre-order sega var att den kostade 100kr mera än vanliga Release ^^ men men hade pengar att slösa. Om man skulle få ingame item fick inte jag det nu vid HS. Kanske kommer ny kod? Eller så fixar dem det den 25:e

1) AION PRE-ORDER (499.00 SEK)
Produktnyckel: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

såg också att priset var det samma på release, måste sälja bra ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

Jag fick en key när jag köpte spelet. Pre-order sega var att den kostade 100kr mera än vanliga Release ^^ men men hade pengar att slösa. Om man skulle få ingame item fick inte jag det nu vid HS. Kanske kommer ny kod? Eller så fixar dem det den 25:e

1) AION PRE-ORDER (499.00 SEK)
Produktnyckel: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

såg också att priset var det samma på release, måste sälja bra ^^

För att "aktivera" dina pre-order items måste du logga in på ditt konto på hemsidan, gå in på "Game Accounts", välja "Aion", sedan "Apply In-Game Items" och till sist välja vilken server du vill ha de skickade till.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Jocke.A:

Jag fick en key när jag köpte spelet. Pre-order sega var att den kostade 100kr mera än vanliga Release ^^ men men hade pengar att slösa. Om man skulle få ingame item fick inte jag det nu vid HS. Kanske kommer ny kod? Eller så fixar dem det den 25:e

1) AION PRE-ORDER (499.00 SEK)
Produktnyckel: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

såg också att priset var det samma på release, måste sälja bra ^^

För att "aktivera" dina pre-order items måste du logga in på ditt konto på hemsidan, gå in på "Game Accounts", välja "Aion", sedan "Apply In-Game Items" och till sist välja vilken server du vill ha de skickade till.

Precis:

Skrivet av Aion:

The benefits are many to be had if you have preordered Aion or are the owner of a rare and much coveted Limited Collector's Edition. Notable among these is an array of in-game items you can give to your characters.

To assign them to your characters, please follow these instructions.

NOTE: You will need to follow these steps for each new character you create in order for it to receive the items. You will not be able to do this right now, but the feature will be enabled shortly.

1. Log into NCsoft Account Management.
2. Click the Game Accounts link.
3. Choose your Aion game account listed on the Game Accounts page.
4. Click the Apply In-Game Items link in the Actions section.
5. Select the server your preferred character is on and click the Next button.
6. Select the character you wish to receive the items and click the Next button.
7. You will then see a list of all the items or item packs that may be applied to that character. Click the checkbox next to the item pack(s) you wish to apply to that character and then click the Next button.
8. Review the confirmation page and then click the Apply the Items/Item Packs to this Character button.

You will then get a message saying that the items/item packs were successfully given to that character. You should have these items when you log into the game - simply pay a visit to your in-game mail box.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

fixade förut ganska cool ring/+ resist man fick


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

1
Skriv svar