Obsidian gör mmo med Allods Online-teamet

Robot
Medlem
Obsidian gör mmo med Allods Online-teamet

Snygga miljöer, men annars såg det väldigt generiskt ut tyvärr.

Inaktiv

Ser ut som Tera.

Medlem

Ser ju exakt ut som FFX! Varenda karaktär ur trailern ser ju ut att vara baserade på FF-spelen!
Det ser fan ut som Final Fantasy mmo't borde sett ut från början!

Medlem

Allt som har haft att göra med Allods ger mig rysningar, minns fortfarande deras p2w itemshop.

Medlem

Allods var skitbra. Ett riktigt snyggt och bra gjort F2P mmo. Det ända F2P Mmo:t som varit spelbart för mig

Geeks Gaming

Suck... dom gör samma som WoW med en massa nummer som poppar upp över allt.

Medlem

Det enda som skulle kunna göra mig intresserad utav mmorpgs igen är ett mmo baserat kring oculus rift, inlevelse och röstkommunikation, vad det än må vara.

Tror dock inte det kommer hända på många år än.

Medlem

Lönar sig att tjejen är Ryss nu då!

Medlem

Obsidian wtf... Skärpning. Såg verkligen helt ointressant ut för mig.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Suck... dom gör samma som WoW med en massa nummer som poppar upp över allt.

Om man har ett mmo-spel med attributer och stats av alla de slag, vill man gärna se att sin karaktär blir kraftfullare m.m, speciellt när man är max lvl. Det är så stor del av att bli hooked på såna spel. Man landar en crit på säg 1000 skada när man tidigare gjorde 700.

Medlem

Vodka!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Geeks Gaming
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Jinxswe:

Suck... dom gör samma som WoW med en massa nummer som poppar upp över allt.

Om man har ett mmo-spel med attributer och stats av alla de slag, vill man gärna se att sin karaktär blir kraftfullare m.m, speciellt när man är max lvl. Det är så stor del av att bli hooked på såna spel. Man landar en crit på säg 1000 skada när man tidigare gjorde 700.

Jag tycker de ska handla mer om stats och sån skit. De ska va om exploring. Hitta saker som ingen annan har hittat. Och inte bara just farma fram bästa gearen

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Jinxswe:

Suck... dom gör samma som WoW med en massa nummer som poppar upp över allt.

Om man har ett mmo-spel med attributer och stats av alla de slag, vill man gärna se att sin karaktär blir kraftfullare m.m, speciellt när man är max lvl. Det är så stor del av att bli hooked på såna spel. Man landar en crit på säg 1000 skada när man tidigare gjorde 700.

Jag tycker de ska handla mer om stats och sån skit. De ska va om exploring. Hitta saker som ingen annan har hittat. Och inte bara just farma fram bästa gearen

Siffrorna kan även användas för att ta reda på vilka av dina skills som är mer effectiva mot vissa fiender etc.
men annars håller jag med dig om att ett mmo inte skall ahndla om att få bästa geren men skelv skulel jag villja se något mer typ dynamisk pvp mmo.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Skulle verkligen vilja att det fanns ett mmo med betoning på utforskande, men jag har inte sett ett spel som gjort utforskande möjligt, med tanke på hur fort vi konsumenter konsumerar spelinnehåll. Hoppas det kommer en bra lösning i något framtida mmo

AW8
Medlem

Fan vad många bollar Obsidian ska ha i luften samtidigt.

PS. VM-GULD!!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av toern:

Skulle verkligen vilja att det fanns ett mmo med betoning på utforskande, men jag har inte sett ett spel som gjort utforskande möjligt, med tanke på hur fort vi konsumenter konsumerar spelinnehåll. Hoppas det kommer en bra lösning i något framtida mmo

EVE Online-expansionen Odyssey vore kanske något?
"EVE Online's nineteenth free expansion, Odyssey, offers new tools for exploring the stars, challenges you to breach the unknown for adventure and rewards, and to face what lies on the other side."

Medlem

Detta såg inte lockade ut. Archeage är fortfarande högst på min lista när det gäller MMORPG. Det kommer i slutet av året

Medlem
Inaktiv

Ser hemskt ut, ser ut som de endast tagit från andra mmorpg som redan finns och inte kommit på något eget överhuvudtaget. Ser med andra ord ut som ett riktigt skitspel.
Wildstar, där har vi ett mmorpg som ser ut att ha möjligheterna att bli något roligt.


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

1
Skriv svar